- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok!
Régóta szemeztem egy 2002 után 7gen sedan accorddal, új kora óta szerelmes vagyok a formába.
Sikerült a napokban épeszü magyar forintért szereznem egy sérülésmentes 2.0 I-VTEC motoros darabot.
Kilóméter 350ezer, amit furcsálok az az autó alapjárata:
Üzem meleg motornál pl lámpánál állva 600-700 ra is vissza engedi az alajáratot és enyhe kis rezonancia is érződik a kasztnin.
Amint megmozdítom a kormányt a fordulatot feltolja 900-ra és egyből megszűnik a rezonancia is.
Kérdésem költői, nomrális jelenség hogy ilyen alacsonyra engedi a fordulatot?
Ha nem mi lehet az okozója? Mit kéne leellenőriznem?
Amúgy a motorja a km ellenére selymesen jár, hidegen is szépen indul semmilyen láncnyúlásra utaló jelet nem tapasztalok. Amúgy bárkinek bármi infója tapasztalata ezzel a motorral kapcsolatban szívesen várom, teljesen új vagyok ebben a honda témában
Évi max 10 ezer km -t vezetek , legoptimistább esetben ha meg lenne 10 év múlva akkor kb 450 ezer km lenne benne, be lehet vállalni? Bárkit kérdeztem azt mondta hogy ezek nem szétesős motorok, a világból kimennek. Legyen igazuk
Köszönöm előre is a segítséget! -
czirok000
csendes tag
válasz BlacKSouL #35573 üzenetére
Ezt igazából örömmel hallom
Akkor nincs gubanc, ilyen a rendszer. csak elsőre ez kicsit fura volt nekem.
Ilyen km el nem mostanában vállaltam be használt autót, sőt azt hittem hogy sose fogok, szerintem ezvégett is vagyok kicsit aggódós Az élet ezt hozta , döntenem kellett , mert más is vitte volna az autót csak én voltam az első. -
czirok000
csendes tag
válasz honda23 #35574 üzenetére
Köszi a választ, akkor ez már biztos hogy teljesen természetes,
Testkábeleket / bakokat még nem csekkoltam közelebbről, lehet hogy valamelyik bak már nem 100-as.
Alapjáraton ha kinyitom a vezető ajtót azon is érezni ezt a rezonanciát Mondjuk valószínűleg együtt tudok élni vele, amibe nem muszáj nem akarok elmerülni feleslegesen.
Előző tulaj szerint 300 nál cseréltetett láncot, de sehova nincs feljegyezve, amúgy a többi szervíz írogatva van egy külön lapon. De a lánc cserét sehol nem jegyezték fel. Most vagy elhiszem vagy nem
Tök hideg motornál is gyönyörűen indul, semmi kerepelés...érdemes lenne azért ráellenőriztetni? -
czirok000
csendes tag
-
czirok000
csendes tag
most nézem elírtam magnatec 10w40, egy ideje ezzel jártak
-
czirok000
csendes tag
válasz BlacKSouL #35593 üzenetére
Azért annál jobb mintha sose cserélték volna
Én sem értem hogy miért ezt a viszkozitást használták, én valami emberi 5w30as 5w40 es olajat tettem volna bele , de a tényeket megváltoztatni már nem tudom, egy rommá kopott motor nem hiszem hogy úgy járna mint egy doxa, de ez már más kérdés, a lényeg az lenne hogy maradjak így már a nem legmegfelelőbb olajnál mindegy mindegy alapon, vagy bolygassam meg azt amit megszokott? Ha igen mit raknátok bele? Oliva olajam van fél liter itthon -
czirok000
csendes tag
válasz tboy93 #35596 üzenetére
Valószínüleg
200 e km ig hondás pecsétek vannak a könyvében, gyönyörű aláírások de olaj típust nem részletez, nincs írásos nyoma, de még vélhetően itt megfelelő olaj került a motorba, 200 + tól van kézzel írogatva és onnantól írja a 10w40 -et. 200 tól úgy érezte a szerelő (vagy a volt tulaj) hogy bomlásnak indul a motor és csak így mentheti meg ha félszintetikus olajat tölt bele? Mindegy ezen már kár rágódnom... -
czirok000
csendes tag
válasz tboy93 #36025 üzenetére
Sziasztok újra jelentkeznék pár sor erejéig
Pár hete én voltam akit halálra rémisztettetek hogy életem nagy hibáját követtem el hogy megvettem egy 7. gen 2.0 benzin accordot (350 ezer km-el ) amiben 200 ezer km felett 10w40 es olajat használt a fillérpengető előző tulaja.
Köszi az eneos és a motulos 5w30-as ajánlást de hosszas töprengés és utánajárás után 5w40 eneos hyper került a motorba, eddig 600 km t autóztam vele de egy molekula sem hiányzik belőle. Kezdhetek bizakodni?
Több szerelőt megkérdeztem, kezdeti próbának az 5w40 et mondták a 10w40 után , a 10w re húőzták a szájukat de végeredményben mind azt mondta h igásló motor nem hiszik hogy tönkretette volna egy 10w s olaj de tény hogy nem belevaló
Következő project a váltó olaj, csak gyári honda mtf3 vagy az urban legendeknek hihetek hogy 10w40 motor vagy motorkerékpár olajat a váltónak? Meglepett a dolog de több helyről ezt hallottam , ennyien csak nem mondanak hülyeséget -
-
czirok000
csendes tag
válasz BlacKSouL #36041 üzenetére
Csepeli honda bontó oldalán ha jól értelmezem árulnak gyári mtf3 váltó olajat kimérve 4000 ft/ liter áron.
Weboldal alapján elég megbízható helynek tűnik, van velük valakinek tapasztalata? Engem nem zavar ha nem a designos csomagban kapom, lényeg hogy gyári nyál legyen és megbízható helyről -
czirok000
csendes tag
Sziasztok! Kérdéssel támadnám meg a kedves fórum társakat hátha tud valaki segíteni
Accord VII 2.0 benzines paripa és egyre inkább feltűnt egy fura jelenség, igaz az autó eddig nem sűrűn produkálta de a mai hazaút volt a fordulópont hogy egy kicsit foglalkozzak a kérdéssel, indulásnál de csakis elindulásnál mikor engedem fel a kuplungot és a kormányt indítanám( elkezdem tekerni) meg valamelyik irányba, az autó elejéből kb 1 másodperc erejéig egy erős visító hang jelentkezik ( nyíííííííííííííííííík... tudom vicces, de ennél jobban nem tudom leírni) 1 hónap alatt kb most hallottam talán 6. odjára , hetedjáre, van hogy pár napig semmi, nem jelentkezik. Talán ha belegondolok még annyi hogy a világítás mintha mindig rajta lett volna az autón mikor jelentkezett a hang. De hangsúlyozom hogy csakis elindulásnál és akkor mikor egyben a kormányt is tekerném. Szervó olajam normál sárga színű ,szinten is van, nem is érzem büdösnek,kormány végállásokban teljesen csendes, meg sem nyikkan a szivattyú,hidegindításnál sem hallottam eddig egyszer sem semmilyen rendellenes zajt hangot a szíj felől. A szíjam már nem egy legpatinásabb darab, ki van fényesedve a külső felülete de nem repedezett maga a szíj anyaga. Én a pozitív gondolkodás elmélet alapjául véve, a szíjra gyanakodnék, lehet hogy rosszul gondolom és valami költégesebb mulatságnak lesz az előjele? Köszönöm a segítséget előre is ![ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
válasz z123456789 #36142 üzenetére
http://www.olaj-partner.hu/index.php?route=product/category&path=123_135
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok! Valaki cserélt már gyári hangszórót accord VII-esben?
Hátra a "kalaptartóba" ha minden igaz 6x9-es nagyovál mehet , de az első ajtókkal mi a helyzet?
165mm átmérő passzol oda? Egy komponens szettre is hajlanék de nem tudom hogy a gyári fejegységgel kompatibilis e és hogy mekkora a hely a gyári magassugázó helyén? Nekem ugye csak a fedél van a műszerfal tetején de nincs benne hangszóró Vennék egy szettet de elég hülyén adná ki magát ha a magssuágárzónak esetleg kevés lenne a hely -
czirok000
csendes tag
válasz tboy93 #36562 üzenetére
Szia!
Kutakodtam a youtube-on , biztos hogy 13cm hangszóró suhan az első ajtóba?
https://www.youtube.com/watch?v=fWsTcLWI8so
a videó végén látszik ahogy testvérünk megfordítja a hangszórót és előkapván a nagyítómat sikerült lelesni a cikkszámát, mtx tdx6502 ami gugli szerint 6.5 inch ami 16.5 cm-es átmérő
Azt tesó is magyarázza hogy a mélységre ügyeljünk mert nagyon közel az ablak, de ebből az mtx motyóból el lehet indulni, ami max . ezeket a méreteket hozza az tuti hogy jó akkor az ajtóba . -
czirok000
csendes tag
Sziasztok, accord VII 2003-as k20a6 2.0 155 le kuplunggal kapcsolatban szükségem lenne egy kis segítségre:
Az összes webshop ahol nézelődtem 2 féle átmérőjű szettet hoz a kocsira.
Gondoltam előbb kérdezek. Aisin 229 mm, Luk szintén
Exedy, Blue print 220 mm.
Mindkét verzió jó lehet az adott járműhöz, kiváltóik egymásnak? Vagy csak 1 féle átmérő a jó ?
Köszi előre is[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok, 2004-es 7 gen accord gyári központi zárjához lehet csatlakoztatni a neten is árult saccper kb 6 ezer ft os ablak felhúzó modult? Használt már valaki esetleg ilyen utólagos kütyüt accordon?
Gondoltam megspórolok egy felesleges kérdezősködést a villanyász ismerősömnél,.
Előre is köszi, pacsi -
czirok000
csendes tag
üdv!
7.gen accord fényszóró párásodás ellen van valami tipp/megoldás?
Elég egy kisebb eső és már párásodik is mindkét fényszóróm Szilika zacsikat neki?
A lámpa kiszedése nem tűnik gyerekjátéknak, gondoltam körbe szilózom őket?! -
czirok000
csendes tag
Sziasztok, k20a6 motoros accord-nak van valami csereperiódusa a vízpumpájának?
Az észrevételem hogy a hűtővíz szintje kb 3000-3500 km megtétele után kb 1,5 cm -t csökkent hidegen a tágulási tartályban( jó egy ujjnyi ) . Nem valami vadravaló mennyiség ami elment, de azért feltűnt. Semmilyen szivárgást nem látok a motortérben. Hűtősapkát cseréljem le ilyen tippet kaptam, érdemes ezzel próbálkozni?
Vagy a vízpumpa lehet a ludas? Vagy csak egyszerűen elpárolgott a fagyálló? Nem hinném mondjuk. -
czirok000
csendes tag
válasz tboy93 #41214 üzenetére
2.0 i-vtec lánca Örök élet + 1 nap,így ezt a választ nem igazán értem, de a vízpumpa meg tud fáradni idővel úgy gondolom, bár semmilyen rendellenes hangot , zajt nem hallok felőle, de a tengelyénél üzemmeleg motornál ki tudja hogy eldolgozik e egy kis fagyállót... Inkább az lenne a kérdésem lényege hogy létezhet ilyen minimális "párolgás" az adott típusnál maga a hűtőrendszer konstrukciójából kifolyólag? Másnál is előfordult hogy 3-4 ezer km után 1-2 cm-t csökken a szint a tartályban? Eddigi első Hondám, bocs az off-ér. Szivárgást sehol nem észleltem, hengerfejesség tünetei közül semmit nem produkál. ( még az bxszna be a hf-es lenne ) .
[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok!
Szopórollerre kerültem egy 2004es accord-al.
Kigyulladt az autópályán menet közben az ABS lámpa. Kiolvasás : bal hátsó szenzor hiba.
Remek, egy utángyrátott darab be is szerez, csere, lámpa azonnal elalszik, hibakódot azért kitörlik.
Másfél napot autókáztam kb 50 km-t és az abs lámpa újra felvillan. Hát ez csodálatos ... szerelőhöz vissza ugyanúgy bal hátsó abs jeladó. Hibakód törlés pucolgatás, jelet adott a laptop szerint minden ok, 100 métert haladok épp csak integetnék a szerelő csapatnak a lámpa újra kivillan. Na ez már dühít.
Azóta se jelet se semmit nem ad, laptop szerint nulla a kommunikáció. Hátha beszívtam egy hibás abs szenzort, rakjunk be egy másikat, Ugyanúgy egy utángyártott darab se kép se hang el sem alszik az abs lámpa, bal hátsó szenzor hiba . Ti hogyan milyen úton indulnátok tovább? Az sem normális hogy felvásárolom az összes abs kábelt az autósboltokban hátha valamelyik jó lesz? ! Egy bontottat kéne megpróbálni?
Esetleg lehet hogy a hibának semmi köze az abs kábelhoz? Bármilyen ötletet tanácsot tapasztalatot meghallgatnék. Köszönöm -
czirok000
csendes tag
válasz ---Lasali--- #42866 üzenetére
Köszi mindenkinek. Meg kell hogy oldódjon a dolog, legalábbis bízom benne.
-
czirok000
csendes tag
válasz honda23 #42936 üzenetére
2 napig jó volt az utángyártott jeladóval.. ezért volt a kavarodás. A gyári jeladóval abszolut nem vett jelet a csapágyról. Új kínai jeladó be 2 napig öröm majd újra könnyek És mire gondolt ugye az ember, biztos gyenge minőségű az olcsó jeladó, de szétszedésnél kibújt a szög a zsákból a csapágy kinyomta a zsírt és kézzel hajtva is erősen "surrog" -ott. Érdekes mert menet közben abszolut nem zavart pedig figyelek az ilyesmire, nem tűnt fel. A csapágyba van integrálva a mágneses jeladó , nem az abs kerékről veszi a jelet hátul a VII gen.
A rezonancia jó kérdés, mert van még egy problémám amivel küzdök, de azt nem tudnám a csapággyal össze függésbe hozni. 5x114.3 et 45 18 as kerekek kerültek fel tavasszal a gépre 225/40r 18as gumikkal és 100 km/h felett rezonál rezeg a kormány. Alu tehermentesítőt gyártattam hozzá , egy fokkal javult a dolog de nem szűnt meg. A kasztnin már nem érzem csak a kormányon és váltakozó intenzitással. 120 nél csúcsosodik ki.
Téli gyári 16 os kerékkel NULLA rezonancia. Ötlet bárkinek? igaz jön a téli gumi ideje de jó lenne még ezt a problémát is megoldanom. 4 x centriztettem már a nyári szettet semmi változás. Mindegyik gumis állítja hogy szépen fut akerekek jók kellenek hogy legyenek. -
czirok000
csendes tag
válasz demars #42940 üzenetére
Üdv!.A másik rejtélyes problémám is megoldódott hogy végre volt időm és kőkeményen nekifeküdtem a hiba feltárásának, a jó öreg 100 feletti kormány remegés kérdésének. Ugye nagy diszkós felni ( felni katalógusból kinézve, accordhoz passzent) , peres gumi, kellenek a kalandok Nehezen akarom most is elhinni de a gumik voltak a ludasak az ügyben. Több gumisnál is voltam centiroztatni de csak 1 gumis célzott rá hogy lehet hogy új gumi létére nem fut valami szépen, sőt mondhatni igencsak szarul futnak... de majd bekopik címszóval le is tudtuk a dolgot 225/40 r18 as Barum Bravuris 3 as szett. Gondoltam áldozok kicsit többet gumira , nem kell Infinity és társai. Erre tessék. a 4 ből 2 gumi megprögetve szinte szemmel láthatóan is pulzál, "üt". Végre sikerült úgy össze sakkozni hogy a szemre is 2 "pulzáló" gumit hátra raktam a 2 jobb meg elöl. Már belső csuklóra gyanakodtam , de a téli gumival semmi remegés. Ezt kizártam. Futómű tavasszal rendbetéve, gömbfejek szilentek stb. Ott sem lehetett hiba. a 18 as felni et számára is gyanakodtak páran hogy nem bírja az accord az ET 45 öt , hangyányit kilóg a gumi pereme elöl a sárvédő alól. adjam el a felnit sosem lesz jó stb stb tényleg majdnem bele őrültem már a vége felé , bosszantott a dolog mert nem kis összeget áldoztam a szett-re.
Azért gondoltam hogy írok hátha valaki hasonló cipőbe járna mint én, ne akarja a fél autót felújítani a gumi körül szaglásszon legelőször és számlásan vásároljon mert úgy van garancia a termékre Ui.: Soha többet nem vásárolok Barum portékát (téliben volt polaris 2 , hibátlanok voltak de részemről ennyi volt a bizalom) , made by Continental ( made in romania)
Remegésmentes széles utat mindenkinek[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok.
7 gen accord fényszórója szétszedhető? Vagy ha kiszedtem a fényszórót a tompított projectora kiszerelhető?
A problémám hogy párásodott a lámpa (előző tulaj okosan utólagos xenont rakott bele és ki volt vágva a kupak a xenon kábelei végett) és koszos belülről a plexi. Idén nyáron a kupakokat cseréltem a lámpákat sikerült kiszárítanom, egy ideje nem jelentkezik a pára. Csak a "vízkő" foltok a búrán belül. Van rá esély hogy hozzá tudok férni a búra beléhez? Köszi köszi[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
válasz z123456789 #43614 üzenetére
Nyáron a napsütés segített a legtöbbet, leszedtem a kupakot és úgy hagytam.
Mikor úgy éreztem hogy remélhetőleg kiszáradt új kupakok fel + szilika zacsik.
Autó mosás után sem tapasztaltam ezidáig párát, előtte ha felkapcsoltam a tompítottat ( nyáron) majd lekapcsoltam már jött is elő a pára a lámpa bal sarkában. Viszont úgy tűnik becumiztam , a héten políroztattam fel a lámpákat és sajnos a bal első belülről is koszos az állandó párásodás miatt, a jobb első hibátlan. Szép lett a végeredmény de 1-2 méterről látni hogy a bal első lámpám mattabb mint a jobb , nem komoly a dolog de akkor is, na Valahogy ki kéne puceválni , de hogyan ?! -
czirok000
csendes tag
válasz yodamester10 #43617 üzenetére
Az én járgányom is ugyanilyen színű, imádom az accordocat ebben a színben A gyöngyház fehér a másik kedvenc színem A balos lámpámat sikerült feljavítanom, remélem nem látott közben senki mert azt hihették hogy ez tuti egy idióta. Összemelegítettem 2 régi vékony viszonylag erős szívószálat, a végére kis darab antisztatikus törlőkendő rátekerve, szikszalag, refi h1 es égője ki és szépen elkezdtem játszani... pár centi bőr bánta a kezemről de miután nekiálltam ennek az agyi rokkant ötletnek el kezdete leszedni a kis rongydarab a lerakódást a lámpa belső feléről. Több mint 2 óra ment el az életemből de szebb lett a végeredmény. Tavasszal ha elkap a hév lökös le, lámpa ki és kiszerelem a projectort és rendesen megcsinálom (youtube on találtam róla videót hogy kapják szét) de az is lehet hogy így marad, most már nem böki annyira a szememet. Amennyi időt és energiát elcsesztem a sufni megoldásra lehet jobban jártam volna ha szétszedem a lököst és a lámpát
-
czirok000
csendes tag
válasz csabi94 #43642 üzenetére
Szia! Tisztázzuk le hogy "ingadozik" a szint vagy fogy is a lé? Hány km alatt megy le a szint hidegen minimumra vagy az alá?
A tágulási tartályban szemre ingadozó szint hondánál teljesen normális.
Minél hidegebb van annál jobban összehúzódik a fagyálló, minél melegebb "tágul" annál magasabb a hűtővíz szintje. Nálam pl.: egy hűvösebb reggelen kb fél és 3/4 közé esik a szint. Üzem meleg motornál a max alatt van a nyál 1-2 cm-re ami ugye teljesen normális. Hiába töltöd fullosan maxra , minimális párolgás jelentkezni fog üzem meleg állapotnál. A hűtő kupakja tud még mókázni de ritka eset.Youtube link: https://www.youtube.com/watch?v=a7u2hFwXTXk
100 szónak is 1 a vége, ha nincs szemmel látható szivárgás, olajsapka nem habos, egy Lyukas hűtőt egy nem hozzá értő is észrevesz, annak nyoma van ha ott folyik el a nyál stb stb ...
Üdv!
[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
válasz csabi94 #43664 üzenetére
Használjátok, menjetek még a kocsival, ne töltögess rá most egy darabig. Ha lekúszik a szint minimumra akkor amit a cartárs is írt, szerelő és nyomáspróba alá kell vetni a hűtőrendszert. A sapkát checkold le amit én is írtam, de nem hinném hogy elszállt 110 e km alatt... de az ördög sosem alszik
Kíváncsi vagyok a fejleményekre. -
czirok000
csendes tag
Sziasztok. K20a6 2.0 i-vtec accord , pár hete v-tec szelep tömítés megvolt, fosta az olajat , ráfolyt az olajgombára, onnan az olajszűrűre , onnan meg szépen rá a belső féltengelyre az meg faszán szétszórta.
A tömítés csere óta csökkent az olajszivárgás de nem szűnt meg. A vtec szelep tövét megtapicskoltam, porszáraz. Olajgomba védősapkáját megbirizgáltam, kifolyt belőle az olaj. Lehúztam a védő gumeszt, tiszta olaj volt belül. Igazából csak annyira lennék kíváncsi hogy az olajgomba el szokta fosni magát az i-vtec - eken? Gondolom hogy igen, a cseréjével meg kéne hogy szűnjön az olajszivárgás. Csak meglepett a dolog, szerelőmnek sem tűnt fel hogy szar lenne a gomba , úgy tűnik beszívtam egy együttes hibát, vtec szelep tömítés elöregedés versus olajgomba pisálás? Járt már így valaki?
No mindegy a gomba ki lesz cserélve napokon belül, remélem megoldódik a kálváriám , lassan már több pénzt költök féktisztítóra mint benzinre...... -
czirok000
csendes tag
válasz honda23 #43721 üzenetére
Annyira ráparáztam erre a repedés projectre hogy nem bírtam kivárni a jövő hetet, szétkaptuk délután az accordot és öröm az ürömben ( stekk lámpa és tükör kombóval is ellenőrizve , semmiféle repedést nem találtunk a kicsavart olajgomba helyén) hogy a 3 hete cserélt vtec szelep tömítésem még mindig szivárog
Újrapucoltuk a felületeket + kis fekete tömítő massza finoman adagolva , remélem beváltja a hozzá fűzött reményeket és megszűnik a szivárgás. Egy új olajgombát rakok bele jövő héten, ezt már nem bízom a véletlenre ha már szét van szedve, addig pihen legalább szegényem a féltető alatt -
czirok000
csendes tag
válasz csabi94 #43834 üzenetére
Nem kell aggódni, látod
A Honda gépkönyve amúgy azt írja hogy időközönként ellenőrizzük a hűtőfolyadék szintjét, ha minimum vagy az alá süllyedne töltsük utána megfelelő hűtőfolyadékkal lehetőleg hideg motornál úgy hogy a szint a MAX és a MIN közé kerüljön félútra. Nem kell kimaxolni a nyálat -
czirok000
csendes tag
válasz yodamester10 #41552 üzenetére
Üdv!
http://www.liqui-moly.com/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3740.html?OpenDocument&land=GB
Ezt a fajta olajat használja esetleg valaki i-vtec motorba? Csak mert látom a 4200-at linkelte Yodamester hogy ezt használja, a 4300 -on pedig még Honda ajánlás is van. Létezhet hogy a 4300-as még jobb esetleg?
Igaz nekem az k20a6 accordom könyve még 5w40 és 10w40 shell helix-et ajánl a motorba (jelenleg 5w40 mobil 1 van benne és hibátlan véleményem szerint csendes járás nem fogy stb) de én ezen az olajon töröm a fejem hogy kipróbálom de kicseszni sem akarok a géppel nem tudom megéri e variálni . Nincs róla említés a könyvében hogy a1/b1 a5/b5 acea c2 stb norma kéne neki amiket a toptec 4300 tud[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
Sziaztok. 7. gen accord ajtókéder gumi nyöszörgésére van valami hatásosabb megoldás mint a szilikon spray? Az ablak keret felett átfutó kéder gumikat ronggyal átpucolva, utána szilikon spray zve, 1 max 2 hétig hatásos. utána megint hallani ahogy az ajtók "mocorognak" nyöszörögnek szép fioman gyengébb minőségű úton haladva. Egyre jobban zavar, nem egy ilyen autóhoz méltó dolog ez
[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
válasz z123456789 #44249 üzenetére
ilyen Wolf's termékeket hol forgalmaznak? Sosem hallottam még róla
Sonax ból találtam kimondottan kéder gumi ápolót, lehet próbára teszem, ez a szilikon csak fél megoldás -
czirok000
csendes tag
Sziasztok!
Próbáltam vissza olvasni de nem találtam meg a tuti receptet kuplung pedál/munkahenger nyikorgás ellen.
2003 accord. wd 40 1 napig jó, zsír sprayt próbáltam szintén nincs 1 nap és nem ropog hanem félúton nyikereg egyet a pedálom. Mi kéne neki ? Kacsa vagy libazsír ? Haláli idegesítő -
czirok000
csendes tag
válasz Snoop-y #44367 üzenetére
ilyen kék színű lithiumos zsírom van otthon. Nagy hőállóság magas terhelhetőség stb ilyeneket vannak a címkéjén
Egy próbát megérhet hogy bedörgölöm vele a munkahenger szárát? Kipórbáljuk.
Csak most jól telefújkáltam az egész cuccot zsír spray el. Azt meg már hogy pucolom ki a hengerből az jó kérdés.Köszi a Linket !!!
[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
válasz Snoop-y #44374 üzenetére
2 napja kussol a kuplung pedál, ezt már sikernek élem meg )
SILLIEP2 cikkszámű Láng kft által forgalmazott lithiumos zsírt szippantottam fel injekciós tűvel és annak segítségével töcsköltem tele a munkahenger tövét. Pedált picit benyomtam kézzel úgy mégjobban tudtam adagolni neki a zsííírt Megjárat, eldolgoz, megjárat eldolgoz. Kíváncsi vagyok meddig fogja bírni[ Szerkesztve ]
-
czirok000
csendes tag
válasz BigBlackDog #44524 üzenetére
Sajnos túl sok pozitívumról én sem tudok beszámolni kuplung pedál nyikorgás ügyében.
3 napig csend honolt. Semmi sem működik az én esetemben.
Lithiumos zsírt is próbáltam, Silorett átlátszó szilikon zsírt ( ezeket mind fecskendővel be is nyomtam a munkahengerhez amennyire tudtam) és a jó öreg wd-40 ( hozzáteszem hogy tartósabb mint az előbb felsorolt zsírok )Kuplung munkahenger csere orvosolja a problémát? Ha egy évig kussban van akkor nekem már megéri, rettentően idegesít ez a nyikergés
Vagy csak kidobott pénz? Meguntam a pedálok alatt való mókerolást meg hideg is van már odakint
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest