- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rii
nagyúr
rbalint88, Qru:
köszönöm!
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
Bár van érdemi modellpaletta
A subarunál?? Csak a crossover irány van, XV/Outback/Forester, meg a levorg ... a levorg kizárólag kombiban, sedan nincs is, kizárólag 1.6 motorral és VCT váltóval .. kisautójuk nincs, kompakt nincs.. nézzük már meg hány golfot meg polot ad el a VW, vagy hány jazz-t a honda akárcsak flotta tekintetében, rengeteg golfot astrát visznek flottaautónak. Levorgba sincs dízel se, nehogy jó legyen flottásnak, drága is, 8.5m-től indul, passát 7.6m-tól. Egy kalap szar a modellkínálata, valami elképesztő vékony réteget céloz, tulajdonképpen nem is értem kiket, semmilyen tömegmodellje nincs, amit nagyobb tételben vihetnének az emberek vagy a flottakezelők. Érthetetlen, hogy nem megy azonnal csődbe, de tényleg.
(mielőtt szó éri a ház elejét, most a magyarországon elérhető modelleket mondtam, tudom hogy máshol más, meg van más motor etc. de őszintén szólva annyira nem változtat az összképen..talán amerikában jobban viszik a szarjaikat)
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #43310 üzenetére
Hát elvileg van most is legacy, amerikában .. sőt impreza is van, talán az európában máshol is, de ez a másik teljesen érthetetlen, mit visznek és hova és miért. Most ha már amúgy is jelen vannak egy országban, kurva nagy baj lenne, ha mondjuk itt is árulnák az imprezát és pár ezret esetleg eladnának? A bohócváltós levorgnál szerintem azért jobban fogyna.. a japánokon kívül szerintem ember nem érti ezt a stratégiát, amivel ők nyomulnak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rbalint88 #43311 üzenetére
Úton-útfélen a Levorg volt reklámozva, minden faluban Subaru kereskedés...
Vili: A Japánok jelenlegi európai taktikáját szerintem senki se érti. A cég ahol dolgozom azért szív, mert a japán nagyvállalat a teljes európai palettájának a 90%-át leépíti, több termékcsoportot is érintve. És senki se tudja, miért.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
no meg ugye az se elhanyagolható, hogy pl a 2003-2009 közötti legacy és outback SZÉP volt, ami azért pár hibát tud feledtetni, de az újabb nagyon csúnya lett, a mostani már kinéz valahogy, de még mindig egy busz. meg ugye dobták a keret nélküli ablakot, ami oké, hogy műszakilag szopás, de az volt az egyik USP előtte 20 évig, aztán irány a kuka, helló. Megmaradt a bulletproof összkerék, amit az esetek 95%-ában egy elsőkerekes is megold már az okos elektronikával, szóval ez is főleg már csak marketing a vásárlók egy jelentős részének. A megbízhatósággal és a kifinomult működéssel lehet még okoskodni, de voltak már olyan hírek is, hogy a boxermotort is dobják.
Akkor gyakorlatilag maradni fog egy USP-k nélküli, drága, csúnya, a kompetitív teszteken elvérző modellpaletta. Tényleg egyszerűbb lenne beszántani az egészet, ha így folytatják... -
Qru
MODERÁTOR
A Subi mindig is rétegmodell volt itthon ehhez mérten egész korrekt modellpalettájuk van míg a Micsu korábban nem volt az és ehhez képest mondtam, hogy 0 a jelenlegi modellpalettája.
Nyilván a VAG az más tészta ilyen szinten.A SUV témára ráfeküdtek valóban, mert itt az eu-ban ez fogy (gondolom a felmérés ezt hozta ki nekik, meg ugye a Nissan is milyen jól elélt a Keskenyből évekig).
Levorgból nem is lesz csak kombi, mert ez az Impreza kombi csak más a neve (hiába próbálják névleg a Legacyhoz kötni semmi köze a nagyobb tesóhoz), mint ahogy az XV is Impreza csak emelt hasmagassággal (mind a kettő Impreza padlólemezt használ).
Hiába hoznák be az új Impreza-t is... ki a franc venné meg ennyiért? 1-2 fanatikus? Az nem túl nagy biznisz. Az olyanok megveszik külföldről ha nagyon erre izgulnak.
Olcsóbban meg nem tudja adni a vám miatt (made in Japan). A kör bezárult kb.
Dízelt nyomhatnák jobban mondjuk valóban, egy dízel Levorgra vagy Imprezára talán még lenne is érdemi kereslet csak azt meg a vám miatt nem tudják megint versenyképes áron adni itt el is bukott a dolog.mod:
rbalint88: Tudod hogy elfogult vagyok... de totál egyet értek azzal amit leírtál.
Amúgy meg kikérem magamnak, az elmúlt 3 év alatt már legalább 1x hasznát vettem az AWD-nek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
diablo1984
veterán
válasz tomiii. #43321 üzenetére
nekem volt 96-os passat és 99es lagunám van most. a laguna kényelmesebb, a passat értéktartóbb, de jó már szinte nincs belőle. amúgy a passat kombi volt, jól pakolható, de külső-belső dizájnra fényévekkel elmaradt a renaulttól, annak a formája még mindig frissebbnek hat....
a passattól a laguna jobban fogyaszt pályás tempónál, a passat jobban gyorsult.... -
rbalint88
addikt
-
veterán
Urak az elkepzelheto hogy kicsit szorul/befog a kezifekem de csak az egyik oldalon? Pl. enyhe lejton nem gurul vissza a kocsi de megemelkedik a jobb hatulja picit.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #43325 üzenetére
Ez szerintem erős túlzás.
Leesik két centi hó vagy egy kis onoseso és a mélygarázsok felhajtóján nem jön fel a legtöbb autó. Egyik kerék lediferal, aztán állsz nagy gázzal egyhelyben.
Sáros-füves területen (egy rét) az ISsel is elakadtam az első gödörben.Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #43332 üzenetére
De annak főleg az az oka, hogy gyakori a 10 év körüli téligumi, mert "jóazmég", "vanmég5mm", "alighasználtam"... Én télen is autózom, járok az Alpokban is, és mégis, az utóbbi 10 évből 1 olyan esetre emlékszem, ahol nem tudtunk felmenni, az is egy utolsó szezonját élő, nem túl jó minőségű téliguminál volt.
-
Snoop-y
veterán
válasz rbalint88 #43325 üzenetére
Ez egeszen addig igaz ameddig nem csuszik az ut.
Azt semmilyen elektronikaval nem tudod helyettesiteni hogy mind a 4 kerek befele huz/hajt aka powersliding.Been there done that (Sti powaaaa)
Mentem szarazon ford rs (meg az elsokerekhajtasu modell) ellen meg vizes uton is.
Szarazon szepen indult vizesen nem annyira
Nem veletlenul kapott kesobb AWD-t
#revoknucklehessapicsaba[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #43335 üzenetére
Ő csak annyit mondott, hogy ki lehet jönni ott a legtöbb mai autóval, ahol korábban nem. A nagy többséget nem fogja érdekelni, hogy villog az esp, lassabban indul az autó, ha felmegy akkor felmegy. Hóban, esőben amúgy is mindenki átvált lassan járj, tovább érsz üzemmódba. És a nagy többség nem vesz ford rs-t, mert kényelmetlen és sokat eszik. És ennél a nagy többségnél van a pénz.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz brumi1024 #43333 üzenetére
+1 Mi is járunk síelni, de idáig a sok év alatt talán egyszer kellett a hó láncot felrakni, mert nem engedtek fel a hegyre nélküle. Nem mondom, hogy ha az alpokba élnék akkor nagy eséllyel összkerekes autót vennék, de ide magyarba az elmúlt évek gyenge telei miatt tuti nem kéne.
-
-v-
addikt
válasz SzlobiG #43337 üzenetére
Az a baj, az osszes gyarto kinal kb. osszkereket, szoval meg ha az is kell se latom miert venne valaki subarut ... mas markaknal legalabb valaszthatok motort, valtot, felszereltseget - ha mar uj autot veszek akkor nem ez az egyik elonye, hogy osszevalogathatom? Na, levorgbol van 1 fele, valaszthatod azt meg azt
-
nagyúr
Na ma voltam szervizben a Hondával. Minden oké minden szuper a fogyasztás normális (wtf ) és toronycsapágyat plusz szilenteket kell cserélni. Hétfő lesz a napja. Futómű nem lóg fék oké. Remélem ezzel elmúlik a kopogás.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #43341 üzenetére
Mit szoktál tankolni? Én sima MOL benyával 8.5 liter környéki fogyasztást produkáltam, OMV 95 MaxxMotion-nel 7.5 környékit (valós fogyasztás, fele város, fele országút-pálya). Aztán legutóbb tankoltam sima 95-öst OMV-nál. Míg beértem a munkahelyre (3 km XI. kerületben, szegényes forgalomban) a BC szerinti fogyasztás 12 literre ment fel -tankolásnál nullázom-. Néztem is, hogy mi van, de gondoltam 3 km alatt csak téved és lesz ez jobb is. Hát utána is 8.5-9 liter környékét mutatott/mutat folyamatosan, ami a valóságban azért több lesz. Ráadásul indulásoknál mintha könnyebben fulladna, meg nem is olyan könnyen pörögne fel, mint eddig. Aztán lehet, hogy csak placebo, de legközelebb megy bele a MaxxMotion megint.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #43346 üzenetére
Osztrak sima 95-os benzinnel hazafelé haladosan rekordfogyasztasom volt, főleg pályán.
BC 6,3 liter (pálya 150, országút 100), valóságban 7 liter.
Itthon ilyet max. a MM100-al tud.
Mondjuk most auchan 98-al tömöm, szerintem az se rossz.Reflash-el úgyis 98+hoz fogom állítani az előgyujtast😉
-
válasz BigBlackDog #43346 üzenetére
Nekem ugyanez volt a retek Shell Fuel Saver-el (aka sima 95-ös a Shell-től). Fulladt tőle az 1.8-as motor a Nissan-ban, meg 12 litert bezabált 100-on. Utána kapott Shell Vpower Racing 95-öt, attól 8,5 liter lett 100-on a fogyasztás és ment mint a kisangyal. Azóta minden autóba azt teszek. Még a dízelekbe is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.