-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz dellfanboy #269646 üzenetére
És nem mindegy hogy a hegy melyik oldalán mennyi távolság alatt küzdőd le azt az szintkülönbséget... És mi a hőmérséklet. És ebédelt e már a család (tömeg). És merre repülnek a bogarak aznap (szélen kívüli ellenhatások, kevésbé lennék ironikus mondhatnám az esőt is). És mennyi kamionos nem tartja be éppen az előzési tilalmat (mennyiszer kell lefékezned és visszagyorsítanod) Ja. Erre akartam célozni a jobb e az osztrák benya kérdésben. Vélemény mint olyan nem egy pontos kategória itt sem.
426os: ilyen simán lehet, peugeot egy ideig azért nem hozta az 1.2-es turbókat mert idehaza túl magas volt neki a benzin kéntartalma (ha jól emlékszem, de összetételre való kényesség volt).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 426os #269650 üzenetére
hogy indítás után kicsit bedadog a motor, rosszabb esetekben akár le is áll és csak 2., esetleg 3. indításra jár szépen. Utána semmi gond.
Hoppá... ilyen volt legtóbb, meg is lepődtem.
De harmadikra szpen ment már, és azóta is.
Eddig a 4 hónap alatt 2x volt ilyen.
Szóval akkor aggodalomra nincs ok.
Hibakód nincs.(ehhez képest egy 1 éves, újonnan vett autó nem jól érzékelte a kuplunkkinyomó állapotát, és meg sem próbált beindulni... )
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
426os
őstag
válasz cappa72 #269652 üzenetére
Szóval akkor aggodalomra nincs ok.
Hibakód nincs.
Hibakód nem szokott lenni, nekem sem volt sosem. Aggódni nem kell, nem is tudsz nagyon mit csinálni, csak jobb benzint tankolni, vagy néha adalékolni kicsit. Engem mondjuk baromira bosszantott, rossz volt hallgatni a kínlódását indításkor.
-
Vismajor01
addikt
Ő árulni akarja
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
kisza25
félisten
válasz Chereiose #269613 üzenetére
Ezt nem Magyarország miatt találták ki szerintem, például Horvátországba csak éves matricát tudsz venni, ha jól tudom
Amúgy én meg Somogy, Fejér és Bp megye matricát veszek és ezzel 90% le os tudom a matrica dolgot[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #269648 üzenetére
AZ 1.2 VTi az MPI (elég közel a szelepekhez mint a dpinél, de nem kettő van, hanem hengerenként egy). Ennél pár perc volt hozzáférni.
Amikor már nincs a toppon/van valami tünet, akkor több tanknyi adalékolást is kivált egy sprézős mutatvány.A Picassot bontom most, az TGDI, ott eléggé lent van.
[kép] Motor mögött, barna rongy felett, a 2 awab bilincsnél... rajz
Erre még nem, a Petrol EGR3-at szoktam a szívó mpi-knél használni, 29879, az szokott lenni mutternál (bár szerintem csak én viszem ).426os: Nem csak a digók. Hasonló jelenség nagyon enyhén van egy csomó Octáviánál, Meganenál is. De csak amíg nem kezd el melegedni, és ha tömítések jók és fotószelep tiszta, enyhe hogy alig venni észre. Néha meg szarabb, olyankor fojtószelep/szívósor tömítés, meg takarítani amit lehet szívósoron, injektortisztító, szívó oldalnak sprézés.
Tom1939: Így van, az 1.2 Puretech mikor meg is jelent, 98as benya volt minimumnak előírva. Persze kurvára el szokta átlag magyar autóvásárló ezt olvasni .
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #269639 üzenetére
Jazz-nél nem vettem észre semmit de mondjuk nekem bot fülem/lábam stb van ezekhez. Nekem még a 98-tól sem táltosodott meg (vagy csak nem tűnt fel).
#nincsbennetarcsi
-
-
kisza25
félisten
Ma reggel összefutottam barátommal Hyundai i30 1,5 DPI a céges kocsija, kilenc hónap alatt 75 ezer kilométert rakott bele, szóval van némi tapasztalat. Azt mondta, hogy meglepően jól megy persze pörgetni kell, 6,5-9 liter között fogyaszt, de Ő ugye mindig siet.
Amit nagyon nem szeret ben az a sávtartó, nagyon buta úgy rángat vissza a savba l, többi dolog oké és pont belefutott abba hogy 12 millió forintra lett extrázva ez az autó , mert éppen akkor volt a legdrágább, de nem kapta meg bele a xenon-t, nem kapta meg a tetősínt (utólag semmilyen tetőcsomagtartót nem lehet rárakni még univerzálisat se) , nem kapta meg a vonóhorgot, az alufelnit. Az eső érzékelő bent van, de valami hiányzik, ezért az ablaktörlő csak manuálban működik...
És természetesen nem engedtek az árból[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
őstag
És az kb a legjobb DSG (olajos)... Szerintem én falra másznék tőle, pedig más tekintetben nem lenne ellenemre a vw csoport pár autója (nekem már csak automata autóm lesz). És van rendes 8-as automatájuk csak ugye az EU meg a kibocsátás (gondolom pár plusz gramm per kilométer).
Sőt lehet ha 10-15 évig nem változik falra is fogok mászni tőle mert a vw a legjobb kemping busz alap jelenleg (ha addig nem minden rózsaszín és elektromos lesz ).
ui, repcsi: ja az uralkodó szél benne is van a menetrendben, de vannak elég durva sztorik amikor nagyon sokkal dobja a sebességet még ahhoz képest is
-
Szoszo94
őstag
válasz Tom1939 #269642 üzenetére
Domborzat naponta kétszer járok Győr - Bécs távot, kifelé mindig több a fogyi 2-3 decivel, pedig konstans 120kmph a tempó. Tankolni pedig csak itthon, MOL puruttya GO-t szoktam, lassan megvan a VIP szint
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
kisza25
félisten
válasz radi8tor #269663 üzenetére
Csak azért hozták el, mert a korábbi autót le kellett adni és neki muszáj volt az autó. Az, nagyon gáz
Valami 70 db autót vettek át, szóval azért nem kis cég 1db-os rendeléséről beszélünk.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
6030D
Ármester
válasz kisza25 #269662 üzenetére
Mindenre van megoldás, max nem olcsó. TreeFrog Crossbar univerzális vákuum tetőcsomagtartó
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kisza25
félisten
válasz 6030D #269670 üzenetére
Hát nem tudom, nem teherviselő részre tudod felcuppantani és azért ha felrakok 3db biciklit és a vákum valamiért megszűnik, vagy éppen túl nagy vákumot csinál és púpos lesz tőle a tető
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
gooool
őstag
Sziasztok,
megírom a kis szösszenetem az Astra-val kapcsolatban, mivel 2 hét alatt belement 3000 km, ami azt hiszem már adott egy jó feedback-et.
Ezen idő alatt volt városozás, autópálya, vidéki út (az 52-es is, áldja meg a Jó isten), autópályás dugó, minden, rövid és hosszútáv is 1-4 személlyel.
Úgy döntöttem a legalja, kákán is csomókereső ember leszek ebben a véleményezésben, mert tudom, hogy itt arra is van igény.A delikvens:
Opel Astra L Elegance 1,2 turbóbenzin 130 LE, 8-as Aisin automata
Kobaltkék gyöngyház színKülső:
Nagyon magával ragadó a kinézete, sokan megnézik ebben a színben és felszereltséggel, szépek a részletek is, kellemesen üdítő látvány a parkolóban és a ház előtt is.
Hibának rónám fel, hogy a 300 ezres gyöngyház dukkón találtam fényezési hibákat, ami rendesen baszná a csőröm, ha saját zsebből ment volna a beszerzés, így el tudom nézni (C oszlopon 3-4 helyen mintha por került volna a fényezés alá, kitapintható, látható).Motor:
Jó ez a kis 1,2-es 3 hengeres, bár ha elkezdem nyomni, akkor szokni kell a hangját, ez tény. Ellenben kellő dinamikája van, alapjáraton és tartott tempónál szinte nincs is hangja, így könnyű vele az élet, illetve hihetetlenül jól fogyaszt eddig, 5,3 liter a nagyátlagom. Hatótáv így remek, mivel 55 liter körüli a tank (ez sem túl elterjedt manapság), szinte már dízeles.Váltó:
A 8 fokozat nagy előny, 130-nál sem forog sokat (emlékeim szerint 2100 vagy 2300-at), illetve egészen gyors az irányváltó, egy DSG-hez képest mindenképp. Néha azért érezni egy lámpánál való lassításnál a végén, mikor már 2-3 km/h a tempó és még nem oldott le, hogy megremeg a rendszer, de ezen kívül rendben van, a váltásidő jó, néha ránt egy picit, de száraz DSG-hez képest rendben van. Ami kifejezetten tetszik, hogy jó fordulatszámtartományokat használ, nincs 1100-1200-on nyektetés, inkább 1500-2000 között van mindig a motor, és rendesen visszapakol, ha szükség van rá (tegnap pl. simán elengedte 6300-ig pályára való nagygázas felhajtásnál). Van váltófül a kormányon, kipróbáltam, működik, többet nem tudok mondani róla.Futómű, kormányzás:
Itt csak jót tudok mondani, Oktávhoz képest csendesebb, pláne futóműhangok tekintetében, komfortos, de mégis sportos, nem rossz a kormányérzet sem, a Primacy 4-es gumik is adnak kellő tapadást. Féltem kicsit, hogy a 17-es felni, peremvédős, peres gumikkal majd kellemetlen lesz, de abszolút nyerő, ezen a téren nincs kifogásom.Beltér, kütyük:
Először is sokkolt, hogy mennyivel kisebb, mint az Oktáv. Jó mondjuk annál nem igen tudnék nagyobb csatahajóba átülni a kategórián belül, de vicces volt. Elöl jól elférni a nagyon széles kardánalagút ellenére is (176 centi, 80 kiló vagyok), mögöttem én már nem érzem jól magam, főleg amiatt, hogy teljesen leengedett vezetőülés alá nem tudom berakni a lábfejem. Egyébként a hátsó üléssorban is adott a kényelem, Type-C USB, szellőzőrostélyok és könyöklő is van. Csomagtér átlagos, van síalagút és dupla padlós, de a 12V-os csatlakozó hiánya nagy baklövés volt.
Vezető ülés AGR-es, ami tényleg rohadt jó, mindenféle beállítási lehetőség van, jól személyre tudtam szabni, hosszú távon is kényelmes, maga a pozíció is jó, kellően lent lehet ülni és magamra tudom húzni a kormányt is. Könyöklők helye is rendben van, műbőr borítású, így könnyű takarítani is. Tárolórekeszekből van elég, bár a kesztyűtartó már itt is kicsi és nem is hűthető, ami negatívum. Az este látható, ajtóban lévő, konfigurálható színű ledcsík hangulatos, az ajtózseb is megvilágított, de sajnos nem bélelt, így hangot ad bármi, amit beleraksz. A zongoralakkból van bőven, nem barátom, de együtt lehet vele élni még jelenleg. A dizájn az parádé, rohadt jó ránézni az egészre, főleg az Elegance félbőr, világos szövetbetétes üléseivel. A kormány varrása az alsó, befejező részen csúnya, azonnal kiszúrta a szememet. . Ülés, kormány és szélvédőfűtés van, elöl-hátul radar, hátul kamera és 360 fokos kamera is, ezek nagyon hasznosak. Sávtartó buta, faltól-falig megy, agresszív, sokszor kikapcsolom, főleg vidéki úton, ahol a minőség miatt muszály sokszor átlépnem a vonalat. Adaptív tempomat nem rossz, bár nekem túl korán kezd el fékezni, lassítani, de egyébként teszi a dolgát, a táblafelismerő is egészen megbízható. Sima, foncsoros led fényszóró van benne, nem a mátrix, de abszolút rendben van, az automata távfény is jól működik.
A központi rendszer kellően gyors, nem produkált lefagyást vagy hasonló problémákat eddig, a személyre szabáson még kicsit dolgozhatnának, de tök élhető, és nagy élmény, hogy vannak még fizikai gombok is (klímapanel és ehhez tartozó dolgok teljesen, hangerőszabályzó is, a kormányon is rendes gombok, teljesen jól működnek). Zene nem rossz, metál és podcast jól szól benne. AA és CP terén is van tapasztalat, mindkét platformot használom benne, vezeték nélkül persze, párhuzamosan. Az autóban beállítható, hogy melyik telefon miként csatlakozzon fel (nekem a Samu hívás, streaming, az Ájfon pedig CP-re van állítva), így a Samuról megy a zene, míg az Ájfonnal navigálok. Mindkét telefon így kihangosított, de a funkciók különválnak (ez nagyon hiányzott az Oktávból, ott ha rádugtam CP-re a telót, utána csak arról ment minden). Néha persze össze tud zavarodni és elfelejti, hogy a Samuról ment a zene és művészkedni kell, de rendben van. Ellenben a vezetéknélküli CP mocskosul melegíti és meríti a telefont, ami nem meglepő, olvastam itt is róla, de azért ez még fejlesztésre szorul úgy tűnik.Huhh, azt hiszem ennyi. Ha bármit kihagytam volna és érdekes, akkor kérdezzetek. Tali meg ha lesz, akkor viszem.
Üdv, Balázs
-
MC Pite
veterán
A névadókat seggberúgnám. Az autó jónak tűnik.
gooool: Korrektnek tűnik. A legjobb Astra lett.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #269665 üzenetére
A 6-os olajos DSG után (DQ250) óriási előrelépés volt ez a 7-es olajos. Nem kapcsolgatott feleslegesen, nem volt lassú ha páratlanból páratlanba kellett váltani vagy párosból párosba, nem volt lag előzéskor sem.
Jah volt hogy 1100 körül értéket írt a monitoron. Az azért utasszállító létére combos tempó. De elértük a csatlakozást az a lényeg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
Az ok, de neki 3db bicaj szállításához kellett volna, most megoldja majd vonóhoroggal, ahhoz meg is vette a 4db-os tárolót, csak nincs ideje felrakatni a horgot, szívás ez neki akárhogy is nézzük.
Most meg a fordítottja van nem bírják eladni az új autókat
6030D: Majd átküldöm neki aztán eldönti[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
veterán
válasz Vismajor01 #269654 üzenetére
Ha ez ennyi akkor nekem az A6 olcsón van fent..
F30 18d-vel esetleg van valakinek tapasztalat?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #269673 üzenetére
Meggyőző. Nekem ma egy eGolf jutott nem rossz eddig csak B Merci-t teszt vezettem villanyosból. Ahhoz képest tök oké ez a Golf. B módban szépen lassít, nem is nagyon kellett fékeznem. Mondjuk a kormány pont kitakarta a km órát ha a kormányt úgy állítottam be hogy kényelmes legyen.
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
Döntöttek a fővárosiak: autómentes marad a Lánchíd
"Lezárult a Budapesti Lakógyűlés, melynek végeredményét Karácsony Gergely főpolgármester ismertette. Marad, ami most is van: az autómentes Lánchíd.
Azok a budapestiek, akik megválaszolták a Budapesti Lakógyűlés kérdéseit, nagyrészt – majdnem a 80 % – arra szavazott, hogy a Lánchíd jelenlegi forgalmi rendje maradjon meg. Vagyis ennek értelmében a frissen felújított oroszlános híd úttestjén a jövőben is csak a taxisok, az autóbuszok meg a kerékpárosok haladhatnak majd át. Meg persze gyalogszerrel a járdán a gyalogosok. A Budapesti Lakógyűlés kérdéseinek megválaszolására összesen 1,4 millió, budapesti lakcímmel rendelkező, 14 év feletti városlakónak volt jogosultsága, de mindössze 136 435-en éltek a lehetőséggel. Ők pedig azt szeretnék, ha a Lánchíd autómentes maradna, ezzel a döntéssel pedig mi sem szállunk vitába."
Újraszámlálást?⭐ Stella
-
veterán
válasz grizlisandor #269691 üzenetére
Mehetni mehet, viszont a gyártó szerint felesleges (= nem nyersz vele semmit).
-
őstag
válasz brumi1024 #269669 üzenetére
Van ahol golfba is kapsz 1.5tsi mellé, mert valamiért olcsóbb (DSG feláras a hagyományos automatához képest pl. Ausztráliában).
269674, MC Pite: 380 literes csomagtér egy SUV-ban ami 3 kemény centivel rövidebb csak mint a rav4? Mostanában nagyon elszálltak az arányok a Hondában az utastér javára... Vagy olyan drágák hogy minden új Honda tulaj csak bankkártyát visz bárhova?
269676, Qru: én is ilyen talajhoz képest majd hangsebesség sztorikat hallottam (nyilván magában a helyi közegben nem fenyegetett a hangrobbanás)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- PlayStation 5
- Politika
- Egérpad topik
- Szövetségi felügyelet alá helyeznék a Google-t
- Synology NAS
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AliExpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest