- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Magisk
- VoLTE/VoWiFi
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Nézzük élőben a PlayStation State of Play előadását! [2024 - Május]
gp A műsorban számos játékról kapunk friss információkat, VR2 címek is helyet kapnak a show-ban.
-
Máris megszületett a Huawei Enjoy 70 utódja
ma Az Enjoy 70s processzorfrissítéssel próbál szerencsét, több változás nincsen rajta.
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #177105 üzenetére
200k felett itthon nincs élet, kortól, típustól függetlenül, nem létezik ilyen autó, ennek ellenére az átlag magyar ilyen autóban ül, csak nem tud róla. Hisznek az álomban, hogy a neppereket megelőzve ők veszik meg a tuti vételt, a vak házaspár autósmoziba járós autóját. A nyugati ember is hülye, kolbászból van a kerítés, természetes, hogy a drágán vett dízeles autókat 3-5 évesen 50-80k km-rel adják el bagóért, csak neki.
A becsületesnepper állapotot veszünk szövegét is úgy értelmezték anno a nepperek, hogy itthon a km óra azt mutatja meg, hogy a nepper szerint milyen állapotban van a gépsárkány. Meló miatt túl vagyok néhány autón, látom megöregedni a gépeket, látom, hogy milyen állapotban van egy 150k körüli futással rendelkező autó, ezért is tartom "viccesnek" a hazai kínálatot, pedig ha kell, én nem sajnálok lemenni egy jónak tűnő vételért az ország másik felébe. Kroneraff úr egyébként számomra is felemás, én úgy vélem, hogy elég jól megél a TC miatt, az a 20-30%os felár, amit kér az autóiért annyira nem reális, kintről se hoz be olcsón és emailben is általában sablon szövegekkel válaszol.
Hányok attól, hogy telefonon nem bírják kinyögni az emberek az igazságot, még akkor sem, ha egyértelmű és nekem kell a nyomozót játszanom. Amikor már a fotókon látom, hogy volt valami hóka-móka az autóval, tuti, hogy sérült, rákérdezek és hadovál, hogy ez biztos gyári, csak úgy látszik. Megnézem élőben (ezt már sokan nem teszik meg), lemérem, javítva volt. Áh, ezt tuti a gyárban csinálták, sérülésmentes az autó. 'nyád az. Persze ez is "érthető", itthon azon kívül, hogy nem mehet bele évi 5000 km-nél több egy autóba (még akkor sem, ha ő 20k-t tesz bele a napi rutinnal), nem lehet elemsérült se egy autó, mert az vétek, az már rossz vétel és eleve hogy gondolja az ember, hogy egy parkolási sérülés után nem a bontóban adja le az autót?
Én nagyon remélem, hogy az Auris és az Twingo RS sokáig marad, mert nincs kedvem megint elmerülni a mocsokba.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen