- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
mettyuz
tag
válasz molnarpeter #162413 üzenetére
Az Ampera nem plug-in hibrid? Kicsit ódzkodom tőle, meg valljuk be, nem is tetszik.
A V60 D6 sajnos off budget (10m+), ráadásul kombi, ami páromnak nem tetszik sajnos.Összefoglalva, ha jól értem az eddig itt és máshol olvasottakat:
-Akármilyen BMW-t választunk, a négy autótípus közül annak lesz a legmagasabb szervizköltsége hosszútávon, akár dízeles, akár benzines.
-Kerüljük a Mazda 6-ot a megfelelő korrózióvédelem hiánya miatt.
-A dízeles autóban ha a részecskeszűrőt nem is, de az EGR szűrőt jó eséllyel megölné hétközben történő munkába járás, a két heti vidék vagy egy hétvégi M0-s tisztítókör nem oldja meg.
-A benzines autót ebből a szempontból kevésbé érzékeny, a turbó vagy bírni fogja, vagy nem.Konklúzió: Érdemes lenne vagy a Mondeot vagy az Insigniát választani, lehetőleg a benzinest.
[ Szerkesztve ]
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest