Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz demars #35842 üzenetére

    Nagyon oda kell figyelni hogy téliből és nyáriból épp mi a jó, illetve mi a fontos szempont.
    Nekem a gyári Bridgestone Turanza ER300 4 év alatt öregedett el. Kikeményedett. Kopni nem kopott túlságosan, stabil is volt, illett az autóhoz, de sajnos 4 év után már annyira búgott, bubogott, hogy le kellett cserélni. Pedig futófelületre kb. 65-70 %-os volt.
    A téli gumi már első évtől Goodyear UltraGrip 7+. Ez annyira bevált, hogy 6. szezonját kezdi meg. Kicsit már töredezett a lamellasor, de a lamellaszerkezete miatt a kopottsága ellenére is nagyon jó még. Azért jövőre szerintem veszek rá újat. Kicsit már ez is kikeményedett, hangosodott. Erősen gondolkodom a Conti TS850-en, csakhogy a nyári gumim jelenleg egy Conti PremiumContact 5. Ami szintén nagyon jól teljesít, de ennyire gyorsan kopó gumit még nem láttam. 2 év alatt az első gumik olyanok a külső peremnél, mintha 8 évesek lennének, szinte alig van mintázat, teljesen kerekre kopott. És ez már 2 év után elkezdett búgni... Szóval a tesztgyőzelem nem minden...

    Emiatt ez erősen rontja a TS850 esélyeit, hiszen a Contival most ez egy fájdalmas tapasztalat volt. Viszont ahogy észrevettem, ha egy márka adott modellje jó télen, nem biztos, hogy nyáron is. És fordítva.
    Ismerős most a Dunlop mellett teszi le a voksát, eddig a nyári nagyon bejött neki, most vett egy új Wintersport 5-öt kipróbálni. És ő azért mérvadó, mert évente soktízezer km-t megy, nehezebb autóval. A Contival ugyanilyen kopási tapasztalatai voltak amúgy. Tehát nagy eséllyel ami nála beválik, az nálam is jó lehet.

    Mindezt persze a felső kategóriákban, tehát főleg a nagyobb márkák között válogatva.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák