Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz ivana #176573 üzenetére

    Hülyeség az A-nál is a 4 részre bontás, a kocsiknál is elég lenne két kategória és csak életkorhoz kötni, nem különvizsgához. És akkor nem lennének az olyan YT videók is ahol a hülyegyerek a 300 lovas G7R-ben repeszt 18 évesen. Bár igazából nem tudom, hogy ők mennyi balesetet okoznak másokhoz képest. Lehet nem változna semmi.

    Motornál a 14 éveseknek racsingolni AM oké, B mellé én adnám alapból az automata 125ccm/11kW-ot, kéziváltóhoz különvizsga. Felette meg korlátlan, már az A2-vel is meg lehet pusztulni nem is kicsit, semmit nem véd a korlátlanhoz képest, az a kategória kihagyható. Annyi gond lenne csak amit corgi is ír, hogy a 125 köbről sok évet kéne várni a korlátlanhoz, ha nincs A2.

    Orvosihoz Kreszt kötni is rendben lenne, igaz hogy az új vizsgázók is 2-3 hetet várnak, mert annyira telített, szóval ez esélytelen.
    De ha lenne is akkor teljesen más kérdéskör kéne, mert egy sima Kresz vizsgán megbukna az emberek háromnegyede még innen a topikból is. És általában pitiáner hülyeségeken. Nem lenne rendjén, nem lenne optimális, a 10 év utáni ellenőrző vizsgához olyan kérdések kellenek ami az alapokkal foglalkozik, akkor tényleg az van kilökve a sorból aki annyira sötét és veszélyes, hogy azt se tudja melyik oldalon kell menni meg melyik van jobbra és melyik balra. Pont ezekkel a sofőrökkel van a probléma is.
    X év fölött PÁV is rendjén van.
    Csak ugye aztán visszajutunk oda, hogy a Pávot is fehér borítékkal kapnák meg és amiatt mindig minden ötlet elbukik és nem fog működni. Ahogy a reklám is mondja, gyökerestől kellene megszüntetni előbb a körömgombát. :D

Új hozzászólás Aktív témák