- Drágább lett a Pixel 8a
- Teljes az összecsapott Motorola csúcsmobil tudáslistája
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
etilin
aktív tag
válasz Integra #1728 üzenetére
Jójó De azért talán enyire mégse kellene leadni a szinvonalat.
Az égész Dacia nem a sportosságról hanem az olcsó igénytelen megoldásoktól hemzseg.
Ha nincs pénzed vegyél használt járgyányt a LADA VFTS-ek mennyi ideig népszerüek voltak.
Annak nem látom értelmét belepakolni a clió alkatrészeit a loganba?
Az egész arra ment ki hogy elmondhassák húúú mennyire sportos ez a Logan meg mennyire gyors Holott szántóföldre meg a magyar tankcsapdákra lett tervezve a futómű.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Ej, God Vazzeg és egyéb sokak hun vannak, he?
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1836 üzenetére
Bocsánat, hogy beleszólok, de szerintem ez a punto ocsmány. Nem csúnya, nem ronda, szépnek aztán végképp nem mondanám, egyszerűen borzalmas. Hol van már a punto II modellfrissítés előtti pofás, tényleg olaszos kinézete? Nekem nagyon nem tetszik ez az uniformizálás. Remélhetőleg nem lesz igazam, de attól tartok, 10-15 év múlva olyan randaságokkal fogunk közlekedni, mint amilyennekel néhány japán autógyártó tanulmányautó fedőnév alatt riogatja az embereket nagy autókiállításokon. Nekem személy szerint a Mazda tetszik jelenleg a legjobban, ha az alapján kellene sorbarendezni az autógyárakat, hogy mennyire sikerül a formát és a funkcionalitást úgy összehozni, hogy aztán valami autóféleség süljön ki a végén belőle. Meg persze az új Swift is elég jó lett, hogy hazabeszéljek kicsit, annak ellenére, hogy nekem egy kicsit magasnak tűnik az a 150cm, elfogadnám most azonnal Remélem, a Honda is megmutatja, hogy léteznek még autógyárak is, nem csak ilyen szörnyűséges ''trendidoboz-manufaktúrák''. Bár félig meg is tette az FR-V-vel, de azért a Civicnél remélhetőleg vissza mernek térni a gyökerekhez úgy, hogy 2006-ban is meg tudjon felelni mindenféle elvárásnak.
Természetesen a fentiekben kizárólag személyautók formájáról beszéltem. Egy Lotus Elise, vagy üsse kő, akár egy Ferrari F430 bármikor jöhetスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
shteer
titán
válasz Integra #1841 üzenetére
vazz, még a most futó civicet is lehet tovább kerekíten...
nekem az eleje furcsának tűnik: kicsit sablon, kicsit szegényes, kicsit olyan semmilyen
amúgy tetszik, megvenném, ha nem került megint a műszerfelra a váltó
és majdnem azt hittem először róla, h 3 ajtós... alfa RulZ..szerintem jónak tűnik
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1841 üzenetére
Ha megpróbálom elképzelni, hogy ebből körülbelül mi lesz, mire sorozatgyártásba kerül, akkor határozottan igent kell mondjak. Sajnos tisztában vagyok vele, amit említettél, hogy nem lehet egy full lapos aszfaltszaggatót építeni, és ez elég szomorú. Múltkor a betyár Swiftünkkel egy parkolóban egy Toyota Yaris mellé álltam, és szabályosan megijedtem.Mint egy zsiráf hozzám képest, akkora magas a Yaris. És ha belegondolok, hogy az új Swift szinte milliméterre azonos a jelenlegi Yarissal... Bár előnye is van, nagyobb a kihasználható tér, de akkoris. Na hátha egyszer még megérjük, hogy valami autógyár autóméretű autóval rukkol elő
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1889 üzenetére
azért becsülendő, amit csinálnak,bár számomra kétséges az eredmény, mert ha csak igen költséges technológiával érhető el az OHC-motorok szintje, akkor be kell látni, nincs túl sok gyakorlati haszna a munkájuknak...
ja és egy érdekes analógia: a literes swift is 7100-nál szabályoz (legalábbis a mienk óra szerint)スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
neduddki
nagyúr
válasz Integra #1892 üzenetére
HI!
Meg minek??? 35-55miles/h val orakoz keresztul forog 1500-1600-at a motor ott nem fog ellebegni nyomorudak: -)))
udv
neduddki
p.s. bocsanat gonosz volt:- )))https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Type-R
őstag
válasz Integra #1898 üzenetére
A németek között vannak nagy scirokko fanatikusok, azoknak nem biztos hogy tetszeni fog.
Enzo vs. Quattro Bővebben: link -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #1898 üzenetére
Igazad van, minimum, egy leggyorsabb modellnek kéne megtenni...
Meg valami tartást adni az egésznek, mert így tényleg olyan mint egy TT2. Sajnos, én nagyon sajnálom a VWt mert az AUDi mellett az eggyik kedvencem, ezért én hajlamosabb vagyok egy picit hendikeppel kezelni.
Csnálják, de adjanak neki stílust.... -
Type-R
őstag
válasz Integra #1900 üzenetére
''Jelentősen csökkent a VW-csoport nyeresége
A német autógyártó óriás túlteljesítette legutolsó előrejelzéseit, de ez korántsem nevezhető jó hírnek. A cég üzemi nyeresége mintegy 12%-kal, 2,015 milliárd euróra csökkent 2004-ben a 716 millió eurós nettó bevétel pedig 29%-kal kevesebb, mint a tavalyelőtti eredmény. Egyedül a forgalom és az eladott autók száma nőtt valamelyest: 2004-ben 88,96 milliárd euró folyt be, 4,9%-kal több, mint egy évvel korábban, miközben a csoport 5,079 millió autót adott el világszerte, ami 1,3%-os növekedést jelent. 2004 elején a cégnél még arra számítottak, hogy a 2003-as számokhoz képest további növekedést érhetnek el, de már az év közepére nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem fog menni. A tavaly júliusban kiadott pesszimista előrejelzést azonban sikerült túlteljesíteni. A profit visszaesése elsősorban az erős eurónak és a németországi gyárak magas bérköltségeinek tulajdonítható. A helyzet javulását a VW-nél a ForMotion fantázianevű költségcsökkentési akciótól várják, amit az egykori Chrysler-igazgató, Wolfgang Bernhard irányít azzal a céllal, hogy évente milliárdokkal tegye olcsóbbá a cég működését. ''
www.totalcar.hu -
Type-R
őstag
-
#16741888
törölt tag
válasz Integra #1958 üzenetére
Illetve meghagyja a tuningcégeknek, a turbósítást
Végülis mindenki jól jár, a vásárló mert nagyobb teljesítményt kap turbo nélkül, a tuningcégek is, mert lesz melójuk bőven, sőtt még ők maguk is jól járnak szerintem mert ezt a motort, szerintem minimális költségekből hozták ki a turbóhoz képest.
nem is baj hogy nem turbos. -
zoley[HUN]
tag
válasz Integra #1961 üzenetére
pumpe duse fostalicska... amig nem probaltad ne alkoss velemenyt. meg a mai dizeleket b@szogatni se kell szerintem. elismerem h egy dizelt nem lehet 8250ig huzni, de nincs erre feltetlen szukseg. viszont sokkal kozelebb allnak karakterisztikaban az idealis nyomatektarto motorhoz is mint a benzinesek. az meg h alacsony fordulatszamon is szep hangja legyen, megoldhato. meg hat 2 literes dizelben a vw-nal en jobbat nem tudok. az elozo dizelek sikertelensege pedig nem jelenti azt h ez is szar lesz. eleg sokat fejlodtek a motorok azota. egyebkent kozlekedesmernok hallgato vagyok. neha egesz jokat tudok mosolyogni a forumokon
+ amit a GTI fan-ok és az újságirók szidtak - nem feltetlen ugyanaz a vasarlokozonsege a benzines es a dizeles valtozatnak, igy alapveto koncepciokulonbseg is lehet, ezert nem is meglepo ha nem tetszik a benzines vasarlonak
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
Type-R
őstag
válasz Integra #2006 üzenetére
Nálunk ez teljensen másképp van, ha autóvásárlásra kerül a sor, elöször a kategóriában összegyüjtjük az összes árlistát. majd ki lesz választva egypár autó ami szóbajöhet, csomó teszt újság olvasása, ect..
És a végén teszt vezetések, és ha minden stimmel, lehet alkudozni -
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #2012 üzenetére
hát ez... ''szóhoz sem jutok'' kategória. bár gyanítom, hogy a végleges autó nem egészen így fog kinézni, de akkoris. érdekes utakat járnak be mostanában a fiat-designerek, lásd új punto dehát kit érdekel a fiat, amikor itt az új swift? engem biztos nem
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
#16741888
törölt tag
-
Don Vittorio
őstag
válasz Integra #2103 üzenetére
Nem, azok másikak.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz Integra #2107 üzenetére
Én is ott voltam...
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2114 üzenetére
Újjonan még nincs RS4.
Az alig használtat meg 10milkáért megkapod ami gyakorlatilag új állapotban van, 30ezer kilométert írnak, leeht hogy vissza lett pörgetve de nem hiszem hogy annyira nagyon használt lehet.
Szerintem ebben ne fogadjunk hogy ha mindkettőre mondjuk 10 milkát ráköltenénk, akkor melyik hol lenne. Az tény hogy az új RS4 kurva drága lesz, a régit meg nem lehet újjonan kapni tehát az összehasonlítás picit sántít, még.
Picit más:
Egyébként ha csak megnézed ezt a tabellét, akkor láthatod hol vannak az Audik és hol van vannak a többiek. Mondjuk jó az tény hogy nyilván egy tőlünk fejlettebb nyugati országban nyilván más lenne a helyzet mert ott megtudnának fizetni egy full tuningos rakettát, ellentétben velünk
Bővebben: link -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2116 üzenetére
Figyelj adva van egy nagyon nagy 25éves tradiciókkal rendelkező, hagyomány(quattro) ami ugye szintén turbos volt anno jórégen...
Az Audinak rohadt nagy tapasztalata volt a turbos motorok gyártásában, talán az eggyik legnagyobb, amikor az RS2t kiadták(szerintem te még jobban tudod) elég nagy szó volt egy 2.3as motortól 320ló, gyártottak belőle 2300darabot, aki megvette tulajdonképpen egy akkora kuriózumhoz jutott amilyennel csak kevés autó rendelkezik.
Az Rs4 már higult formában jelentkezett többet is gyártottak belőle, de az autó megőrizte a kuriózum jellegét, pl egy M3 soha nem volt olyan kuriózum mint egy RS4.
Az újból, meg csináltak egy 4.2es tucatautót.
Mndom, aki nagy teljesítményű szívómotort akar az vegyen M3at. -
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #2116 üzenetére
Miert kenyes a turbo? Ja mert hidegen nem kell nyomni neki? Hat aki hidegen tolja egy szivo motorosnak az sincs tulzottan maganal szerintem. Meg aztan szivo motor es turbo osszehasonlitva autozas szempontjabol he-he, azonos teljesitmenynel sincs sehol a szivo a turboshoz kepest, de meg ha gyengebb a turbos papiron LE-ben, a gyakorlatban akkor is jobb, mert sokkal nyomtekosabb, szelesebb fordultszamtartomanyban van ereje, de gyozz meg ha tucc, hogy nem igy van, talan nem veletlenul gyartott a Honda is regebben turbos F1-s motort meg utcai autokat belpiacra
BMW 2002Tii mondd vmit? Ez egy gyarilag turbos BMW, M technic koze nincs hozza
A turbo nem eri meg? Miert mi eri meg? Egy 200LE-s szivo es egy 200LE-s turbo motoros auto kozul szerinted melyik autozhato jobbban? E ketto kozul melyikbol csinalhatok ''10perc alatt'' 250LE-st? Ehhez melyikhez mijen szinten kell belenyulni?
hobizolitöbb drón kell ;P
-
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2126 üzenetére
Nem tucat autó az tény de akkor is általánosabb.
Nem egy különc dög, mint az apja, meg a nagyapja. És nekem iagzából ez a bajom, semmi más.
Régen mindíg azt mondták hogy az amcsikra jellemző a megalománia, szerintem napjainkben átvették ezt a németek, ahogy egyre másra egymás fölé licitáltak köbcentiben, és ebben volt kivétel az AUDI mert sokáig, a 4.2es motorjuk volt a csúcs. Most meg már ők is 6000. Peeersze, 12henger meg 48szelep. Csak győzze az ember cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Drágább lett a Pixel 8a
- Jogász topic
- OpenWRT topic
- Teljes az összecsapott Motorola csúcsmobil tudáslistája
- Linux kezdőknek
- Huawei P30 - kell ennél több?
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Vallás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen