- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dumb
senior tag
Pontosan mi történt a motorral? A Kárpát utcai szervíz egy lehetséges megoldás lehet. Ott értenek hozzá, néhány legendával ellentétben. Hogy mennyibe kerülne, az jó kérdés. Mi a baj?
[Szerkesztve]"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Dumb
senior tag
Ha nincs kompresszió, az szerintem azt jelenti, hogy kopott a motor, csak a felújítás segít. Elsősorban attól kopik könnyen, ha több mint 10.000 km-enként cserél az ember olajat, ha hidegen nagyon nyomja neki, főleg az első 10-20 másodpercben nem szabad.
A 150 E az nagyjából reális ár szerintem.
Tuningolni sztem nem lehet számottevően. Kb. 3-6 lóerőt, nagyobb adagolóval, meg az adagolás átállításával, de nem hinném hogy megéri.
Turbóval már jobban lehetne növelni, de az kb 2-300 E lenne minimum."Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Dumb
senior tag
Nekem a 190-esen normál gyári van, csak nincs "rázárva" belül. Tekertem egy kis szigszallagot körbe, hogy ne mozduljon ki, és teljesen jó! Mindig kiveszem, ha megállok, vagy ha esetleg felnyitom a géptetőt, nehogy kisessen Fél évente újra kell szigszallagozni mert lekopik..
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Dumb
senior tag
Pár kép faterom autójáról, '89-ben rendelte a gyártól 250D Turbo. [link] 18 év, 6 hónap után először lett lemosva a motor.[link] [link] A küszöbvédő fóliát két hete húzta le [link] [link]
Mostanában volt hűtő csere [link], kormányösszekötő, gömbfejek, két hátsó lengéscsillapító, első rugók. Az első lengéscsillapítók még jók, közel 300 E km után, igaz, ennek 80%-át nyugaton futotta az autó, nem a honi "jó" utakon.
Összességében még, amire emlékszem, viszkó kuplung 2-3-szor, motortartó bakok, hardyk, motor-rezgéscsillapító amik cserélve voltak az évek során.[ Szerkesztve ]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Dumb
senior tag
válasz Babszivacs #4841 üzenetére
Én ilyet ajánlok, a Meguin jó ár/teljesítmény arányú. [link]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Dumb
senior tag
válasz Babszivacs #5709 üzenetére
Ezek nagyon jók, de nem túl olcsó. Nekem 4 elemre mondtak 150.000-et egy éve. De általában Porsche-k, A8-ak állnak náluk, és a Kárpát utcai szervíznek is bedolgoznak, mert olcsóbbak náluk, és kiváló minőségűek.
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Dumb
senior tag
válasz Batman2 #5845 üzenetére
Próbáld meg Csabai Sándort Csömörön. 7 évig volt 123-asa asszem 240D, most 124-ese 250D, pár éve. Elég jó szerelő, igaz, nem csinál meg mindent, (pl adagoló-, motorfelújítás A-Z-ig), de sok mindent tud, és sok tapasztalata van, csak Mercikkel foglalkozik. Amit nem tud, arra tud vkit általában Hívd fel, hátha mond rá valamit. 30 982 8135
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Dumb
senior tag
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Dumb
senior tag
válasz Hammon Serra #6791 üzenetére
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"