- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okosórát gyermekeknek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fancy-boy
addikt
válasz PuffySite #350 üzenetére
Köszönjük, hogy leírtad a tapasztalataidat! Ez nagy segítség nekünk is, mindig tanul valamit az ember.
Érdekes, hogy mostanában mindig Botond van szolgálatban, lehet Ő maradt az egyetlen magyar ügyfélszolgálatos?
Gondolom akkor még érdemes várnod pár napot.
Mennyit szoktad használni az egeret? -
PuffySite
tag
válasz Fancy-boy #351 üzenetére
Hát lényegében egész nap, pár óra megszakítással.
A szerviz idejére vissza kellett térnem a régi Logitech G7-emre, de már vagy 10x falhoz akartam vágni.
Többször kattint kettőt egy helyett mint normálisan, meg dobálja a jelet Érett már a váltás.. jó lenne ha nem hetekig kellene szenvednem ezzel. -
Passatcc
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Logitech Z623 hangfal szettem, amit most karácsonyra vásároltam magamnak a Media Marktban. Csak a helyzet az, hogy közepes hangerő mellet, de tényleg semmi extra szétküldés stb... egyszerűen megszűnt szólni a mélynyomója! Néztem, minden kábel és csatlakozás rendben van vele tehát műszaki lehet a probléma.
A gondom a következő: sajnos valamiért elkeveredett a termék vásárlási blokkja így nem tudok vele visszamenni a MediaMarktba, ezért csak a Logi garanciában bízhatok. Van valakinek ötlete, hogy miként járjak el illetve, hogy van-e rá esély esetleges hibajavításra vagy akár cserére????
Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!
-
Fancy-boy
addikt
válasz Passatcc #353 üzenetére
Ha visszatudsz emlékezni, hogy körülbelül mikor vetted, akkor kikeresik neked a gépben.
Tehát nem annyira fontos a blokk, nekik a gépben benne kell lennie a vásárlásnak.
De akár fel is hívhatod őket.
A másik lehetőség, hogy a Logitechet hívod fel, mivel még garanciális, ezért segíteniük kell.MediaMarkt telefonszámok: [link]
Logitech száma: +36 177 74 853
Vagy íri nekik emailt.[ Szerkesztve ]
-
Passatcc
csendes tag
-
Fancy-boy
addikt
válasz werszomjas #355 üzenetére
werszomjas: Ez marha jóóó.
Passatcc: Nem hinném. De felhívod őket és megkérdezed, aztán elmondod nekünk, így más is tudni fogja. De ha az egyszerűbb utat szeretnéd. akkor próbálkozz Botondnál.
[ Szerkesztve ]
-
petisubaru
tag
Logitech g19 nem működnek a í, ó, á, e betűk. Valakinek valami ötlete, vagy ezzel a problémával hova lehetne menni javítani. Most vettem használtan , eddig semmi baja nem volt. Segítséget nagyon megköszönném,
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz petisubaru #359 üzenetére
Nem lehet szoftveres gond, beállítás?
Én mindenképp felhívnám Botond-ot. Most komolyan, pont ilyen dolgokban kell nekik segíteniük.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
PuffySite
tag
Fixit-től jött tegnap egy levél, hogy nem küldtem el a papírokat így felfüggesztették a procedúrát.
Azt írták, hogy küldjem el e-mailben a hinyzó doksikat, viszont e-mail címet nem találok sehol.Szerintetek az jó ha elküldöm erre a címre: logitech@hu.fixit-service.com? (erről írtak levelet)
szerk.: hopp, közben már válaszoltak is. tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
-
PuffySite
tag
Holnap lesz 2 hete, hogy elvitte a futár az egeremet és a státusznál még mindig csak kézbesítve szerepel.
Gondolom hatalmas erőbedobással próbálják (dobpergés).....kinyitni a dobozt..
-
-
Velocity
aktív tag
Hát sajnos én is szomorúan konstatáltam a garanciális ügymenet változását. Nekem egy 1év 9hónapos Performance MX-em van, amit egyrészt nagyon szeretek, másrészt újabban elkezdett meghülyülni a görgője. Felhívtam Logitechet mi a helyzet, Botond mondta hogy fixit... Most utánaolvastam mi is ez az egész, mert nem erre a metódusra emlékeztem, hanem a mindenki által nagyra tartott korábbi módszerre.
Szóval kissé gondban vagyok: egrészt én munkára használom az egeret, a görgőt leszámítva nincs is vele gond, nem szívesen mellőzném 3-4 hétre és azt sem szeretném, hogy az egeremet szétbarmolják, mint itt másoknak is... Kicsit aggódok mi lesz így, holnap még futok egy kört a Logitechnél.
Egyébként garanciával kapcsolatban: [link]
Pár érdekesség (ezek csak kiragadott részletek, a teljes anyag a fenti linken elérhető):
- A jelen jótállás nem ruházható át, és azt kizárólag a termék eredeti vásárlója érvényesítheti
- A szállítási és kezelési költségek esetlegesen felszámításra kerülnek
- A Logitech saját belátása szerint új, felújított vagy jó állapotban lévő használt alkatrészeket is felhasználhat bármilyen hardvertermék javításához vagy cseréjéhez.
Mondjuk nem biztos, hogy szeretném, hogy bontott alkatrészekkel berheljék meg az egyébként jó drága egeremet...
...mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!
-
PuffySite
tag
válasz V.Stryker #368 üzenetére
"Tisztelt Felhasználó!
A bejelentett terméken végrehajtott tesztelések után sem jelentkezett az Ön által leírt hiba."
Ezzel most nagyon felhúztak. 2 hete náluk van az egerem, egészen a mai napig kézbesítve volt a státusz ma meg felfüggesztik egy ilyen indok miatt.
Ha nem csinálják meg a héten és nem kapom vissza az egeremet, akkor nálam ennyi volt a Logitech. Nemhogy egeret nem fogok venni, de még a hangrendszert sem amit már kinéztem..
Szánalmas, hogy mit szaroznak komolyan, meg megy itt ez a cigánykodás is amit felettem linkelt a kolléga..
Csalódás csalódás hátán. -
V.Stryker
nagyúr
válasz PuffySite #370 üzenetére
Na, és most felhívod Botondot. Aki azt fogja mondani, hogy várd meg, míg a Fixit visszaküldi, mellette a javítási jegyzőkönyvvel...jelen esetben,hogy nem cserélik ki,mert náluk nem volt hiba...majd ha megkaptad, akkor hívd vissza és tesznek róla, hogy mindenképpen elégedett legyél.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Velocity
aktív tag
válasz V.Stryker #371 üzenetére
a gond ezzel is csak az, hogy eddig ez egy telefonba került, meg pár e-mailbe, mondjuk napon belül megoldható volt. Most meg hetegik kell szarakodni, hogy a végén történjen valami... Telefonálgatni, utánajárni, várni, idegeskedni stb... Szerintem az előző rendszerrel mindenki elégedett volt, nem értem miért kellett megszüntetni.
ui.:
egyébként én még sosem garanciáztattam a Logitechnél, de a korábbi leírások alapján már csak azért is ajánlottam mindenkinek, mert ilyen korrekt és rugalmas a garanciázás. Sajnos mire oda kerültem, hogy nekem is elromlott az egyik termékem, addigra ez az egész fel lett váltva egy - az olvasottakból ítélve - nem kifejezetten jó megoldással, ami kicsit azért bosszant[ Szerkesztve ]
...mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!
-
PuffySite
tag
válasz V.Stryker #371 üzenetére
Na már eljutottunk odáig - így 3 hét után -, hogy elvileg megjavították az egeret és odaadták a GLS-nek.
A csomagkövető rendszerben megjelent egy csodálatos "Hibás cím" sor. Komolyan mondom, meg is lepődnék , ha valamit egyből jól csinálnának. Már előre félek mi lesz a csomagban, ha egyszer ideér.Ez a garanciális ügyintézés nagyon durván nyögvenyelős azt kell mondjam.. már komolyan bánom, hogy elküldtem nekik a cuccot, használtam volna úgy azt jól van..
-
Mate
nagyúr
Üdv!
Pár szót szólnék csak, az új ügyintézésről, logitech-ről.
Világ életemben logitech termékeket vásároltam. Billentyűzet, egér, hangfal, gamepad stb. Mindig tökéletesen elégedett voltam.
Eddigi tapasztalataim(időrendben):Hangfalak: Mindig tökéletesen működtek
Billentyűzet:
1.Itt csak a drágább kategóriát boncolnám, az olcsó eszközök tökéletesen működnek a mai napig.
Drágábból eddig elsőnek egy S510 bill.+egér párost vettem. Amikor vettem 1 vagy két év gari volt rá, később ezt felvitték +1 évvel. Az enyém gari lejárta után pár héttel elhalálozott, pontosabban az egér. A billentyűzet a mai napig működik, kivéve, hogy magától kapcsolja be folyamatosan a capslock-ot.
2. Vettem 2db rumblepad 2-t. Első zabálta az egeret, hatótáv nulla volt, így csere pillanatok alatt vadi újra. Később másiknál is ugyan ez a probléma, zabálta az elemet, hatótáv teljesen lecsökkent.
Boltba vissza, másnap hívtak, hogy ott egy új, cserélték. Mikor kimentem Örömmel tapasztaltam, hogy F710-et kaptam. Ez annyira meg is tetszett, hogy vettem is még egyet belőle.3. Vettem egy s520-at 1 évig bírta, elhalálozott. Az elemet zabálta, a hatótávolság használhatatlanra esett vissza, ráadásul időnként egy klikkelésre kettőt érzékelt. Boltban logitechez irányítottak, mondván sajnos nem tuják intézni a dolgot.... Furán hangzott a dolog, de mondom okés, telefonszám hív, átirányítanak egy fixit nevű céghez. Google, cég honlapját nem igazán találta, de nagy nehezen meglett a dolog. Bejelentettem hibára, elfogadták, adtak egy RMA számot és egy linket. A linkre rámenve a gls honlapján találtam magam olyan helyek listájával, ahol le lehet adni csomagot... Gondoltam, el kell vinnem valahová a csomagot, ami nem volt megoldható. Így vissza a boltba ahol vettem, mivel régi vevő vagyok segítettek és megbeszéltük, hogy felveszik az rma számommal a kapcsolatot a fixit-el és intézik a szállítást. Másnap kaputelefonon csöngetnek, GLS-től jöttek egy csomagért. Mondom itt gondok lesznek, már nincs nálam. Okés, semmi baj, elment. A számtechboltban 1 hétig próbálták elintézni fixittel, majd felhívtak és hosszasan mormolták a bocsánatkérést, hogy sajnos nem engedi nekik a Fixit, hogy intézzék a dolgot és kibeszéltük, hogy mekkora baromság ez, hogy nem ők nagykeren keresztül, hanem felhasználó intézze a dolgot. Így csomag haza, fixitnek meg írtam, hogy kéne még egyszer a futár, mert bár velük is megbeszéltem, hogy számtech cég intézi és azt mondták oké, mégsem valósulhatott meg a dolog. Így másnapra küldik a futárt. Vártam másnap semmi, utána lévő nap semmi, majd hét vége felé írtam megint fixitnek, hogy futár sehol. Mint kiderült, a futár nem jött ki még egyszer, mert már egyszer elküldtem őket egy héttel korábban...Nagy nehezen elvitte a futár a csomagot (RMA címke kinyomtatva dobozra ragasztva, majd gls-es csávó lezser mozdulattal rányomta a saját matricájukat az enyémre....). Vártam egy hetet, másfelet semmi. Ráírtam fixitre, hogy mégis mi a helyzet, mikor is közölték, hogy ja persze a billentyűzetes csávó, hát ilyen már nincs, cserélnénk újabbra. Mondom oké, így már másnap ki is hozta a futár. (Felvetődött bennem, hogy ha nem írok akkor mégis mikor közlik, hogy csere és mikorra küldték volna (amire azért nem ártana engedélyt kérni, ragaszkodhatok én egy konkrét típushoz, de ez saját vélemény)).
A billentyűzetet megkaptam, hosszadalmas volt a korábbi beviszem a boltba és másnap egy újjal ballagok hazához képest, de jól jártam, probléma megoldva.4. Az egyik F710-es gamepad amit használok igen hihetetlen módon gyorsan zabálja az elemet, hatótávja a nullához közelít, így ma felvettem a kapcsolatot Fixit-tel. Kíváncsi leszek miként zárul most, már tapasztalattal a hátam mögött a dolog.
Tudom kicsit hosszú és nem túl összeszedett írás lett, de írás közben törtek elő a régi emlékek, hogy miként is zajlottak a dolgok.
Saját véleményem:
1. A logitech termékek kiválóak és nagyon szeretem őket. Nem értem, hogy mi a fenéért megy nálam tönkre szinte minden vezeték nélküli cuccuk, de eddig mindig újra vagy újabbra cserélték, így nem volt gond. Ráadásul általában már másnapra nálam volt +pozitívumként, hogy többnyire új garancialappal, vagyis újra indult a 2 év garancia. Így még örültem is a hibának.
2. FixIt: Szerintem legjobb példa arra, amikor egy kiváló cég, kiváló termékei kevésbé szerethetőek lesznek hála egy magyarországi szervizhálózatnak. Nem az első márka akivel ez történik. Nem tudom ki mennyire ismeri az Asus laptopokat, de szerintem kiválóak, de mint minden az is meg tud hibásodni, nincs is ezzel gond, legalábbis külföldön. Mert 3-4 éve (mára már nem tudom) egy borzalmas magyar cég intézte a szervizelést, ami többet ártott, mint használt, így a kiváló laptop, megbízható márkából egy nem ajánlott kategória lett MO-n.
[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
Hmmm, logitech webshop-ból nem tudja valaki hová lettek a G27-ek?
Kifutott széria? Jön valami új? Vissza lettek hívva valami gyári hiba miatt? Vagy csak simán készlet hiány?
üdv
-
Mate
nagyúr
válasz werszomjas #375 üzenetére
gamepadokból is az f310, f510 eltünt, már csak f710-et látni. Jó lenne, ha logitech hozna ki új dolgokat, régóta nem újított.
-
PuffySite
tag
Na megjött az egerem.
A teflon talpakat viszonylag szépen rakták vissza, csak kicsit hullámosodtak fel.
A mikrókapcsolók viszont nagyon durván hangosak és "kemények", idővel azért ez remélem felpuhul. Ezzel van valakinek valami tapasztalata?
-
szimcsi
senior tag
válasz PuffySite #377 üzenetére
Nekem 3 hónapja lett javítva g400 egerem. Amikor megjött nekem is az volt az érzésem, hogy már nem ugyanolyan könnyű klikkelgetni vele, de nem vészes. Nem érzem, hogy "felpuhult" volna azóta. De remélem ez azt is jelenti esetleg, hogy masszívabb marad.
[ Szerkesztve ]
XP
-
Mate
nagyúr
17 óra körül megérkezett a kód. Egész gyorsan dolgoznak, eddig ez pozitívum.
A válaszlevél viszont új ügyfélnek nem nyújt túl sok információt, főleg az 5. pont:
"5. Küldje a csomagot a szervízközpontba (minden szükséges információt a “HOGYAN” fül alatt találhat meg.)"
Először is a szervizközpont rövid i, másodszor HOGYAN fül sehol sincs a honlapjukon.
Ahogyan szintén zavarnak azok a cégek, amikkel nem lehet telefonon kapcsolatot létesíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
válasz Fancy-boy #381 üzenetére
Azért vannak, hogy gyorsan, zökkenőmentesen biztosítsák a logitech (és más) cégek garanciális problémáit. Ha nem végzik jól és ezért zaklatni kell őket, akkor az ő bajuk. De mai világban szerintem elvárható egy telefon fenntartása.
Ezt nem magam miatt jegyzem meg, mert nem szeretek telefonálni, könnyű elbeszélni egymás mellet, illetve email-re könnyebb hivatkozni. De lehetnek, akik igényelnék, hogy napközben is tudjanak ügyet intézni úgy, hogy nincsenek netközelben.
-
Mate
nagyúr
2. nap:
Csomag előkészítve, emailben kapott info alapján megerősítve, hogy ma 17:00-ig jön a futár.
Egész nap itthon maradtam, vártam a futárt, vártam a futárt, de semmi.(Régi ügyintézés mellet ilyenkor már nálam volt egy új termék)
-
Passatcc
csendes tag
A logitech z623al kapcsolatosan. Blokk nélkül bevették, mert visszatudták nézni a gépen keresztül, hogy tényleg ott vettem-e. 4 nap múlva felhívtak, hogy valamelyik nap menjek be hozzájuk. Bementem és mondták, hogy vagy levásárolom az árát vagy leveszek egy másik ilyet a polcról és azt vihetem is haza. Éltem az utóbbi lehetőséggel így most van egy teljesen új hangrendszerem és innentől megint 2 év garim rá. juhhé (köszönöm a hozzászólásokat.)
-
Mate
nagyúr
válasz werszomjas #387 üzenetére
Ahogy fentebb olvasom, bolt, egészen pontosan MM
-
Fancy-boy
addikt
válasz werszomjas #375 üzenetére
Talán ez is belejátszhat?
Összehúzza magát a Logitech
A PC-piac gyengélkedése hazavágta a Logitech eredményeit is, a vállalat elképesztő nagy veszteséget könyvelt el a legutóbbi negyedévben. Új vezérigazgatója bejelentette, év végéig megszabadul minden olyan részlegtől, amely nem illik szorosan a stratégiába.
Emellett tovább részlegek és termékvonalak is lapátra kerülnek, köztük például a konzolokhoz tervezett játékkiegészítők, valamint a hangszórót tartalmazó dokkolók, a cégvezető ígérete szerint 2013 végére ezeket is teljesen leépítik.
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
válasz Fancy-boy #390 üzenetére
Nem csodálom, hogy veszteségesek. Régen azért voltak komoly vásárlói köreik, mert mindig kitaláltak valami újat. Nem ismerem minden terméküket, de billentyűzetek, gamepadok és hangfalak terén nem igen találtak ki az elmúlt években semmi újat. Ha meg akarnak maradni a világ legnagyobb ilyen jellegű cégeként, akkor egyértelműen kell erősíteni a pc vonalat és azon belül is a középső mezőnyt. Az olcsó eszközök közt igazából mindegy mit vesz az ember, ott nem is várja el az újítást stb. A gamer vonal a pc hanyatlással és a magas árak miatt szintén csappan. Éppen ezért szerintem legjobban a 8-20.000 összeg közötti termékekkel lehet jelentős bevételt elérni.
Ilyen termék pl. az F710. Sokan használják pc-hez, de egyre több hibásodik meg és nem igen újítanak rajta.
Kiadhatnának már egy újabbat, amin akár a dinputot elhagyják, esetleg beépített akkus modelt hoznának ki.
Erősíthetnék az unifying vonalat is, hogy ne kelljen mindenhez külön vevőegység.
Előtérbe helyezhetnék például a wifis vonalat is.Egy billentyűzet-egér ami wifis szerintem nem lenne elvetemült ötlet. Sokaknak van úgy a tv összekötve a pc-vel, hogy más szobába van a két eszköz. Így pl. a nappaliba helyezett tv elől lehetne irányítani a dolgot.
De ez csak egy példa, rengeteg dolog van, ami újra húzónév lehetne.
Ezek az apple kiegészítők, meg hasonlók piaca nagyon zsúfolt, ráadásul messze nem hangzatos ezeken a területeken a logitech név.
Azért kíváncsi lennék mik a szoros stratégiai terveik...
-
poli27
veterán
Hali
Nekem volt egy régen gariban cserélt G500 egerem (postázta a logitech 3 éve volt novemberben) Januárban elkezdett szarakodni az egérgombja,mire felhívtam őket és azzal kezdtem hogy már nem garis (mivel Novemberben letelt) mit tudunk vele kezdeni.
Azt mondja no para adjam meg a számát megnézi,véletlenül rossz számot adtam meg(a webkameráét) egymás mellé volt dugva, és azt mondja tényleg nem garis de ad 50% kupont.
Erre észrevettem hogy rossz számot adtam meg, bediktáltam az újat, beírta és azt mondta ez még náluk garis, és kicseréli, küldi az újat !1 hét múlva jött a futár az új egérrel.LOGITECH TERMÉKEK SZERVIZELÉSÉNEK FELTÉTELEI
1. A FIXIT Hungary Kft. Szerviz központ kezeli a Magyarországon értékesített garanciális
RMA Logitech termékeketNem lehet hogy emiatt amit kiemeltem, mivel ezt már nem Magyarországon értékesítették, hanem a Logitech küldte Svájcból előzőleg is már?!
[ Szerkesztve ]
-
emlekmas
tag
Az ősrégi mx500-asom balklikk mikrokapcsolója haldoklik. Nem tudom már, hány éves jószág, de a javításon agyalok, az asszonynak tökéletes. (mondjuk a mini tappancsaiból kettőt vagy hármat már elhagyott az évek során, de mivel úgyis az asztalon volt tologatva az első pillanattól, nagyon nem izgatott.) Mondjuk nagy poén lenne, ha mint kitartó usernek, reklámból megjavítanák, de ilyen csak a mesében létezik
Mikrokapcsoló ügyben két lehetőséget látok:
-amennyiben minden kapcsolója egyforma, akkor a görgőkapcsolót kivenném (az nagyon keveset volt használva) és betenném a bal helyére, a görgő alá meg valami noname egér valami gyengébb mikrokapcsolója menne.
-ha nem csereszabatosak az mx kapcsolói, akkor ez nem járható, akkor a bontott kapcsolót kell berakni a balklikk alá, azzal is kihúz remélhetőleg még néhány kattintást
Még nem tudom, melyik megoldás lesz...[ Szerkesztve ]
i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750
-
XtremLor
őstag
válasz PuffySite #399 üzenetére
Waaa Ehhez kepest a futar azt mondta nekem hogy a kornyeken o hozza-viszi garibol a logi cuccokat. Csutortokon vitte el, kerdeztem tole mennyi kb az atfutasi ido, erre ravagta hogy szerdan lehet mar hozza is!
A 3 het nem hangzik jol, ugy tunik jol tettem hogy vettem addig egy uj billentyuzetet!"Legen...Wait for it...Dary"
Új hozzászólás Aktív témák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Vicces képek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Gyúrósok ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Háztartási gépek
- TCL LCD és LED TV-k
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!