Hirdetés
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- TCL 50 NxtPaper 5G - átgombolom magam monokrómiába
- Honor 200 Pro - mobilportré
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz Manitou #43747 üzenetére
Szerintem azért mondta a gumis azt, hogy előre kell rakni, mert a mindennapi közlekedésben annak van több haszna, ha inkább az első kerekek tapadnak jobban. (gyorsításnál kevésbé pörög ki; fékezéskor kisebb fékút) Vészhelyzetben, határon autózásnál biztos, hogy jobb ha hátul vannak a jobb gumik, de ésszel való közlekedés esetén ezek viszonylag ritka szituációk (forgalomban mindenképp) és értelmes, tapasztalt sofőr eléggé ritkán kerül olyan helyzetbe, hogy csupán a hátsó kerekeken keletkező többlet tapadásnak köszönheti, hogy nem pördül meg. Összességében tehát bolondbiztosabb ha hátul vannak a jobb tapadást biztosító gumik, de óvatos és tapasztalt sofőr esetén szvsz. nem feltétlenül rosszabb ha mégis előre kerülnek. (fwd autó esetén különösen) Ettől függetlenül a falábú, kezdő, vagy női sofőrök mindenképp hátra szereltessék.
Egyébként felesleges ez az egész okfejtés, mert végső soron mindig a 4 egyformán jó gumi a megoldás, ami minimális többlet kiadás mellett biztosít fényévekkel jobb tapadást.
Aktív témák
- Macbook Air 13 Early 2015 4/128
- Apple Airpods Pro 2 (2023) USB-C - Újszerű, garanciával, akár beszámítással
- PC-házak olcsón: Deepcool Tesseract, RaidMax ZETA, Gamdias Talos M1, Zalman i3, Zalman S4 Plus
- HP Elitebook 850 G7 I5-10gen 32GB Ram 256GB SSD
- HP EliteDesk 800 35W G2 USDT i5-6500T/8GB/256GB/Win11Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest