Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz Tothgera30 #315795 üzenetére

    Hidegen 2-3 nap állás után hidegindítva hallgasd, ha van egy kis ciripelés kelepelés ami pár másodperc után elhallgat akkor lassan érdemes vele foglalkozni. Ha már melegen is elő előjön akkor csere, ne várd meg míg érezhető lesz teljesítményben is a dolog. :K

    Integrale 79k volt az a gyári kerék... van nem "gyári" INA is de az minőségben a GM jelölésű INA-hoz képest kb játék kategória. :( 160 volt a két kerék és még 32k a szolenoid. Minden tömítést cseréltünk gyárira a szivattyúház tömítésével együtt valamint kapott egy új hőcserélőt is biztos ami biztos.

    Második szekciódra: Mind megvolt. Membrán szerintem csak a XEP-nél és nem a XER-nél, legalábbis XER-nél nem igen hallottam még róla. (De járómotornál a betöltőt levéve hamar kiderül... :D )

    Irónia? Egyáltalán nem rossz motor a 16XER és a 18XER ha foglalkozol vele, csak ugye itthon ami még beindul és jön megy azzal nem foglalkozunk... ahogy a 10W40-et sem tudod a köztudatból kihipozni.

    ....na és erre még megfejelte szegényeket a kis fehér egy klíma kompresszorral, olyan szépen porszívózott a digit klíma, hogy nem igaz. ~125k volt szereléssel együtt a gyári Delphi kompresszor. (eleve ezzel is volt szerelve) Viszont most nagyon rendben van nekik, remélem az F17 nem fogja előadni magát... 59 évesek ami azt illeti ők már kijátsszásra készülnek ezzel az Astraval azzal a kemény évi 8-9 ezerrel amit elszaladgálnak vele az agglomerációban.

    De jah... Dani nyugtatott, hogy nem kell félni még a Densos 1.7 sem olyan betegesnek számító blokk manapság. :DDD

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák