- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Mobil flották
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Fotók, videók mobillal
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Teaser traileren a Delta Force: Hawk Ops
gp A rövid betekintés után a jövő hónapi Summer Game Festen láthatunk további részleteket a játékról.
-
Az OpenAI és az AI segít gyógyszereket fejleszteni
it A francia Sanofi összeállt az OpenAI-val, hogy AI segítségével gyorsítsák fel a gyógyszerek fejlesztését.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #34337 üzenetére
A klíma kompresszorról van infód? Sajnos nekem nem megy az angol...
Jó lenne egy robbantott rajz, esetleg van e neki külön biztije, reléje..??
Egy cikkszám is jöhet, hátha rendelnem kell....
A kompresszor "kuplungja" állítólag egy egyszerű behúzó tekercs... Az is érdekelne!
Minden infot köszönök!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #34691 üzenetére
Jogos
"kinyomó rúd hozzá lett igazítva az új kuplunghoz?"
Teljesen arra gondoltam hogy a kuplung szerelésekor a váltónál van valami amit hozzá kellett igazítani, nem is gondoltam hogy ezt a pedálra érted, én hülye
honda23 hát ja.. most viszont gondolkodom, hogy kivegyem a bakokból a keményítőket. Nem pattog el, nem rángat, nem rázkódik, nagyon szépen működik
Elmör - így teszek, köszi.
Nem áll szándékomban motort tuningolni, illetve ilyen kuplungot betenni, szóval inkább megpróbálom hátha kell valakinekLinkeden jól látható az is hogy mely autókkal kompatibilis, szóval tudom majd mihez ajánlani ha lesz érdeklődő
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #34721 üzenetére
Nem matt egyik sem! Így kép alapján gondolom a bal oldalira gondolsz... De ennyit csal a kép...
A benyomódás az engem is zavar, de előbb a fém cuccokat javíttatom.. A lőkös nem fog rohadni...
Azért meglátszik a 255 ezer km... De még most is pöpec! Igaz jönnek elő gondok, de amíg nem kell belenyúlni a motorba, váltóba, addig no para...!!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz BlacKSouL #34741 üzenetére
Noh ez nekem is új. Nem tudom h síkba süllyeszthető radart lehet utólag is vásárolni. De gyanítom ehhez teljes lökhárítót kell fújni, mert úgy esélytelen kifúrni, h ne legyen sorjás, ne pattogjon le egy picit is a festék.
Nem beszélve az áráról, 35k zúzós érte."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #34913 üzenetére
Aham a kis sunyi. Ott lapul es ha nem figyelek oda akkor egyre kevesebb kilometert tudok menni.
Azt hiszem ezek lehetnek az okok:Egyreszt a megtett kilometereket megeheti a pocok a kijelzorol mikor nem nezek oda.
Masreszt lehet hogy a benzin mutatora ramaszik es mivel kover mar a pocok a sok megevett kilometertol igy a mutatot jol lenyomjaEzek a fajta pockok foleg turbos benzines autoban szeretnek lakni ugy vettem eszre legalabbis a nagy etvagyu pockok kifejezetten
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
!Overdose!
őstag
válasz BlacKSouL #35032 üzenetére
Azonos fizikai méretben létezik különböző kapacitású akku, de ez valamelyest az élettartam rovására megy/mehet. A felsorolt utángyártottak közül egyedül a Yuasa-t ajánlom, abban tudok is segíteni, ha a mellett döntesz. Sajnos nagy valószínűséggel a gyári sem fogja bírni 6-7 évig. Sok rájuk a panasz mostanában.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz BlacKSouL #35034 üzenetére
Yuasa, Exide Premium, Varta Silver és Bosch klónja általában 5 év körül bírja céges tapasztalataink szerint. Biztos létezik sok más gyártó is, akik megbízható akkukat készítenek, de a Yuasa-val kiemelkedően jó tapasztalataink vannak indító és munka akkuk között is.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
-
senior tag
válasz BlacKSouL #35060 üzenetére
Én inkább kevesebbet adok ki akkura, mivel nem megyek sokat a kocsival évente és ki tudja meddig lesz egyben, ennyire messze nem tudok vele tervezni (7 év), de ha 15-ért elmegy 4 évet és 30-ért meg 7-et akkor még jobb is az arány.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
wierra
senior tag
válasz BlacKSouL #35074 üzenetére
Azt hiszem több Honda OEM akkut láthatott Imi, mint Te összességében.
Pont érdekében állna Honda OEM akkut promótálni...vajon miért nem teszi?!"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
LógaGéza
addikt
válasz BlacKSouL #35392 üzenetére
Köszi, felirtam!
!Overdose!
Holnap beszélek TypeV Lacival, megkérdem mit ajánl, és megkérdem milyen árban van. Igazából pont beszerzés előtt állok, és arra próbálok rájönni, hogy ekkora bontással (elvileg a hengerfejet és a szívósort vesszük le) mit kellhet még cserélni."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
czirok000
csendes tag
válasz BlacKSouL #35573 üzenetére
Ezt igazából örömmel hallom
Akkor nincs gubanc, ilyen a rendszer. csak elsőre ez kicsit fura volt nekem.
Ilyen km el nem mostanában vállaltam be használt autót, sőt azt hittem hogy sose fogok, szerintem ezvégett is vagyok kicsit aggódós Az élet ezt hozta , döntenem kellett , mert más is vitte volna az autót csak én voltam az első. -
czirok000
csendes tag
válasz BlacKSouL #35593 üzenetére
Azért annál jobb mintha sose cserélték volna
Én sem értem hogy miért ezt a viszkozitást használták, én valami emberi 5w30as 5w40 es olajat tettem volna bele , de a tényeket megváltoztatni már nem tudom, egy rommá kopott motor nem hiszem hogy úgy járna mint egy doxa, de ez már más kérdés, a lényeg az lenne hogy maradjak így már a nem legmegfelelőbb olajnál mindegy mindegy alapon, vagy bolygassam meg azt amit megszokott? Ha igen mit raknátok bele? Oliva olajam van fél liter itthon -
sunny84
senior tag
válasz BlacKSouL #35668 üzenetére
kicsit én is átgondoltam , beírtam az fb cluba és kaptam jó pár privit , hogy érdemes átgondolni mert víz kosz nyom marad alatta és hamarabb kikezdi a rozsda ott ,ők is a fóliázást mondták inkább ... , lehet ez ilyen hirtelen jött hülye ötlet volt
(#35669) !Overdose! az komoly hogy így leszedné ,nagyon hiányozna ...
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #35698 üzenetére
Na ez nem is rossz ötlet... Gumit nem is néztem, hogy milyen. Ha cserélhető lehet, hogy kicserélem azt! Anno a ladán és az opelon cseréltünk csak gumit... de ott macera volt... Végül kaptak keret ( váz) nélküli törlőt...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #35713 üzenetére
Igen, két ponton tört... Elég jó minőségnek nézem.. Szerintem gyári ez még.
Gumit lehet vágni? Van benne fém merevítő, én flexre gondoltam, az talán nem roncsolja, görbíti...
Köszi az infót! Utána járok, meglesem, hogy esetleg túlméretes elférne e... Akkor nem vacakolok...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #35728 üzenetére
Igen, erre gondoltam én is... Pénteken gumizok, megy fel a téli szett! Közben megnézem a lapátokat. Írtam olaj24 nek, hogy kéne 575 -ös lapát... Írták, hogy nincs...
Winner: nekem sem világít (8 gen sedan) és BlacKSouL nak sem...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #35785 üzenetére
Na megvan. Tehát nekem autó nem változott, nagyképhez és kisképhez pedig ebben a hsz-ban vannak linkek. Ezt lehet az első hsz-ban lévő helyett betenni.
Köszöntem.Még egy javaslat első hsz-be:
Van ez az oldal: http://www.lingshondaparts.com/
ahol nagyon sok, vagy talán minden Honda modellhez (nemcsak autó) elérhetők alkatrészek rajzai, információk, robbantott ábrák, illetve sok segítség hogy mit hol keressen az ember. Használata értelemszerű, modell vagy alvázszám alapján, valamint azon belül típusok, évjárat és gyártási hely alapján lehet kiválasztani a nekünk megfelelőt. Esetenként alkatrészek gyártóinak nevét is feltüntetik. Néhol tájékoztató jellegű árat is lehet találni.A másik, szűkebb körben használható:
8gen Civic Sedan modellekhez R18 és K20 motorokkal szereltekhez online használható angol nyelvű részletes javítási útmutató és műszaki adatlista: http://civic.hondafitjazz.com/manual2.html[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
!Overdose!
őstag
válasz BlacKSouL #35786 üzenetére
Este intézkedem. A lingshondaparts.com egyébként nagyrészt megegyezik a japancars.ru-val. Azért szeretem jobban az utóbbit, mert a gyári cikkszámokkal dolgozik, még a lings sajátokkal. A lings előnye viszont, hogy ír árakat is, ami legalább iránymutatónak jó a magyar árakhoz. Mindenesetre beteszem majd a linkjét és a másikat is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
válasz BlacKSouL #35813 üzenetére
A HR-V-n nincs felfelé visszahajtva, csak simán behajtották L alakba, de havi egyszer mindig kipucolom kefével a két hátsó ívet végig, mert így is megül ott a sár. Főleg az ívek végződésénél, ahol a hátsó lökhárító felső éle csatlakozik a lemez részhez.
Rá kell keresni, biztosan létezik valamilyen gumi szerű ipari tömítő, hézagkitöltő anyag, amit pl. autógyártásban is használnak. Ha ennyire problémás és tényleg U formában visszahajtották, egy alapos tisztítás után (amennyiben nem szükséges még lakatos munka) én biztosan kifújnám vízszintbe. Sőt, még kicsit srégen / ívesen is fel lehetne tölteni, h esélye se legyen a sárnak megülni.
mod.
Talán annyival szerencsésebb még a helyzetem, h gyárilag van egy jókora élvédő gumi rajta végig, így nem közvetlenül a fémre ül fel a sár, ennek ellenére 2 pontján volt rajta némi korrózió, de még igyekeztem időben megfogni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Zsombe
senior tag
válasz BlacKSouL #35846 üzenetére
Én Bridgestone-nal teljesen elégedett vagyok. Nyáron Potenza S001 teljesít szolgálatot, már második szezont futom vele. Jól tapad, ugyanakkor csendes és jó a kopásállósága. A Blizzak LM32-ről szintén csak jókat tudok mondani, igaz nyárihoz képest hangos, de nekem mindegyik téli nagyon hangos a mintázatuk miatt.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #35846 üzenetére
Emlékszem írtad már, hogy a nyári conti kopik...
Én elég keveset megyek a kocsival, remélem ez a ts850 kibír jó néhány szezont...
Nyári most michelin energy saver van rajta, de elkopott és iszonyatosan el van már öregedve... Lehet bepróbálkozok egy dunlop szettel. Tesómnak az van a meganján... Elégedett vele.
Árban számítsak változásra?? Mikor szoktak akciózni?? Gondolom tavasszal...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #36026 üzenetére
Szerencsére nekem csak a bal oldalon kellett még cserélnem. De öcsém mondta, hogy a jobb oldali szívás lesz ránézésre... Lehet, hogy alulról próbálom majd (hátha több hely lesz...) Persze ha nincs akna, meg sötét van, teljesen mindegy...
Már tudom, hogy miért nem volt hajlandó párban cserélni a múltkor...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz BlacKSouL #36026 üzenetére
6 gen civicben és ep3-ban ez nekem tényleg 5 perc volt, mert az osram 1 évet bírt a nagy fényerő miatt.
Kivi leszek a mostani accordomra, mennyi lesz ez az idő. H4, H1.
Ha kiégett az egyik, mindig párban cseréltem eddig, van mindig egy tartalékom, azt szoktam berakni egy két napig, azt veszek párban és utána egyszerre cserélem. Így azonos a fényereje.Más, voltam fényszóró políron, frankó lett, majd nyáron kiderül, hogy bírja a napot.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
czirok000
csendes tag
válasz BlacKSouL #36041 üzenetére
Csepeli honda bontó oldalán ha jól értelmezem árulnak gyári mtf3 váltó olajat kimérve 4000 ft/ liter áron.
Weboldal alapján elég megbízható helynek tűnik, van velük valakinek tapasztalata? Engem nem zavar ha nem a designos csomagban kapom, lényeg hogy gyári nyál legyen és megbízható helyről
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen TV-t vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Politika
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Xbox Series X|S
- Viccrovat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs