- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #110800 üzenetére
Fogjuk akkor az awd-re ha a teljesítmény(hiányára) nem lehet.
A hivatalos gyári adat 11,5-12,5. Ez nem a hazudós európai, hanem a reális amcsi mérési metódus szerint mért. Nálam még nem kért többet 11,3-nál de nem szoktam vele masszív dugóban araszolni szóval a +1 liter klímázva simán benne van szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #110797 üzenetére
Nyilván a villanyos más, még egy hibrid is bármikor elvan 6 literrel városban, de a turbó benzinesek fogyasztása ebben a méretben max árnyalatnyival jobb, mint a 15 éves szívóké.
Cserébe tegnap léptem át a 240.000km-t egy bontatlan hajtáslánccal. (még az is lehet, hogy a kuplung is gyári)[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Ebben csak az a vicces, hogy a gyártók rendre alacsonyabb fogyasztásokat írnak a kicsi turbós benzinesekhez, mint a kicsi szívó benzinhez
Aztán az 1,25 suzuki 5literrel, az 1,25 i20 6,5-el eljár városban
Ezt kb egyik turbós benya sem tudjaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #110812 üzenetére
1.2TSI, CJZA, 77kW, de a skoda mindig belenyúl a szoftverbe
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Mágus2 #110811 üzenetére
Az atlagsebessegedbol itelve nem sokat araszolsz azt lassuk be.
Nekem ketszer feloras dugoval (kb 5-10km) az atlagsebessegem valami 90 Km/h volt egy 1000 Km-es szakaszon (max sebesseg olyan 160-170 korul lehetett elozeseknel amugy meg 130/140/120.
Szoval mas elkepzeleseink vannak a dugorol.
Most valami 34 Km/h az atlagsebessegem (full varos)
Amit most mutat a BC-d abban akar 0 dugo is lehet eleg annyi mig kiersz az orszagutra es lelassitasz 3-4 db korforgalomnal vagy megallsz 3 lampanal.
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Snoop-y #110815 üzenetére
Dugóban mi nem fogyaszt sokat? Ha komolyan elvárjátok, hogy araszolással is keveset fogyasszon, akkor nektek bkv bérlet lkell, nem autó.
Nem is tartom fel a forgalmat, mint a jóemberek, akik 90-es táblánál 62-el mennek. Senki nem mondta, hogy dugóban fogyaszt keveset.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Mágus2 #110816 üzenetére
En arra reflektaltam ,hogy a kollega mondta ,hogy reggel varosban ez imposssibruuuu (csak igy japanosan) -----> ergo forgalom van erre te meg bevagsz egy kruzolos etapot hogy pedig de
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Veron
őstag
Gondoltam, hogy egy AutoFort Ford márkaszervizben rákérdezek néhány dologra a Fiestával (2010) kapcsolatban. Főleg kopogás, nyikorgás miatt vinném el, azt mondták nagyjából 1,5-2 óra a diagnosztika és 25-32000 Ft-ba kerül.
Hülye vagyok, hogy márkaszervizbe akarom vinni és van más értelmes, Fiestához értő szerviz Pesten; vagy ez ilyen és törődjek bele? A javítást nem feltétlenül végeztetném ott, de a "házi maszek" szerelőhöz nem vinném hibafeltárásra, mert nem mindig találja meg a hibát."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #110816 üzenetére
Nagyon másképp értelmezzük ezek szerint a dugót. A hétvégén voltam Miskolcon, a városban egy 6km-es úton simán kaptam 8-9 piros lámpát, az átlag sebességem tuti nem érte el a 30-at.
Dugó nem volt, nem volt olyan lámpa, hogy 5.-nél hátrébb lettem volna a sorban, csupán arról van szó, hogy átlag 600 méterenként elindultam majd megálltam egy lámpától. Erre még persze rájönnek a körforgalmak, sima kis ívben bekanyarodások, amikor nem állsz ugyan meg, de valszeg nem 60-nal abszolválod.
Erre mondom azt, hogy normális városi használat, ami nem BP.BP-n ma 20 percet jöttem 5km-en, ez aztán tényleg eléggé más. Simán volt olyan lámpa, hogy csak a 3. zöldön értem át a sorban. Ilyen körülmények között jönnek ki a 10+ fogyasztások itt mindenkinek. De itt az 1.2 TSI se fog 5.5-öt enni, még a 7.5 is csoda volna.
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #110821 üzenetére
7.5 a nagyátlagom az 1.4 TFSI-vel abszolút dinamikusan hajtva, Bp-en napi 40km ingázással csúcsidőben. 46k km átlaga ez, spórolósan voltam már 6 liter körül. Brutál dugóban nyilván ez is sokat fog enni (de az 1.25 szívó is), viszont dinamikus haladásban (pályán mondjuk 140 fix, 180-200-as kikacsintásokkal) nevetve kevesebbet eszik, mint egy hasonló szívó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #110822 üzenetére
Kassa is ilyen, nincs dugó, cserébe 1km alatt van 3 lámpa. 10km-en belül lehet 100m szintkülönbség többször is. Felfelé ott zabál, lefelé ezzel meg fékezni kell, mert nincs motorfék. Nem az én autóm, a kollégáé. A 2.0tdi többet kér városban, olyan 7 körül.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #110823 üzenetére
viszont dinamikus haladásban (pályán mondjuk 140 fix, 180-200-as kikacsintásokkal) nevetve kevesebbet eszik, mint egy hasonló szívó.
Ez nem kérdés, ott simán van 1-2 liter különbség, vagy akár még több is. Sokkal hosszabbra lehet áttételezni, nagyobb a nyoamték alul, ez ott nagyon kijön.
A városi közlekedés arról szól, hogy nincs ingyen energia, tök mindegy, miben ülsz, ha gyorsítasz, majd a fékkel hővé alakítod, az benzint kívánt. Kivéve persze, ha hibrid, és visszatáplál, de azok nem véletlenül esznek nevetségesen keveset városban.
Mágus2: ez már csak azért is fura, mert a legtöbb autónál az országúti (kvázi minimum) fogyasztás meg a város között nem 10-20% difi van. De a saját tapasztalataim is azt mutatják, hogy 30+% az, még az 50% sem lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Peter.70
őstag
Nem akarok indulatokat szítani, de kíváncsi vagyok a véleményekre
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #110834 üzenetére
Ez igaz, én csak arra reagáltam, hogy egyik turbós sem tudja az 5.5-6.5-es fogyasztást.
Amúgy nem csak a hibridek termelnek vissza, a modernebb BMW-k pl kivétel nélkül csinálják (ha jól rémlik az A3 is). Akksit töltenek vele, amiről a klímát/beltéri fogyasztókat hajtja (A3-ban pl rendesen hűt a klíma akksiról is), vagy tölti a start/stop szuperkapacitását.
-
Szada85
aktív tag
válasz Peter.70 #110835 üzenetére
Tegnap óta [ez a "jóképességű" amőba] megy nagyot a különböző netes oldalakon, nehéz bármilyen higgadt kommentet hozzáfűzni.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #110834 üzenetére
Most mentem egy baratom Priusaval, 5,7 liter sok evi, vegyes fogyasztasa, ebben boven van Bp, palya es orszagut is, 30-30-30%-ban.
Eleg baratsagos, de azert nem estem hanyatt. Hely viszont boduletesen sok van benne (mindig racsodalkozom), palyan hatul, gyorsitasokkor elol is eleg zajos, mert bog a motor.
Hibatlanul teszi a dolgat, egy kipufogorendszert erinto baja volt tavaly, fel millio forint volt a szervizkoltseg, csereltek a teljes rendszert.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #110827 üzenetére
Igen, de amíg megjön a töltőnyomás, meg döglött, mondjuk turbó benzinest még nem sikerült vezetnem, de az i30 am 220Nm volt 1500-2750rpm ami papíron tök jónak tűnik, de én nem szerettem, mert 2000-ig hiába akartam gyorsítani semmi, aztán meg hirtelen megindult, amikor ki kell fordulni kereszteződéseknél, meg álló helyzetből indulni azt nem szerettem. Pályán meg országúton tök jó volt.
Az i20-al el lehet úgy közlekedni városban, hogy 2000- nél váltod el (azt is jelzi a váltás segéd) ha meg menni akarok, akkor meg nem váltom el 5500-6000-ig.
Lehet velem van a baj, mert megszoktam az elmúlt 250-300e km, hogy szívóbenzinessel járok, de 10000 km alatt nem szerettem meg az 1,4 crdi-t.
Ki kell próbálnom egy turbós benzinest valamikorEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #110844 üzenetére
ja, a szívó sokkal jobb, az legalább 2000 felett se megy
Saint_ (illetve most már motionblur) Jettája is "csak" 1.2 TSI 105 low, de egy tök használható, élhető motor, igazából normál közlekedéshez nem kell több és egy 1.6 szívó, aminek a leváltására hozták, soha nem fog úgy menni nyomatékból, mint egy ilyen kis megtüsszentett tejeszacskó. egyszerűen sokkal kellemesebb egy ilyen kis turbóssal menni, mint egy másfélszer akkora szívóval... 2000 alatt gyenge? persze, amíg nincs töltőnyomás nem lehet megbaszni a fizikát, de utána legalább történik valami és lássuk be, megfelelő váltóhasználattal ez a probléma maximum egyesben probléma, emelkedőn...
[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #110845 üzenetére
Ahogy mondtam is, csak elinduláskor zavart, de akkor nagyon. Országúton, autópályán már sokkal jobb volt, meg mikor 2000 fölött volt picivel már nem kellett visszaváltani gyorsításhoz.
Amúgy pont van egy 1,6 105 lovas szívóbenyám is (golf4)
Nekem az is elég a normál közlekedéshez és szeretem a hangját meg a karakterét.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest