Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz mdani01 #81799 üzenetére
Az a meglepő, hogy addig elég jó karakterisztikával teszi azt a gyorsulást. Persze nem egy idegbeteg kapkodó, de azért sokan meglepődnek, hogy a saját helyrajzi számmal rendelkező objektum tartja velük a lépést. Igazán erről Munez tudna beszélni, mert ő kipróbálta sport módban is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Acheron
őstag
Ha már fogyasztás, feltöltöttem adatokkal a számolótáblámat, és a következők jöttek ki az 1.4, 97Le 130Nm (jujj, ez a nyomaték komoly? Sosem néztem korábban...), kéziváltós Aurisra: 28385 km, 56 tankolás, 2589,51 l 95 -ös normál üzemanyag teljes átlaga 9,08 l/100 km, 43,75 km/h átlagsebességgel (bár utóbbi aligha számít). Ebből 7703 km csaknem tisztán város (ott 25,59 km/h átlag mellett 10,48 átlagot produkált), a maradék vegyes (város, autópálya, országút) 20682 km -en 51,66 km/h átlag mellett 8,47 l/km az átlagfogyasztás. Érdekességképp, ama rosszemlékű Avensis adatai: 80 tankolás, 3761,91 l elégetett prémium dízel, 48011 km, 52,11 km/h átlagsebesség, 8,1 l/100 km (150 Le, 340Nm, automata) ez mind vegyes használatban. Ja, és egy megdöglött motor, majd' kihagytam
A városi használatot kivéve mindkettőt én hajtottam, így a fogyasztások összevethetők. A szívó benzin nyer, mert bár nem megy, kézzel kell csühölni a váltót és többet fogyaszt, a motorja hibátlanul teszi a dolgát
Jah, gári adatok (a derültség kedvéért): Auris: 8,7/5,9/6,9 Ave: 7,1/4,8/5,6
Hozzáteszem, egyszer az Avéval mentem egy telitankos 5,66 átlagot (hajkipergés, Maruti-Suzukik téptek el mellettem, alig éltem túl) A negatív rekord 10,32 volt, de ott szerintem már a végét járta (motorolajból és vízből is majdnem ennyit bekért, némi túlzással).
A Volverről sajnos nincs ilyen szép statisztikám, pedig az emlékeim szerint igen szépen (keveset) evett, és mellette nagyon ment. Hiába, akkor még fiatal voltam és hanyag (hamuszórás )...[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz szabonagyur #81798 üzenetére
Esetleg hivatalos panaszlevél?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
ma ültem egy fullos s90 d4-ben, oh jaj csak 17M
még a műszerfal is bőrből voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tomcsi23
veterán
Ehhe, osanban is van már cc és cc+ gumi is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
válasz brumi1024 #81805 üzenetére
az árát csak akkor láttam mikor összepakolta ismerős konfigurátorban 17m+ volt, most nem kérdeztem mennyi volt a vége, de 16, vag 17M mindkettő k sok
Brutáldurva a belseje, 50. szülinapjára lepte meg magát, de azt mondta nekem adja, ha cserélünk, mondom mit?
Erre ő: te 37 vagy ugye?ÉletkortEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Jaffa75
őstag
Ma reggel sikerült az M0-on elütnöm egy ágymatracot... Az Alacskai pihenő előtt 4-500 méterrel történt, a Waze írta, hogy idegen tárgy az úton, elsőre nem erre gondoltam, hanem valami "megközölhető" dologra.
Amikor megláttam, nem tudtam eldönteni egy pillanatra, hogy mis is az, elsőre kartonpapírra gondoltam, és úgy is tűnt, hogy el tudok mellette menni... Aztán a nyerges a külsőből besodorta elém - nagy fék, de láttam hogy esélytelen, inkább leszálltam róla, és rámentem a belső szalagkorlát melletti fehér csíkra... így "csak" az jobb oldallal mentem át rajta, k@rvára rossz érzés volt, h nem tudtam védeni semmit...Megálltam a benzinkútnál, az első lökös fényezése alul picit hajszálosra repedt (nem komoly), de semmi más...
A kútról kifelé állt a matricás autó - megálltam kértem az embert, hogy hívjon egy útfenntartót, mielőtt komolyabb baj nem lesz! Mondjuk nem átmegy rajta valaki, hanem feldobja valaki szélvédőjére (nekem annyi volt a mákom, hogy a kamion nem közvetlenül mellettem volt, mert akkor alákaptam volna én is, és megemelem)... Magyarország szeretlek...
-
pit stop
addikt
válasz szabonagyur #81798 üzenetére
Spanyolban nyáron béreltünk. Amikor vissza adtuk 1 hét után autót meg is jegyezték, hogy nagyon tip-top állapotban hoztuk vissza, szerencsére nem történt semmi.
Ehhez képest több mint 1 hónap után kaptuk vissza kauciót.
Szerintem néha érdemes náluk próbálkozni, de biztosítóval együtt lesz ez még pár hónap is akár.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Jaffa75
őstag
válasz barnam_ #81813 üzenetére
Elkezdett magyarázni szerencsétlen, hogy ő csak itt üldögél, és a matrica miatt van kint... mondtam neki, hogyha nem lép, lehet hogy nemcsak matricát nem fog látni, hanem autót sem, ha összetörik egymást!
ezek szerint intézkedett!
utólag belegondolva az lett volna kemény, ha megdob... mindegy merre, ha a szalagkorlátnak (ez a sanszosabb), akkor a mögöttem lévő tarol le, ha kifelé, akkor a kamionok alá kerültem volna!
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Acheron #81802 üzenetére
Jéééézus, mennyivel jársz Te autópályán?
Volt 1.6 vvti Corollám (ugyanaz a motor, csak picit nagyobb a löket), azt azért autópályán ésszerű körülmények között nehéz volt 8 liter fölé vinni (oké, ha 150-160-nal mentem, akkor igen, de 130-ig bőven 7-essel kezdődő fogyasztása volt), országúton meg inkább 7 alatt.
Szóval a városon kívüli 8+-hoz minden elismerésem. Vagy a kéziféket engedd ki, vagy próbálj meg a kiírt sebességkorlátozások+20%-on belül maradni. Esetleg vedd le a 225-ös semi slicket. Mást nem tudok elképzelni.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
bajnokpityu
félisten
válasz EQMontoya #81822 üzenetére
ez az ugyanaz a motor történet saját környezetemben egy helyen biztosan sántit.
1es kókuszból volt havernak 3 ajtós 1.4ese, nekem meg 4 ajtós 1.6os. 80 vs 100ló, kilóban, légellenállásban is kedvezőtlenebb a 4 ajtós. és az 1.4es többet evett vagy 2 literrel. cserébe majdnem úgy ment, mint az 1.6.szóval nem kell feltétlen többel menni, hogy többet egyen a kis blokk.
amúgy nagyon jól evett az 1.6osod, ahogy a régi kókuszunk is pályatempónál.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz mdani01 #81824 üzenetére
Aszondod szójjak ha van arrafele dógom? Bár mellettem ülve csak egy dolgot lehet igazán megtapasztalni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #81823 üzenetére
Ezek a Toyota féle vvti-k elég takarékos motorok voltak amúgy. Ha az olajfogyasztós problémájukat idejében orvosolták volna, akkor abszolút ajánlott vétel lenne használtan is, mert amúgy a láncos vezérlés tartós, jól fogyaszt, stb...
Same rules apply!
-
Acheron
őstag
válasz EQMontoya #81822 üzenetére
Vegyesben 8,5, ebben van napi 20 perc dugózás hideg motorral suliidőben. 130 + 20% az 156, ennyivel ritkán járok, óra szerinti 140 - 150 jellemzőbb, de itt is már 4500 -at forog a motor, mondom, nem erre való (170 a végsebessége...). Pálya mellett a főút is forgalmas, sokat kell előzni, ezt a motort pedig forgatni kell, hogy ezzel egyáltalán próbálkozni lehessen, ez sem túl takarékos. Városi autónak vettük anno az Ave mellé, most csak kényszerből használom, míg nem találok megfelelő utódot.
-
válasz Acheron #81829 üzenetére
szerintem akkor is sok, nekem 1,4 kia ceed volt, hasonló motorral 105 ló és 136 Nm, az is 4500-at pörgött 150-nél, mondjuk 210 volt a vége, de 58e km alatt a legmagasabb mért átlag fogyim egy tanknál 8,4 liter volt 4 felnőttel, csak autópályán 150-el
a legalacsonyabb mért fogyim 5,8 liter volt egy tankból és legtöbbször az átlag 6-6,5 liter környéke volt kint (Ausztria) és 7-7,5 liter itthonEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Acheron
őstag
válasz kisza25 #81830 üzenetére
Sok. Nem is mondtam hogy nem De nem abszolút értékben, az nem érdekel nagyon, hanem a teljesítmény arányában.
(#81831) EQMontoya: Ennyi. Ezért keresek olyasmit, mint előtte volt, nagyköbcentis, 150+ (200+) Le, alighanem ismét dízel. Pályára, országútra, ehhez a tempóhoz az való. Nem, vagy nem sokkal fog többet enni átlagban, de sokkal dinamikusabb lesz, és tartalék is marad.[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
Szezon végé, de legkésőbb jövő év elején bele akarok kezdeni az autó fejújításába. Van itt pesten vagy inkább pest környékén valakinek nagyobb fedett placca szétszereléshez? Ha nincs, kénytelen leszek hétvégente hazajárni vidékre erre a műveletre.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
Land
veterán
válasz Mágus2 #81835 üzenetére
A kerék az eset közben szakadt ki.
Úgy kezdődött, hogy a lábamba vágtam a fejszét (mert nyilván ez volt a cél) és eléggé vérzett a lábfejem. Párom megijedt és úgy döntött, hogy bevisz kocsival a kórházba, mert nem túl tempósan szokott a mentő kiérni.
Aztán túlságosan nyomta neki és egyik kanyart 100-ra lelassítva már nem tolerálta a kocsi. Megcsúszott a segge (ezt sosem szerettem benne, hogy a hátulja mindig olyan könnyűnek érződött és tempósabb kanyarnál olyan érzésem volt, hogy bármikor megcsúszhat, no meg a fék sem erőssége a FL előtte első gen Avensisnek).
Próbált korrigálni, de már keresztbe volt a kocsi és végül szerencsére nem balra a fák felé, hanem a jobb oldali magas füvű árokszerűségbe landolt a kocsi 6 m-re az úttól. De persze nem legurult oda, hanem talán előrefelé repülve 1x vagy 2x a tetejére vágva magát állt meg a kocsi. Mondhatni tigrisbukfencezett. Belülről eléggé gyorsan lezajlott az eset.
A képen a kerék is látható.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
2015-ös Continental PremiumContact 5 volt rajta.
Semmink nem tört. Hátul az anyós is megúszta. Mindig be vagyunk kötve, ez a kulcs.
Én az anyóson balra valamit lefejeltem, másnap kiderült a páromnak pedig a jobb válla fáj és összeraktuk a történetet.Tsebacsi: A fene tudja. Lehet oldalra. A kocsi az útra merőlegesen állt meg
Qru: Gyógyul, be van gipszelve.Összevarrták. Hónalj mankózok. Eléggé fárasztó azzal közlekedni és csak 1 lábat használni, de túlélem.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest