- Poco X6 Pro - ötös alá
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
Sziasztok van egy logitech 5.1-em x540 ha jól emlékszem és a távirányító részé kontakt hibás lett mármint a 3,5-ös jack.
Ezt a modult vajon meglehet csináltatni vagy valahol tudok alkatrészt szerezni hozzá ? -
poli27
veterán
válasz XtremLor #398 üzenetére
Nem értem miért kaptam újat a javítás helyett De örülök neki, bár ha az enyémet szétszednék és összebarmolnák a talpát pl hogy hullámos lenne,felhívnám a Logitechet és elküldeném a francba sztem... Nagyon sok termékem van ami Logitech, de ha egyszer így megszívnám tuti nem vennék többet !!
-
XtremLor
őstag
A lenyeg hogy hamar keszhez kaptad, es uj!
Nagyon sok logitech termekem van,osszegyult az evek alatt, a heten jott csak 2db, remelem nem lesznek rossz tapasztalataim a garnaciat vegzo tarsasagal, a gyarto termekeit kedvelem tobb fronton nem tudok jobb alternativat, de ha nem lesz gordulekeny a szervizeles, lehet en is valtok a jovoben.(#402) mate3553: Persze mergertem en nem mindegy 1e vagy 100e az adott termek megeri e javitatni vagy gazdasagosabb kuldeni egy ujat.
Kivancsian varom mi lesz az ugy befejezese.
"Legen...Wait for it...Dary"
-
poli27
veterán
válasz XtremLor #404 üzenetére
Nem azt mondom hogy ne javítsák, csak ha már javítják akkor olyan legyen mint a gyári, ne kókányolva legyen Magyar módra ennyi!!Miért is nem tudnak új teflontalpat rakni az egérre, ha már javítják pl?? Inkább visszateszik a szétbaszott régit.... Még ha újat raknának akkor is olcsóbb lenne a javítás mintha cserélnék!!!!
-
PuffySite
tag
Logitech Performance MX-re nem tudok valami jó kis alternatívát? Elegem van már ebből a ratyiból.
Csutkára lemerítve, aztán egy éjszaka töltés után kemény 4 napot bírt ki az akkuja. Ma ráadásul azt is észrevettem hogy magas frekvencián sípoló hangot ad ki miközben mozgatom.
Lehet én vagyok rigolyás, de az előző G7-emmel 6 évig semmi gondom nem volt, ezt meg most vettem és már ennyi baj van vele...
-
XtremLor
őstag
Ma kaptam meg a csere szettet a szerviztol, sajnos nem volt UK csak US kiosztasu nekik raktaron, igy azt kaptam. Osszesegeben elegedett vagyok, az atfutasi ido nalam is 3 het volt, ami szerintem meg belefer.
A lenyeg, jo vegre rendes billentyuzeten gepelni, kicsit felve vagtam neki a dolognak, de ugy tunik indokolatlanul."Legen...Wait for it...Dary"
-
Mate
nagyúr
Ma kaptam a levelet, hogy kicserélték a gamepadot. 3 hétbe telt, a korábbi 1 nap helyett.
Igényléstől számítva 5 nap volt, mire megkapták.
Onnantól számítva, hogy náluk volt 1 hét eltelt, mire egyáltalán bevitték a gépbe...
További egy hét volt kicserélni.Ami még érdekes, hogy a csomag amit feladtam 0,2Kg volt gls szerint.
Amit küldenek, az 0,7Kg. Valamitől jól meghízott Csomagolás, elemek? Majd kiderül hétfőn, kedden. -
Winne
nagyúr
Sziasztok!
Most hogy működik a Logitech cuccok gariztatása? Van egy fejhallgatóm, amihez kitöltött garlevél van, de más nincs. Elég ez a garihoz? Szervízbe küldés hogyan működik? Nekem kell postáznom, vagy van garifutárjuk?
Köszi
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
poli27
veterán
-
AlexWolf
senior tag
Tanácsot szeretnék kérni.
Van egy G35-ös fülesem, aminek a fülpárnái szétfoszlottak (ez ha jól tudom típushiba). Mivel logitech.com oldalról rendeltem és még garis volt, jeleztem ezt az ügyfélszolgálaton, ahol a fix-it-hez irányítottak.
Elvitték a fülest és kicsit több mint egy hét alatt "megjavították". Vagyis a fülpárnát ugyan kicserélték, de a fejpánton egy új lyukat csináltak (mintha valaki ujjal vagy valamilyen szerszámmal erősen megfogta volna). Koszosan kaptam vissza és ráraktak egy matricát úgy hogy csak a logitech felirattal együtt tudnám lekapargatni.Jeleztem a Logitech supportjának, hogy ezt így számomra nem elfogadható. Szerintetek lesz foganatja?
Én baromira vigyáztam erre a fülesre kb egy szem kosz nem volt rajta a 1,5 év alatt, erre ilyen gány módon kapom vissza.Egy csomó logitech cuccom van, de most baromira csalódtam, hogy ilyen a szervizük.
AW (WoT: AlexWolf78///MWO: AlexWolf78///BF3: AlexWolf55///Steam: AlexWolf(HUN)) /// Az ÉLET egy olyan betegség, mely nemi úton terjed és 100%-ban halállal végződik!///War. War never changes!
-
PuffySite
tag
Elvileg.. az én egeremen is szétbarmolták a talpakat, meg olyan mikokapcsolókat tettek belem hogy még a szomszédban is hallani ha használom az egeret. Nekem már nincs kedvem panaszkodni, meg várni az 1 hónapos ügyintézésre, logitechből elég volt így ennyi.
"Vagy megszoksz, vagy megszöksz."
-
Mate
nagyúr
Írtam egy terjedelmes levelet logitechnek, amiben jeleztem nemtetszésemet a mostani termékeik minőségével és a szervizeltetésükkel.
Bemásolom majd a válaszukat, ha egyáltalán válaszolnak.
-
Mate
nagyúr
"Tisztelt XY!
Köszönjük hogy felkereste a Logitech ügyfélszolgálatát.
Az ön által idézett problémák általunk orvosolhatóak, ahogy eddig is, a jövőben is elégedetten távoztak tőlünk az ügyfelek. Tudunk róla, hogy a FIXIT Kft. ügyintézésével az ügyfelek egy része nincs 100% -osan megelégedve, ezért minden esetben - amikor eljutott hozzánk a reklamáció - megoldottuk a problémát.
Sajnos a rendszerben nem látok önhöz rendelt ügyet, ezért nem tudom milyen előzménye van az elégedettlenségének, viszont a két termék hatótáv-problémájáról tudunk részleteket pontosítani.
Használ USB 3.0 portot a számítógépen? Használ esetleg valamilyen USB HUB-ot vagy USB extendert?
USB 2.0 portban vannak dugva a vevőegységek?
Az eszközök minősége folyamatos monitorozás alatt áll, típushibákat javítunk, a termékeket fejlesztjük. A szervíz munkájának a minősége is megfigyelés tárgya, minden hozzánk bejelentett problémát továbbítunk a Logitech felé és az ügyfél problémáját megoldjuk.
Remélem a jövőben is elégedett ügyfélként tarthatjuk számon.
Ha nem kapunk válasz emailt 2 héten belül, az ügyét megoldottnak tekintjük, és lezárjuk. Ebben az esetben egy kérdőívet küldünk Önnek, melyben értékelheti az ügyfélszolgálatunkat. "
Elég gyorsan válaszoltak. Külön tetszik, hogy nem sablon szöveget írtak (erre utalnak a helyesírási hibák is)
-
AlexWolf
senior tag
Én nem a magyar supportnak írtam, mert gondoltam, ha az is úgy működik, mint minden support itt, akkor semmit nem érek vele. Angolul írtam le mindent, hiszen a garis cuccomat is a hivatalos oldalon vettem és Hollandiából szállították ide.
Nem tudom lesz-e foganatja, de erősen megcsappant a bizalmam a Logitechben. Félelmetes, hogy hagyják azt, hogy ilyen kókler cég javítsa a több 10e Ft-os cuccokat. Gondolom úgy volt vele a szerelő "A kis köcsög majd 40ezres fülest használ és még garanciában javíttatni akarja? Kapja be!"
Azt nem tudom, hogy ebben a helyzetben van-e lehetőségem fogyasztóvédelemhez vagy ilyesmihez fordulni. hiszen külföldről rendeltem a cuccost, de azt egy magyar cég "javította".
Ilyenkor mi van? Vonatkozik rájuk bármilyen fogyasztóvédelmi jogszabály?AW (WoT: AlexWolf78///MWO: AlexWolf78///BF3: AlexWolf55///Steam: AlexWolf(HUN)) /// Az ÉLET egy olyan betegség, mely nemi úton terjed és 100%-ban halállal végződik!///War. War never changes!
-
Mate
nagyúr
válasz AlexWolf #428 üzenetére
Nem tudom, hogy fogyasztóvédelem foglalkozhat-e a dologgal, bár külföldön vásároltad, azt hazai supporttal rendelkezik, így gondolom igen.
Közepes szintű angol nyelvtudás lévén nem angolul írtam a levelet. Válaszoltam nekik, leírtam a további észrevételeimet és a hibákat. Kíváncsi vagyok milyen megoldásra jutunk, mert jelenleg is durván 20 logitech termékkel rendelkezem és egyedül az új, vezeték nélküli eszközökkel vannak problémák.
-
AlexWolf
senior tag
Nekem is rengeteg cuccosom van tőlük. De lehet a következő generáció váltásnál már inkább más cég termékeit részesítem előnyben.
AW (WoT: AlexWolf78///MWO: AlexWolf78///BF3: AlexWolf55///Steam: AlexWolf(HUN)) /// Az ÉLET egy olyan betegség, mely nemi úton terjed és 100%-ban halállal végződik!///War. War never changes!
-
AlexWolf
senior tag
Már egy ideje szemezek más gyártókkal, de mivel eddig nem volt bajom a logitech-kel (MX1000-es egerem még mindig működik pedig már majd 10 éves, MX518-asom is) nem vásároltam mástól. Pedig van pár jó cég még a piacon és sok olyan gyártó is, akik eddig ugyan nem gyártottak pl egeret, de most igen, és jót!
Meglátom mi lesz az eredménye a lentebb részletezett ügyemnek, de ha nem rendezik megfelelően, akkor van még más gyártó is a placcon.AW (WoT: AlexWolf78///MWO: AlexWolf78///BF3: AlexWolf55///Steam: AlexWolf(HUN)) /// Az ÉLET egy olyan betegség, mely nemi úton terjed és 100%-ban halállal végződik!///War. War never changes!
-
Mate
nagyúr
"Sajnos az FIXIT Kft-nél vezetett RMA számokat nem tudjuk megvizsgálni.
Amennyiben azzal a két ügyintézéssel volt probléma, kérem fejtse ki pár mondatban.
Meg tudná próbálni USB 3.0 portoktól távolabb helyezni az USB receivert?
Sajnos a Unifying vevőegység nem elérhető az F710-es termékhez.
A FIXIT Kft. nem a termék ára alapján dönti el a javítás / csere szükségességét, hanem a hiba forrása a meghatározó tényező.
Mint előző levelemben is leírtam, feleslegesen aggódik a(z) (esetleges, vízionált) problémák meg nem javítása miatt, mivel gond esetén mindig az ügyfelek elégedettsége volt és lesz is fontos számunkra. "
Előző levelemben leírtam, hogy usb 3 hátul van, én meg előlapi usb2-t használom a vevőegységgel, ami kb. fél méter, illetve másik gépen is rossz. Sokat segítettek.
Hova kéne tennem a vevőegységet az ablakba?....
-
Mate
nagyúr
Írtak megint egy levelet, illetve folyamatosan levelezek velük. Szimpatikus, hogy mindenáron megpróbálják megoldani a problémát, illetve gyors az üzenetváltás velük. Vannak cégek, akikkel 1-1 levélváltás 2-3 nap, itt meg pillanatok alatt reagálnak.
-
AlexWolf
senior tag
Én is haladok. Ma este le kell fényképeznem a fülesemet minden tartozékával, meg a PID számot (na ezt nem tudom, hogyan fogom csinálni, mert G35-nél a bal oldali fülpárna fölött a fekete műanyagra van felfestve !!!feketével!!! a PID).
AW (WoT: AlexWolf78///MWO: AlexWolf78///BF3: AlexWolf55///Steam: AlexWolf(HUN)) /// Az ÉLET egy olyan betegség, mely nemi úton terjed és 100%-ban halállal végződik!///War. War never changes!
-
Mate
nagyúr
válasz Fancy-boy #436 üzenetére
Több okból nem szeretek telefonálni.
1. Legtöbb helyen évezredig kell tartani, mire ügyintézőt kap az ember (Logitech-nél nem tudom, hogy megy)
2. Szeretem, ha nyoma van a beszélgetésnek, vissza tudok olvasni, ha valamire kíváncsi vagyok, illetve könnyebb hivatkozni rá.
3. Régi megszokás még vodafonos időkből, hogy csak azért kellet lemennem az utcára és keresni egy nyugodt helyet, hogy telefonáljak, mivel lakásban a térerő egyelő volt a 0-val. Azóta T megoldotta a problémámat, de hát a megszokás nagy úr -
Fancy-boy
addikt
Én többször hívtam őket, szinte rögtön kapcsolnak. Max. 15 másodperc.
Azért jó, mert nem kell fölösleges köröket futnod. Ha valamit félreértenek, rögtön eltudod mondani.
Ha telefonon hívod őket, szerintem annak is nyoma marad. Legalábbis amikor először telefonáltam, kérdezték be vagyok-e regisztrálva, mondtam hogy még nem, és telefonon keresztül meg is csinálta a profilom.De természetesen megértem a te álláspontodat is.
[ Szerkesztve ]
-
cila1
aktív tag
Most beszéltem a Logival és azt mondták,hogy G27 megszűnt és valami új kormánnyal rukkolnak elő.
-
Mate
nagyúr
Elvileg másuk közepén fognak kijönni új cuccok, illetve a régiek felfrissített, hibajavított változatai.
-
cila1
aktív tag
Azért hívtam fel őket mert elromlott a DFP kormányom és megpróbáltam valami kedvezményt kérni.A kormány adatait felvette és rögtön nyomta az 50%-os kedvezményt.Gondoltam akkor legyen egy G27 erre mondta,hogy megszűnt és valami új kormány jön ki de arra nem érvényes a kedvezmény csak a DFGT-re.
Csak azon csodálkozom hogy az apró meg tele van "megrendelem neked a G27-et a Logitól".
Ezek vagy átverik az embert vagy ők se tudják még? -
werszomjas
őstag
Másnak azt mondták csak készlet hiány.
üdv
-
cila1
aktív tag
Én csak reménykedem,hogy az az igaz amit linkeltél mert akkor érvényesítem az 50%-os kupont egy G27-re.
De szerintem az az igaz amit én írtam mert amikor nem volt akkor nem levették a képet a palettáról hanem az volt a kormány képe alá írva,hogy jelenleg nicsen raktáron vagy nem rendelhető.Most meg a képe sincsen ott.Ez fura,tehát szerintem valóban megszűnt a termék értékesítése.Ne legyen igazam. -
cila1
aktív tag
-
panyesz76
csendes tag
-
Thomas$
csendes tag
Hali!
Van egy logitech g27-em és úgy néz ki kezdi magát megadni. Ahogy olvasom a hozzászólásokat egyre kevésbé merem visszaküldeni a kormányom. Kitudja milyen állapotban kapnám vissza illetve ha nem cserélek akkor mi lenne? Meg kellene várnom még kijön az új kormány? Ti mit tennétek a helyemben? Fogalmam sincs most mi tévő legyek
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Star Citizen
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Mobil flották
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- További aktív témák...