Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- TCL 50 NxtPaper 5G - átgombolom magam monokrómiába
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
Aktív témák
-
zoo8800
veterán
Gumi témát eldöntendő, szvsz legyen 4 JÓ gumi a kocsin.
rip and tear, until it is done
-
biker
nagyúr
tiszta dilemma...
mi a jobb
100ekm-es 2004-es renault scenic 1,5dci 1,6m
150ekm-es 2004-es corolla verso 2,0 d-4d 2ma cél munka, használat, havi 3-3,5e km 5 éven át
állítólag a renaultban ne bízzak...corolla benzinesekbe személyesn toltam 2x 140-170e km-t hibamentesen, ez csábító
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
AMD Power
titán
Nekem mondjuk talán egyik sem kéne.... A Toyotában ha valami tönkre megy akkor az horror ár.... Bár talán egy fokkal megbízhatóbb mint a Renault dCi-je és szerintem jobb is... bár bármelyik mociban megy tönkre valami... az több 100e Ft lesz. Én új diesel 1x ne mernék venni max csak újonnan garival.
-
Sir Psycho
aktív tag
válasz Kazimír #43754 üzenetére
Engem nem győzőtt meg, az csak egy kiragadott példa.
Ennek a mintájára tudnék benzinest is mondani nem is egyet.
Az meg hogy egy márkaszervíz mit menyiért csinál és mond az is egy dolog.Biker:
Renaultoknál inkább a porlasztó csúcs szokott gondot okozni.AMD Power:
Az hogy horror ár lenne az is márkafüggő
hobizoli szerint a fókára mondtak valami ~900K-t szakszervízbe.
Nekünk 2004 Corolla 1,4 D4D volt mikor nehezebben indult a kelleténél. Ismerős megnézte géppel aztmonta csúcs. Szakszervíz szerint aki szintén megnézte magasnyomású.
(csúcsok 100k /db, nagynyomású ~300k). Összevissza egy jeladót kellett cserélni a közös nyomócsőbe, ami egy import kocsiból lett kivéve a csővel együtt és megállt 30-ba. Ha ésszel csinálja az ember szerintem nem drága..[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
jó, persze, vegyek benzinest, ami ezzel a futással jelen árakon havi 24-27e Ft havonta PLUSZBAN üzanyagra.
1,6benzin 7,5 literrel 27,7Ft/km
1,6-2,0diesel 5,5literrel 19,8ft/km
x3500=27.650Ft/hóazért nem sz.om a pénzt
persze, a "ha elromlik" eset se jönne épp jól.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Kazimír
őstag
válasz Sir Psycho #43757 üzenetére
Ahogy érzed.
Szerintem hihető, hogy a közvetlen befecskendezés bonyolultabb, érzékenyebb, és drágább, ha javítani kell. Én mindössze ennyit vontam le többek véleményéből (nem, nem csak az itt elhangzottakból)
Persze nyilván eltérő igénybevétel, ha 100km-t megyek normál közúton viszonylag egyenletes tempóval, vagy ha városban rángatom lámpától lámpáig ugyanekkora távon. De havi 3500km az mindehogyan sok, így én az egyszerűbb, strapabíróbb szerkezetre voksolnék.Az már más kérdés, hogy nem néztem utána, hogy a Corolla is CR...
Be köll fizetni, azt' jólvan...
-
biker
nagyúr
válasz pilóta #43759 üzenetére
és hova tegyem a palackot?
tetőre?
a csomagtér nálam fullon van mindig szerszámokkal, pótkerék tartály a pótkerék kivétele miatt gáz, + kicsi is.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
-
biker
nagyúr
válasz pilóta #43762 üzenetére
nem érted, igaz?
a renault scenic-ben a csomagtér fullon volt, a cucc tetejére még a laptoptáska befért, ennyiide tartály nem fér, csak grandscenic vagy más 7szem autó esetén.
pótkerékbe? és aztán mit tegyek defekt esetén? pont írtam, mennyit megyek. autópályán nincs gumis minden sarkon.
spray? akkor a gumi véglelg kuka utánaegy gyári benzin/gá zafira van hahun, de az 2003-as, kicsit lelakott, és még klíma sincs benne, fapad ezerrel
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz pilóta #43762 üzenetére
két darab 20x30x40cm müa láda, akkus fúró bőrőnd, modulrendszerű szerszámos, szétszedhető, de kb 25x40x90cm, +2 szatyor cucc, ez jött ki a scenicből.
minden padlóboxban volt valami
+egyéb apró alkatrészek[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
De értem. Te nem érted. Ha úgyis válogathatsz, akkor választhatsz 100 literrel nagyobb csomagterű autót, és akkor gáztartállyal együtt lesz akkora helyed, mint most. Azért a scenicnél lehet nagyobb csomagterű autót találni... (Más lenne a helyzet, ha egy meglévő autóba kellene beletenni, mert ott a már belakott térből venne el.)
Más megoldás lehet, hogy teljes pótkerékhelyre a tartály, és szerzel egy mankókereket, az nem foglal sok helyet.
Szerk.: Egy kombi mondeo? Abba egy barkácsáruház elfér...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
-
biker
nagyúr
válasz Kickass #43766 üzenetére
renault, benzinesben van egy un. okoskerék, 100k feletti érték szokott elhalni az is.
+FHP nekem is volt cserélve, soroljam? trafó 30-40k 4hengerre, 30e-nknt gyertyasorcsere, stb stb98 óta hajtok, korábban havi 8-12e kmt is
mondjuk ma már minden autó vvti féle rendszerű, az is behalhat...
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bubee82
őstag
válasz SpeedR #43748 üzenetére
Kb. nálad van az igazság.
Egyébként felesleges ez az egész okfejtés, mert végső soron mindig a 4 egyformán jó gumi a megoldás, ami minimális többlet kiadás mellett biztosít fényévekkel jobb tapadást.
Ez is igaz, de most olyan szituáció van, ahol ez most nem elérhető. Szóval a jobbik rossz kérdése volt napirenden, amit végülis te fogalmaztál meg a legjobban
-
Kickass
őstag
válasz Bubee82 #43769 üzenetére
ezt neked kell eldontened, tobbiek nagyjabol mar leirtak
alapvetoen az a tezis hogy egy alulkormanyzott autot sokkal egyszerubb korrigalni, mint egy tulkormanyzottat aminek mar megindult segge, ezt vezetestechnikai treningen meg lehet tapasztalni, de talalsz errol akar szakorganomuktol is iraste szerint hatulra rakd a jobbat, a 'jozan esz' meg azt diktalna egy fwd auto eseten elol kell lennie a jobbnak
es visszajutunk oda h kell 4 jo vagy egyenletesen kopott gumi
-
zoo8800
veterán
válasz Winner_hun #43775 üzenetére
Te is LPG-vel mész?
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
AMD Power
titán
válasz Winner_hun #43775 üzenetére
Nem hulyeseg az LPG az biztos.
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
morpheus133
tag
Sziasztok.
1 millió forintért milyen használt autót éri meg venni?
Városban hetente bevásárláshoz és havonta hosszabb országúti forgalomra?Köszi
-
biker
nagyúr
válasz pilóta #43773 üzenetére
benzines ez az ajánlott is
korhatár? 2004 utáni, 100e km körüli
Most voltam egy "még belefér" árú corolla versot, hát halljátok, két párhuzamos illesztés, egy hibátlan elem nem volt rajta.
meghúzva az első lökös, a jobb első sárvédő lemez, lámpa beállításra szorul, bal első ajtó, bal hátsó kerékív meghúzva, motortető megroppanva, istenem........Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Várjál, akkor valamit tényleg nem értek. Dízelbe nem tudsz gázt belerakni, amit linkeltem meg pont azért jó, mert benzines és nagy benne a hely, belefér az összes szerszámos ládád, a gáztartály meg még a konyhakredenc is
Ergo dízel üzemanyagköltséggel és benzines karbantartási költséggel járhatsz, és még hely is van...Aki él és nem boldog, az téved!
-
dízelracer
őstag
válasz AMD Power #43783 üzenetére
Érzékeny a rossz minőségű üzemanyagra. Ezt leszámítva különösebb baja nincs. Az óriási hátránya az, hogy rohadt drága javíttatni/cserélni a PDelemet ha beszarik. Még a kanyarban a kamionról leesett is 50rugónál kezdődik mindenféle papír, számla vagy garancia nélkül. Nyugat európai (német, osztrák, svájci) használt import dízelek 90%-nál nincs baj 250-300k kilométerig viszont hallottam olyat is, hogy itthon szalonból vásárolt teljesen tuning mentes (középkorú fodrász nőé) 1.4 PDTDI-n 200k környékén sorban mentek tönkre a PDelemek. Köszi MOL. Javítható ugyan nem kell kidobni de a felújításuk hivatalos sz.szervízben közel ugyanannyiba van mint ha vennél egy vatta újat fű alatt. Ugyanannyi pénzért a felújított elmegy még 100ezret az új legalább 200at.
Az az igazság, hogy ide Magyarországra felesleges "jó autót" venni. Kicseszett szarok az utak. Biztos nem futja felújításra a 360forintos naftából ami ráadásul még jó szar is. Megállsz egy áruház parkolójában simán nekibasszák az ajtajukat a tiédhez, le se szarják, hogy te orrvérzésig gürcöltél azért az autóért. Ez van nekünk ilyen ország jutott. Szar itt minden és csak egyre szarabb lesz.Haljak meg veszek egy benzin/gázos Nivát elöl-hátul qrvanagy gallyrácsokkal. Majd minden műszakin 25rongyért áttolja valami nepper én meg szarok a világra.
-
biker
nagyúr
válasz dízelracer #43787 üzenetére
ezt itt cáfolom.
Caddy-nkben (van pár céges autónk ) tönkrement 1 pd elem, (ugrált, dadogott a motor), javítása 12e Ft volt
eltört benne valami csapszeg.
nem kell mindjárt komplett cserét nyomniElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
AMD Power
titán
válasz dízelracer #43787 üzenetére
Az az igazság, hogy ide Magyarországra felesleges "jó autót" venni. Kicseszett szarok az utak. Biztos nem futja felújításra a 360forintos naftából ami ráadásul még jó szar is. Megállsz egy áruház parkolójában simán nekibasszák az ajtajukat a tiédhez, le se szarják, hogy te orrvérzésig gürcöltél azért az autóért. Ez van nekünk ilyen ország jutott. Szar itt minden és csak egyre szarabb lesz.
Nah erről van szó! Szánalmas ami itt van.
-
Boxer001
veterán
-
biker
nagyúr
válasz pilóta #43786 üzenetére
bocs, de egy személyautót keresek, amivel dolgozni is járok, nem egy ratyi teherautót, amivel személyautózni is lehet
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
A heti 3000 km meló mellett még több mint 3000 km-t mész magánban is?
(dolgozni is járok)Az előbb még egyterűt akartál. Szvsz annak se sok köze van a személyautóhoz, az inkább kisbusz, de te tudod
Mennyit szánsz rá egyébként?
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Na igen. Dízelnél évi 30k, amivel minimum számolni kell, (neppertől inkább 50k). Persze amennyiben valami csoda folytán tényleg egy 65 éves háziorvos hölgyé volt, aki csak vasárnap használta (nyilván azért vett dízelt...), akkor lehet 100 ezer hét évesen...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Atomgeszi
veterán
Ha lassan 3órája megy az akksi töltés és kb semmit nem mozdult a töltöttségjelző 2 és 2,5 között ugrált néha de mindig vissza ment 2 fölé kicsivel akkor elbúcsúzhatok az akksitól?
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
-
Jadro
veterán
válasz AMD Power #43798 üzenetére
Én évekig szuperül elvoltam kocsi nélkül, de aztán jött a gyerek. Így már nem olyan mókás mindenhová busszal rohangálni. Nehéz jól időzíteni. Kell az autó.
Mondjuk vidéken a kisebb távolságok miatt jobban lehet közlekedni autó nélkül is, Bp.-en meg attól függ merre járkál az ember sokat.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Autós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Okos Otthon / Smart Home
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Crypto Trade
- Projektor topic
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest