- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergőke88
addikt
válasz focvis #264026 üzenetére
Mx5 fórumról másolva a heten volt mérés:
Mx5 ND Dyno day, jöjjön hát a magyarázkodás a mérés mellé :D mérés alanyai gyári G160 100-as benzin, gyári G184 100-as benzin és G160 módosított kipufogó rendszerrel Ecutek BBR programmal 95-ös benzinnel. Kezdem azzal ami legnagyobb eséllyel várható volt, a G160 158,4 Le/200 egy néhány Nm-re teljesített, minden ahogy a nagy könyvben meg van írva és ahogy a Mazda tervezte. G184 173,4Le/200Nm. Ez sajnos nem hozta a gyári adatot és itt már jönne egy kis magyarázkodás is. Olvasni lehetett külföldi fórumon ilyet hogy a Mazda gyárilag letiltotta hogy 5.6. fokozatban a 7500-as fordulatszámot elérje, márpedig a mérés 5.-ben történt és látszik is hogy 7250 körül véget ért a móka. Lehet ezzel összefüggésben is a hiányzó lóerő hisz az látszik hogy fordulatszám emelkedéssel jön a power szépen, nem lankad mint a G160 a végső fordulatain, de a szokásos szöveg is előfordulhat hogy a kihegyezett szívó motor sosem tudja amit a gyár ígér. Az biztos hogy ezzel kapcsolatban lesz még nyomozás mi a helyzet(főként még több G184 mérésre csábítása, esetleg 4. Fokozatban mérni). Ami számomra ennél érdekesebb hogy amikor megjelent a G184 sok újságíró/tesztelő seggre megmondta hogy alul nyomatékot vesztett sajnos a magas fordulati teljesítmény rovására, ez pedig jól megfigyelhető a grafikonon hogy 4000-5000-es fordulatig végig alul marad nyomatékban a G160-hoz, utána összefut a görbe és lényegében 6000 es fordulatszámtòl megy csak el erőben. Hát végére hagytam a tuningolt G160-at amitől én többet vártam, 163,2 Le/ 220Nm lett, NA DE ez nem ilyen egyszerű. Az autó 6000 es fordulatig lényegesen magasabb nyomaték görbèn fut mind a G160 és G184-nèl is és lóerőben is több, no de eljön a bűvös 6000-es fordulat és oda az egész, hirtelen beesik. Első körben csalódás a mérés során utána rengeteg hiba keresés következett. Logolas utcán 2-es 3-asban, minden tökéletes. Egyeztettem a BBR-rel mi lehet a gond és valószínűleg 5.ben ekkora terhelésen becsörög a 95 ös benzinnel és védelmi funkcióba retardálja az előgyújtást elég agresszívan. Szóval a max power nem jött ki, de az látszik hogy 6000-es fordulatig is 95 ös benzinnel gyönyörűen jött a teljesítmény. Újabb logolasok következnek majd 4.5. fokozatban 95 illetve 100 as benzinnel is, majd az alapján korrigálva lesz a térkép, bár az biztos hogy a leggyakrabban kihasznált fokozatok és tartományban baromi jó lett az autó már így is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Ukrajnai háború
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen