- Apple iPhone 11 - népalma
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Akár három Z Fold6 is érkezhet idén
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Samsung Galaxy Buds FE - rajongok és jajongok
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
ph Pár online áruház nem tudott várni, és már közzétettek néhány hasznos adatot a Granite Ridge és a Strix Point megjelenéséről.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
!Overdose! #34306 üzenetére
Nekem az a bajom, hogy ha kivesszük azt, hogy az ember rendszeresen ellenőrzi a szintet, és utántölt ha kell, mondjuk valaki ritkán nézi, és hideg motornál azt látja, hogy még a minimum fölött van. Elindul, megy vele 200 km-t, majd leállítja, és megnézi, azt látja, hogy jóval a minimum alatt van.
És mivel az olajszintnek a járó motornál kell megfelelőnek lennie, ezért ahhoz kéne mérni. Persze, ha a Honda kifejezetten úgy tervezte meg az olajrendszert, hogy még a hidegen is minimum alatt lévő szint esetén is bőven megfelelő a kenés, akkor elvileg nem gond.Nálam sajnos fordult elő, hogy 2-3 héttel korábban nézve, még a minimum környékén volt, melegen. Egyszer meg egy dombra felmenetnél kigyulladt az olajszint lámpa. Megállás után nívópálcát letörölve bedugva száraz volt a vége. Nyilván ez extrém eset, de nem lehetetlen.
gaga1 #34266: Arra azért figyelj, hogy ha rendszeresen nagyon rövid távokon megy az autó, akkor az induláskor hideg felületeken lecsapódó nedvesség, vízpára benne marad a rendszerben, olajban, kipufogóban, egyfelől korrodálja, másfelől a kenő és üzemanyagból származó anyagokkal savas kémhatású vegyületeket képez, amelyek rontják a kenőanyag hatásfokát és agresszívabban támadja az alkatrészeket. Szóval ha álló helyzetben melegíted, majd mész 600 métert.. akkor nagy valószínűséggel nem távozik el minden olyan anyag, ami nem kéne hogy megmaradjon. Mindaddig amíg a kipufogóból érezhetően párás levegő jön, illetve látszik a víz, addig ezek a károsító folyamatok működnek.
A 600 méter amúgy tényleg nagyon extrém, még a tág tűrésű kézikönyv is azt írja, hogy a 10 km-nél rövidebb utak extrém igénybevételnek számítanak, és a sűrűbb szervizperiódusok vonatkoznak rá.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Futás, futópályák
- Kompakt vízhűtés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- BMW topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Apple iPhone 11 - népalma
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter