- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- DIGI Mobil
- Eleglide C1 - a középérték
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lazka222
csendes tag
válasz Danny_L.hu #4840 üzenetére
[link]
Szerintem valami ilyesmi lehet, persze nem biztos, mert nem láttam. De a tag nem egy merci motort látott már, gondolom tudja mit árul.[ Szerkesztve ]
W 123 240TD 1983
-
t.zsolti
tag
válasz Babszivacs #4850 üzenetére
kb 10 ekm -t lenyomtam sima váltóolajjal(75/80vagy 75/90-nel)úgyhogy ha eddig nem ment tönkre hát már ettől nem fog,a nehezebb kapcsolásra a válasz ez nem sport kocsi,hogy dobáld a fokozatokat(az előző autóm váltójába szintetikus olaj kellet erre 50 km után rájőttem,melegen 3-bol 2-be nem lehetett visszaváltani
MB 123 3.0d
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #4856 üzenetére
Ma voltam kint és a másik oldalon borzalmas a helyzet, ott gyakorlatilag nincs is doblemez.
Még volt mit bontani, rengeteg mindent leszedet még , de a kasznis szerint még mindig bőven van mit. A motortér is fujva lesz tehát még ott is ritkitanak még bőven.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
A kocsi most bakon van, a hátulja iszanyat állapotban.
Rengeteg lakatolási hiba van a rajta, legalább 2 különböző kontár munkáját el lehet különiteni.
A teljes hátsó futómüt cserélni kell annyira elrohadt. Valamiért nagyon rossz állapotban van az egész vége a Mercinek. A teljes hátfalat ma vittem ki, tényleg nem lehetett volna javítani az eredetit.
Vasárnap csinálok pár képet, szerintem egész szépen halad de majd a fotok alapján ti is alkothattok vélemény amit remélem meg is osztotok velem.w123 200D 1.1millió km+
-
-
Mintcar
tag
válasz Danny_L.hu #4860 üzenetére
Hát igen, nekem is hasonlo a szitu. A hátsó ablaknál szivárgott a viz a csomagtartoba, ezért rohadt ki az egész. De valoszinüleg az tette be neki a kaput igazán, mielött megvettem 2 évet állt gyakorlatilag mozdulatlanul a csillagos ég alatt, hoban esöben.
w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #4864 üzenetére
nem haragszom ,- de
a megoldás célravezetett , mert durván beázott, és milyenragacs kellene oda
más márka igy oldotta meg ragasztó nélkül ,a viz mindig talál magának utat mivel ismeri a fizikát.MB 123 3.0d
-
hellinger
csendes tag
mercedes ajtó gumi tömitéseket,és szélvédők köré g...kédereket rendelésre az alábbi cimen találtokp 1196,Ady Endre u.47..........telefon:280-5167,,,,280-0536.Auto President BT.
W 123 2.50 automatic 1976. / W 123 220D,1977 /
-
-
Templomegere
senior tag
válasz t.zsolti #4865 üzenetére
ja , még annyit , hogy nem ragasztóról beszéltem , hanem szélvédő tömítőről , az soha nem köt meg , mindig képlékeny marad . Mercedesnél gyárilag volt van szélvédő tömítő . A gond azzal van hogy azért 10-20-30 év után azéer ezek a dolgok is elöregednek , illik kiszedni kicserélni , kipucolni stb .
-
Dawess
csendes tag
Sziasztok
Nagyon patent lett az a felújitás...RESPECT!
Volna egy kérdésem...van az adagolómon egy kóbor vákum csövem...nem rég vettem észre csak be volt dugva az utastérbe...de nem folytatódott.Valami szerepe biztos van...valami a váltóval kapcsolatosan, mert arról a helyről megy le még egy cső a váltóba.Nah nemtom, de valaki segithetne... [link]
Feltettem már a nyári kerekeimet...nagyon tetszenek [link][ Szerkesztve ]
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Góliát24
újonc
Sziasztok
Üdv mindenkinek.
hosszú hónapok után végre megint tudok fórumozni, igaz kénytelen voltam újra regisztrálmi.
láttom ismét téma a mit csináljak ha becsurog a viz a 23-as seggébe.Jól mondja templomegere ott bizony megéri az időt ráfordítani és kiberhelnia szélvédőt majd rendesen kitömíteni. ( az enyém is először ki volt fúrva, amíg el nem kezdtem felújjítani, ez az egyszerűbb)
...nem az a baj, ha nyakig ér, hanem ha lötyögtetik...
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #4853 üzenetére
Az az üzemanyag előszűrő ott mintha nagyon fekete lenne !
Mikor cserélted ??
No ez csak egy apróság, de szerintem cseréld !
Amúgy a tűzfal részek és a tűzfal - motortér közötti sarkok egész épnek tünnek, nekem sajnos ott minkét oldalt rohadt, egyiket már kijavítotam saját magam, a másikat, a fékszervó oldalit még nem, ahoz sajnos nagyon neház hozzáférni.
No meg nekem az akkutálca mögött/alatt is el volt rohadva, ott is befolyt, úgyhogy az egész akkutálca rögzítő részt kivágtam és oda hajlított lemezzel kijavítottam.Ezek a finom kis apróságok, amiket nagyon ügyesen a karoszszériásom többek között kihagyott !!!
Ezekre jó, ha Te is odafigyelsz !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Milyen adagolód van Neked ??
Ebből három vákum cső is jön ki !?
A felső, barna az a leállító szelepé minden bizonnyal, de a másik kettő. . . az ?-jel számomra ! ?
Templomegere, Te tudod, hogy mik azok ?
Egyáltalán milyen adagoló ez, mert még ilyet nem láttam !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
Góliát24
újonc
válasz Batman2 #4880 üzenetére
Sziasztok
van miskolcon egy fószer jelenleg a Deák autoszervíz néven futnak a fiával miskolc-szirmán.
A figura 20 évig volt a miskolci mercinél szervízvezető. Elég jól dolgoznak és nincsenek elszálva az árakkal. Vállalni ilyen veterán járműveket elég korlátozottan tudnak mert a meló folyamatos, és elég sok a merci.
kb 2 éve a Finn nagykövet!!! w123 át is ők csinálták (veterán minősítés meg minden)
Szóval ától cettig lebontották az autót teljes csontra. Tótál homokfújás aztán mindent szépen egyesével kicseréltek és felújtottak eredeti merci alkatrészekből nem a kókány utángyártotból. Szóval a csontászedett (olyan lyukas volt mint frédi járgánya a rajzfilmben igazi lábbaltaposós) járgány kapott teljes lakatot mindenre kiterjedően teljes motorgenerált és teljes új belsőt (bőrözést) mindezt vmivel több mint 1 millából.Na mind1. Szóval ők foglakoznak ilyennel, bár a lakatolást ők is külsős szakival csináltatják, de gondolom megvan rá az emberük. A fenti autóról kb 1000 kép készült mert a munka összes fázisát a nagykövet kérésére le kellett dokumentálniuk. meg próbálok velük értekezni és ha hajlanak rá akkor közzé teszem a számukat. De mint mondtam nagyon nehezen vállalnak veterán gépeket, de profik.
...nem az a baj, ha nyakig ér, hanem ha lötyögtetik...
-
Dawess
csendes tag
válasz Batman2 #4879 üzenetére
Igen a barna az a döglesztés, fehér az ellátás, fekete amin könyök van ott a zöld résznél, az megy le a sebváltóba...gondolom valamiféle vezérlés, vagy komunikáció a váltások között...nah és amit tartok azt nemtom hová kéne rakni
84 év végi a kocsi, már a váltója is olyan amit a 124-esekbe raktak talán ezért nem láttatok ilyen adagolót...
Érdeklődje meg nekem vki ha tudja...MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Templomegere
senior tag
-
Dawess
csendes tag
válasz Templomegere #4884 üzenetére
Jaja...meg kéne szereznem a bekötési rajzát a vákumrendszernek...nem tud valaki ilyet?
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #4876 üzenetére
Szia!
Az akutálcánál nekem is elvan rohadva,én nem is figyeltem, kasznis szerint tipus betegség, nekem már kibontotta azt a részt. A fékszervó résznél is rohad, lebontották azt a részt is már,ha minden igaz (egyszerüen nem birok kimenni megnézni hogy áll).
Szerencsére nem volt csattos, rögton ezt kérdeztem én is. Egyszerüen kirohadt a csomagtartó és a hátfal alja a befolyó víztől.Valoban sötét, nyár végén cseréltem de szerintem az állás miatt sötétedett be, szegény december 6. volt beinditva utoljára, és még egy darabig biztos nem is lesz
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
Akkor erre valamelyik w124-es gazdi tudna válaszolni, akinek ráadásul szintén automata váltós a gépe, mert ze már tényéleg valszeg a korai w124-esekben alaklmazott technika !
Willix és nem tom ki van még w124-essel itt a fórumon !
De ahogy Tepmlomegere is mondja, nem biztos, hogy dízelnél van annak a csőnek funkciója, bár igaz, adagoló csak dízelen van !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Góliát24 #4882 üzenetére
Az nem lehetett semmi . . . és ahoz képest még egyáltalán nem is volt drága, én simán el tudtam volna képzelni a dupláját érte !!!
Teljesen porcikáira szedni egy járgányt, lepucolni mindent, újra kezelni, cserélni a hibás cuccokat, ráadásul GYÁRIRA !!!, és csak egy millió, az egyáltalán nem sok !
Vagy ez csak a munkaköültség volt és még ezen felül volt az alkatrész ?
Akkor összesen biztosan megvolt a 2 millió.Az nem rossz, ha el lehet őket érni, de én már azzal is megelégednék, ha megtudnám ennek a szélvédő tömítő pasztának a nevét, és a beszerzési helyét !
Köszi !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
Nekem is van ilyen csövem a 126-osban, de én sem tudom, hogy ez mire lehet jó. Sajnos. Még azt nem is néztem meg, hogy egyáltalán hova megy, mert az Autó így is működik. Egyébként vákuum rendszer rajzot én is szívesen fogadnék valakitől 126-oshoz, mert valahol az enyém meg falsot szív és egyszerűen nem tudunk rájönni, hogy hol? Működik az autó, mostmár bezninről is, csak arról fullad. Gázzal tökéletesen megy. Szerelő haverom szerint azért, mert valahol falsot szívhat és kellene hozzá vákuum rendszerről rajz. Ha valaki tud ilyet és el is tudja küldeni, nagyon megköszönném. Köszi!!!!
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #4870 üzenetére
olyan mint a terosztát????
az elődeim valamelyike fényeztette az autót,kivették az üvegeket, én úgy vettem garázsban állt de nekem nincs ilyenem úgyhogy az ekső esső után derült ki ,hogy beázik a csomagtér ,vettem csomagtér kédert persze utána néztem bele ,hogy nem ott ázik be hanem a hátsó szélvédő és a gumi ill.a gumi és a lemez között így hát szélvédő ki vissza de semmi rendellenességet nem láttunk ,és továbbra is beázott ,tehát ujra ki a többit meg már leírtam
(azt a megoldást azért választottam mert más autótipusnál bevált)MB 123 3.0d
-
Templomegere
senior tag
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #4891 üzenetére
Szevasz
Nem tudtam, hogy Te is ismered !
Ok, rendben, legközelebb benne vagyok hogy kinézzünk !Ezt a pasztát Te nem ismered véletlenül ?
De gondolom, ők mindenképpen ismerik, akkor meg majd mindketten okosabbak leszünk, ha megkérdezzük őket !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #4891 üzenetére
Szevasz
Nem tudtam, hogy Te is ismered !
Ok, rendeben, legközelebb benne vagyok hogy kinézzünk !Ezt a pasztát Te nem ismered véletlenül ?
De gondolom, ők mindenképpen ismerik, akkor meg majd mindketten okosabbak leszünk, ha megkérdezzük őket !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Ma beszéltem a kasznissal. Hát nem fogadott túl jó hirekkel.
Tegnap kiszedték a szerelömmel a hátsó fütómüvemet, féltengelyeket .Borzató látvány tárult eléjük.
Gyakorlatilag a baloldali futómű alatt nincs karosszéria.
Sajnos a munkálatokat legalább 2 héttel megfejeli a probléma, meg persze legalább 100k-val a végösszeget.
Pénteken fogom megnézni hogy mi a helyzet.
Bár az vigasztal hogy a kaszni további része már nem tartogat meglepetést(kasznis szerint),bár én nem kiabálnám el mert még az első fütómű még nincs kibontva.
Hétfőn elkezdi legyártani azt a részét az alváznak.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
Batman2!
Mikor neked csinálták a kasznid, a hátsó fütómű alatti részt neked kibontották?
És milyen márkájú festékkel fényeztek neked?[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Babszivacs
csendes tag
hi.gondolkozom a xenon ízzókon. H4 es ek mennek bele gyárilag igaz?
a másik meg a fűtés hőfok állító gombok fölött elment a világítás. Hogy kell a közép konzolt szétszedni?köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kolondrum: Éves rezsi
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Lightyear - befektetési app
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó