- Android szakmai topik
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz Ádám16 #162763 üzenetére
Koszonom szepen.
Ezt okosan kimostam a mosoban tegnap, tavolrol, hogy csokkenjen a nyomas es felig volt meleg a motor, utana mentem vele, hogy szaradjon gyorsan, nem volt. gond. de itt nagy burkolatok vannak.
Ami feltetlenul kell: legalabb ket kor alaku ecset es ket mikroszalas, egyiket a brigeciolos befujashoz hasznald (ha nem tul dzsuva, akkor brigeciol 2000 is oke, mociteto belso fele es mehet igy, szukebb reszekre ecset), csoveket, stb ecsettel tisztitod. Vegen muanyag apolas masik ecsettel meg ronggyal (mondjuk Wolf Blackout, olcso es jo termek)
I humbly and respectfully decline™
-
gooool
őstag
válasz Ádám16 #162939 üzenetére
Minden vilagos.
Igen, egy 1,6-os szurke NB-vel kezdtem, tehat tudok hasonlitani es azt kell mondjam a nagyobb motor es sperr kettose boven megeri az arat.
De ha nem akarsz tul sokat beleinvesztalni es a motorero eleg, akkor kell egy sperr es kinyilik a vilag.
A sok nalam okosabb szerint a legjobb upgrade amire megeri beruhazni az az, hogy sperrt raksz a gep ala.Üdv, Balázs
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Ádám16 #163381 üzenetére
Akkor nem, ha mindenki más is emel legalább ennyivel, ahogy jönnek az újabb fejlesztések.
Ránéztem az újra, nem szeretem a Hyundai design megoldásait, de az új i30 fastback N annyit debil forma, hogy nagyon bejön, kéne.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz Ádám16 #163381 üzenetére
Ez egy teljesen új fejlesztésű 1,5-ös 4 hengeres szívó és 1,5 turbó amik tudják a normát, a sima 1,5 szívót 110lóval 4 hengerrel biztos, hogy el tudják adni.
A fejlesztés árát be kell hozni. Amúgy az 5,15M Ft-ot elosztod 350-el és megszorzod 310-el megkapod a tavalyi 4,5M árat a tavalyi euro árfolyam mellett, szóval lehet nem is emeltek, csak a forint fos.
A suzuki közben hibrid lett és nem 1M, hanem 500eFt lett a felára.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
EQMontoya
veterán
válasz Ádám16 #165474 üzenetére
Alapvetoen egyetertek.
Nalam ugye egy "fullfull" NBFL van: klima, sperr, 1.8, limitalt szeria krom bukocsovel, fa kormannyal, vilagosbarna bor belsovel, stb.
Innen elore lepni MX5-on belul azert nehez.
NC tagasabb es komfortosabb, de nehezebb is, szoval vezetesi elmeny szempontjabol csak kicsit mas (utazni komfortosabb, kevesse gokart), de nem elorelepes.ND alapvetoen tetszik, de abbol az 1.5 azert gyengebb, a 2.0-bol pedig inkabb a FL utani kellene, nem is a +20 lo, hanem a karakter (tovabb lehet forgatni, es fent lett tobb ero) okan.
Ugyanakkor egyszer szeretnek kiprobalni egy S2000-et es egy Boxster S-t is (kizarolag a regit, szigoruan hatos boxerrel), ki tudja, mit hoz a jovo. Talan egyszer a tozsde is helyreall...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz Ádám16 #166660 üzenetére
6-6,5M Ft-ért nekem is lennének ötleteim
Sportage, tucson, kuga, tivolli, korando, touran, kamiq, kb bármelyiket előbb megveném ennyiért
Mondjuk a zoé nem igazán van átfedésben egy vitara-val max árbanEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Ádám16 #169962 üzenetére
Pontosan, az első a hülye formájához képest arányos volt, széles segge és terpesztő hátsó sárvédője. A másodiknál kezdték ugyanazt a cuccot kapni, mint amit a Toyotások szedtek pl: a mirai vagy a p4 megalkotásakor, de csak a 3. generációra ütött be nekik.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
#89309696
törölt tag
-
eastsider
nagyúr
válasz Ádám16 #173513 üzenetére
Nálunk (13ker, 2-es zóna) elkezdtek portyázni a közteresek, van egy sparos teherautós pakolós hely, timeboxos megállni tilossal, utána még kb 1 parkolónyi forgalomtól elzárt terulet (kereszteződés, bringaút előtt).
napi 1-2 bilincs tuti van, amit én látok ablakból múltkor fél órán keresztül raktak fel egyet valami nem prémium autóra (polgári méretű felni), előtte évekig nem jártak erre[ Szerkesztve ]
-
válasz Ádám16 #173546 üzenetére
Mostanában többről is
Amúgy az a legnagyobb bajom ezzel, hogy egy benzines autónál, ha nem az elektronika hal le, akkor azért a szervízig elmegyek vele, vagy van pár dolog amit megcsinálok, de egy elektromosnál maximum várni tudsz, hátha "csak" túlmelegedett
Egy elektromost azt se tudnám hova vigyem, meg hogyan, ha ilyen van.
Egy belső égésűnél vannak aáltalában előjelek amiből tudod, hogy mi lehet a hiba. Itt kiolvasva sem derült ki, pedig volt 62 db hibakód[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz Ádám16 #173674 üzenetére
A Golfban kicsi az akksi így 2:30 óra nulláról maxra tölteni. Utcai töltőről meg 1:30.
Visszafele én is elrúgtam kicsit pályán azért lett ez a gyászos 4,3 Na jó igazság szerint csak egy 0-140 volt padlógázon GTE módban. Az nem sokat ront a fogyasztáson.
(#173675)Tsebacsi: A BMW eltud menni 50-et simán, mert háromszor nagyobb akku van mint a Golfban. Viszont a Range Rover már nem. De az új Superb iV simán megy 50-et és a TSI parádésan jól fogyaszt.
Nem szarabb a focus, mert sokkal sokkal olcsóbb. Felesleges is összehasonlítani. Ezekkel a dögökkel egyedül a RAV4 plugint lehet. Az meg állítólag baromi jó lett és elmegy 65 km-t.
Benzinesként használva meg a VW nem rossz, a Toyota sem. A többi phev SUV viszont már elég brutál. Az már más kérdés, hogy nem éri így megvenni őket.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Integrale
veterán
válasz Ádám16 #173795 üzenetére
3 opcio van most.
+1 Barchetta, hogy kicsit kabriozzunk asszonnyal.
+1 Kappa Coupe elrakni a garazsba/Thema, elrakni a garazsba. Megindultak felfele az arak, most meg emesztheto aron beszerezheto 1-1 peldany. [link] [link]
Futomutol tartok, mind a ketto aktiv futomuves, kormanyszogjelado segitsegevel puhitja, kemenyiti a megfelelo oldalt, ha abban megkotlik valami, akkor baj van.Minden a kukaba, es valami racionalisabbat, neztem Priust, V60-at es tarsait.
"Bad reklám is reklám too"
-
sutszi
veterán
válasz Ádám16 #174619 üzenetére
Nem mindegy, hogy kevés olaj, vagy nincs olaj... Kevés olajjal, ha mész akkor nagy melegben üvegelve lesz kopás...de ha 2k-nál elváltod akkor azért nívópálca minimum szintjével nincs katasztrófa...de ez csak szerintem.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Ádám16 #174619 üzenetére
Kevés olajjal még talán oké. Elfelejtett betöltő sapka nálunk is volt, az legutóbb Ford márkaszerviz volt. Kb. 15 kmt mentünk úgy vele a szervizből. Pár órán át takarították a motorteret, mire kb. tiszta lett. De az nem verte ki ennyi idő alatt a minimum alá. Meg kérdés, hogy milyen motor... Azért a 240 lovas biturbo motor érzékenyebb az olajra, mint egy euro 4 transit 2.2 dízel blokk.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Ádám16 #177344 üzenetére
Igen az volt, de a fogyasztás kevésbé, egyáltalán érdekelt, miután megcsináltattam a tuningot. 131-ről 224 lóerőre és 320 nm-ről 470-re, (ATC), mondták is, hogy a fogyasztás is jelentősen vissza fog esni.
És úgy is lett, sőt volt, amikor direkt lemértem, hogy telibe nyomtam, elrúgtam neki 100km-re, majd megálltam és 3 decivel kevesebb ment bele. Egyébként érthető, a jelentős erő többlet miatt, a gázt kevésbé kellett nyomni, hogy haladjon. -
Integrale
veterán
válasz Ádám16 #186023 üzenetére
Remenykedni lehet, de balfaszok. A Tonale csuszik, az lesz a Giulietta utoda, kisebb SUV pedig PSA alapokon lesz, viszont erkezik melle egy kicsi Lancia SUV is.
A DS nagyon kilog a sorbol, talan annak a helyen valamelyik elfeledett/hatterbe szoritott markat eloveszik."Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz Ádám16 #186028 üzenetére
Ó, lesz itt szép új világ! Megérkeznek majd a 3 hengeres BMW-k mellé a 3 hengeres Alfák. hurrá :/
(BTW volt már 3 hengeres Alfa, a 33 1.8 tádé.)Erről jut eszembe az Opel:
- Nem hasítanak az eladások.
- Kb. minden 3 hengeres lett.
- Az Opel Hungary megszűnik, magánimportőr jön a helyére (Wallis), miközben valaha piacvezető volt itthon, 20%-ot megközelítő részesedéssel.
Pofám leszakad.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Ádám16 #191192 üzenetére
Próbáltam, működik, de nem fogyott el, gondoltam jó lesz jövőre, penészesre berohadt a sprickelős flakonba.
Annyi macerát hogy gyógyszertárban soban állok, szórakozok vele, flakont keresgélek, aztán rámrohad nem ér meg, pár száz forinttal drágább egy sprés gumiápoló. Vagy az nem jó rá?
A filcet mivel kell ápolni?https://tinyurl.com/rasoapro
-
csoki46
aktív tag
válasz Ádám16 #191192 üzenetére
Én szilikonzsírral szoktam körbekenni a kédereket. Idén a mazdán elfelejtettem, nem gondoltam, hogy használni fogom télen. Tegnap volt is meglepetés amikor a kulcs még a zárba sem ment bele, nem hogy elforogjon. Jégoldóval sikerült kinyitni a J1-et, onnan bemászva a B1-t is. Mondjuk az kétszemélyes munka volt, barátnőm nyomta belülről a kárpitot- üveget én meg kívülről húztam a kilincset (keret nélkül ablak rulez). Este bekentem a kédereket szilikonzsírral, a zárat olajjal ma reggel nem volt gond, szépen nyílt minden.
-
Gergőke88
addikt
válasz Ádám16 #192012 üzenetére
Qru,vilike:
köszi!
Kecskemét, Kiss Autokozmetika (érdemes facen megnezni, ügyes a srác). Kerámia bevonat ment rá, ő erre esküszik, 3 év garit emiatt adja. 2.5 éve így készíti, eddig senki nem vitte vissza.
kaptam árat full kozmetikára: polir, kerámia, bor tisztítás, ápolás. 200e...[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Ádám16 #192806 üzenetére
Úgy megy a fikázás a Totalcar fb oldalán, mintha mindenki ezzel járna: [kép]
Van a kis Toyotából sima benzines, hibrid, van belőle turbós hot hatch is. Nem tudom mi lett volna a jó választás ... Gyanítom semmi
Ha más autó nyer akkor szarolasz és szar e, szarfosvágen és szar e, szar és drága Seat, ami csak almárka, esetleg nyert volna francia, de akkor meg jött volna a szarfosfranciaÉn örülök, hogy a Yaris nyert, mert szép kis autó, és a motor választéka miatt is örülök neki.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kedvenc zene a mai napra
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android szakmai topik
- Linux kezdőknek
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 3D nyomtatás
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs