Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    Akkor megnezem melyikbol mi van, meg mennyibe kerulnek. Ez varatlan volt, mert azok cserelve lettek, csak gondolom nem tul acelosak. A padokat lehet vissza is rakom, mert azok is ujak.
    Az EBC jo, anno a 335D -n az volt az egyetlen a gyari tarcsan kivul, ami kibirta az Autobahn no speed limit torturat. Csak alapbol grooved(nem tom mi az magyarul) volt, yellow stuff -al, es foleg lassu menetben, gyengen fekezve zavaro hangot adott ki. Erre a Hondara nem kell EBC, pazarlas lenne. :N Meg ha a 2.4 -es lenne, de az sem egy raketa, nem is nehezek, en pedig alapbol sokat hasznalom a motorfeket es sokat guritom.

    Gumibol is mar bent volt a kosarban a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, de kiszedtem. Lehet rakok ra felaron Haidat, azt itt PH -n is valaki ajanlgatta. Tan pont a BMW topik szereloje, Ezredes volt meg anno. O is feltette a 300 lovas RWD BMW -re, akkor a Hondan is megteszi.

    Azt nem ertem, mi lehet elmenve a futomuben. :F Az auto konkretan szep ivesre nyalta a jobb gumi oldalat, tehat meg nem is a futofeluletet, hanem annak a talalkozasat az oldalfallal. Mikozben az auto egyenfutasa kivalo, palyan kormany elenged, es egyenesen megy, nem huz sehova.

    Ami miatt pedig nem akarom mar sokaig megtartani, az a kuplung es a kettostomegu. :U Szvsz 300k km folott van az autoban, minden gyari, meg a kinmyomocsapagy is. Meg a kettostomegu rendben is van, nem nagyon hallani, de a kuplungon mar erezni a futast. Ha nagyon bemelegszik, mondjuk megkergetem, akkor 5. es 6. fokozatban egeszen 2700RPM -ig, padlogazra megcsuszik, es szepen el is porogne tiltasig, ha nem vennem el. Hidegen okes, meg akkor is, ha nem hajtom.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák