Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Skillet

    addikt

    válasz tboy93 #22830 üzenetére

    arra is áldását adta. valami másfélszer vastagabb a nyeles tengely, mint egy evo-ban :)
    féltengelyek: összkerék miatt jobban eloszlik a nyomaték. szerinte ilyesmibe biztosan nem kellene belenyúlni, úgy 400 lóerőig. kuplungot viszont cserélné. awd-nél az amúgy is mindig kritikus pont. kerekek szinte tuti azonnal letapadnak, csak a kuplung tud elforogni :)

    ja, de az eredetileg ugye szívó volt, 160 ló (de vazeg mekkora turbo kellett ahhoz, hogy fél bar-on 250 ló körül legyen az az 1.6? :D ). itt meg egy eleve turbós, majd 300 lovas vashoz illesztettek mindent. +100 ló nem fogja megenni a technikát, cserébe az a 100 ló azért eléggé szaggatna :) alázós lenne, biztosan ;]
    annyi mindent kellene csinálni, hogy szerelő azt mondta, kiszedi a motort, ha odakerül a sor :) keresztbe V6 nem sok helyet enged a mókoláshoz :D

    amivel én nem vagyok kibékülve, az a rövid váltó. pályán nagyon jó volna egy 6. vagy akár egy nagyon hosszú 5.
    nem tudom, mennyire lehet és mekkorára cserélni az ötödiket. gyártatni is lehetne hozzá?
    vagy "egyszerűen" bele kell rakni egy micu gto-ból a 3 literes ikerturbóst. az volt jó hosszú 6 sebességes manuálissal is :D

    [ Szerkesztve ]

    Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

Új hozzászólás Aktív témák