Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz kenwood #262590 üzenetére

    Az szívás, bár amit boltban kapsz, az nem (sokkal) erősebb mint a jobban adalékolt benzin.
    A professional linet (erősebb, szerelőknek) is szoktam fél tankhoz is rakni, 10+ autóból egyiknél se volt gond. Hosszú utak előtt vagy negyedévente kapnak egyet egyet.
    Fókánál 8,1-8,2-ből lett 7,1 azonos felhasználással. Igaz, nem 20 helyett 22% folytószelep állással, hanem 2*400km sietéssel, hegyen is át.

    208on épp ma takarítottam a fojtószelepet, táján holnap (ha megyünk vele és meleg a motor megkapja a dry part tisztítást is, ezt évente 1* szoktam. Légszűrőtől menő cső le, bespriccel (kb 10 perc), kész.
    A kövi autónál (ami GDI) ezt olajcsere/leengedés előtt(!) ajánlott csinálni - de az a fóka mpi.

    Szerk: Sokan megveszik a márkás, szar minősítésű félásványi olajat! A szabvány/viszkozitás a lényeg, amit ma ajánl a gyártó olajpartnere!

    Egyéb cuccot aki akar használni, tegye, nem kötelező. De le kéne videózni ilyenkor a kipuból csöpögő fekete cuccot (hozzámkerüléskor az első szokott ilyen lenni).
    Meg a sajátoknál a fogyi meg a stopper/obd-s app nem hazudik :)

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák