- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yamaha R1
tag
válasz Yamaha R1 #64350 üzenetére
Annyit még hozzátennék, hogy aki nem ragaszkodik a faceliftes változatokhoz, az könnyedén találhat ezért az árért szépet. Mi is belefutottunk kettőbe (2008), de mivel a tulajok egyik esetben sem tudták igazolni azt, hogy az autón az összes gyári visszahívásos javítást elvégezték, nem erőltettük. A faceliftes felár utólag belegondolva elég erős volt, kérdés hogy valóban megéri-e.
Szerk: A fenti "Civicket" elírásért elnézést, elég ciki. Telefon... Természetesen helyesen - Civicet.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Yamaha R1 #64351 üzenetére
Köszi a Bosznia írásaidat elmentem. Igen ezen gondolkodtam én is meg éri e a felárat
Ezért is jöttem mert gondoltam hogy itt hasznos infókat kapok majd szokásos módszerem elkezdem vissza olvasni a fórumot is."Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
veterán
-
veterán
válasz Yamaha R1 #64351 üzenetére
Egyébként a Honda oldalán beírod az alvázszámot és kidobja, hogy érvényben van e rá visszahívás. Én is megtettem anno, mikor megvettem. Kiírta, hogy nincs rá érvényben visszahívás. Egyébként ez is német volt, egy komolyzene kedvelő egyéné. Onnan tudom, hogy egy Vivaldi cd-t benne hagyott a cd tárban.
Amúgy annyi volt vele, hogy a középen lévő kijelző elkezdte a szegmenshibákat. Típushiba. Viszont ezt én a két saját kezemmel kiszedtem, végigforrasztottam a megfelelő pontokat és azóta tökéletesen működik. Kb 2 óra volt a kiszedés, forrasztás, visszarakás. Köszi Youtube!
Pedig nem vagyok műszaki szakember. -
veterán
válasz DamianB #64352 üzenetére
Nekem még nem a faceliftes van, egyébként sem tetszett az új lukacsos orr. Mondjuk a teljes plexi orrot is lecseréltem a 2010-től lévő hűtőrácsos verzióra. Szerintem ez a legszebb.
Ezzel a nem flaceliftes verzióval sem volt semmi gondom, igaz ez már 2008 márciusi, közvetlenül a facelift előtti és nem a 2006-os, amivel a legtöbb összeszerelési probléma volt. -
tboldi
nagyúr
-
Yamaha R1
tag
válasz rothfb #64354 üzenetére
Ezt a lekérdező adatbázist megpróbáltuk, de bármilyen alvázszámot adtunk neki meg, minden esetben azt írta: nincs érvényben visszahívás. Nem lehetséges, hogy a visszahívás egy idő után elévült függetlenül attól, hogy elvégezték-e a javítást vagy sem?
Látni kellene, de egészen biztos vagyok benne, hogy az autód inkább 2.5 milliót ér, mint 2-t (látva azt, hogy mit kapni manapság 2 millióért...). Ritka az a kombináció, amikor rozsdamentes karosszéria társul egy kevés kilométeres, hibátlan 1.8-as motorral. Hát még egy német komolyzene-kedvelő első tulajdonossal... Annak a kevés autónak ami ilyen, meg is kérik az árát.
Biztos közrejátszik a vírus is, de a jelenlegi kínálat ~80%-a tényleg átlagon aluli. És most ezzel nem azt mondom, hogy használhatatlanok, csak aki egy tényleg szép autót szeretne mondjuk a következő 5-6-7 évre, az nem fogja ezeket megvenni. Nyilván van az a réteg akinek csak az számít, hogy olcsó legyen. Az meg hogy mi van alul, meg a motorral, nem számít, csak menjen fél-1 évet ráköltés nélkül a következő műszaki vizsgáig. De hát nem vagyunk egyformák.
Nekem is volt UFO-m 3 évig. Imádtam, ha nem kellett volna nagyobb autó, sosem adom el. Amúgy igazad van, a legszebb a 2010 utáni hűtőrács (nem véletlenül tettek a Type-R-re is ilyet). Ha tovább megtartom, tuti én is lecseréltem volna.
(#64352) DamianB
Érdemes viszont mindenképpen 2007 utánit (inkább 2008) venni, mert a legelső szériásoknak az összeszerelési minőségével is gondok voltak. Ezeket nem nagyon lehet orvosolni. A nyiszogó / recsegő műszerfal, a hátsó üléssor környékéi recsegések, a hátsó futómű felől különböző zajok...
És sajnos van pár hiba amiket a mai napig nem tudtak (vagy nem akartak) megoldani sem visszahívásokkal, sem a facelifttel. Pont ilyen a rothfb által is említett kijelző probléma. De a kézifék is előszeretettel szorul meg, illetve a díszlécek és a kilincsek háza is le / szétesik. De a legrosszabb a ropogó - nyikorgó kuplung, amit nem is értek hogyan hoztak össze. Igazából a kuplungot leszámítva könnyen és olcsón kezelhető problémák, és aki ezeket megoldja, nagyon boldog ember lesz az autójával. Mert nem elég, hogy az UFO egy bitang jó autó, de tudja azt, amit egy Golf soha nem fog tudni. Különleges és szerethető.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Yamaha R1 #64358 üzenetére
A műszerfal környéki zajok hőmérsékletfüggőek. Főleg ha nagy hidegben elkezdesz fűteni, vagy ha nagyon fel van melegedve a műszerfal nyáron és beindítod a klímát, ezek a zajok akkor jönnek elő, de egy idő után elhallgatnak. A műanyag hirtelen hőmérsékletváltozása okozza. A hátsó üléssor körüli zajokat megszüntettem. Szivacsdarabokkal. Kívülről nem látszódnak. Amint említettem a műszerfal érintkezési, szegmenshibáit megszüntettem. Egy kollégámnak 20 000-ért csinálták meg, én kb 2 óra munkával elhárítottam, újraforrasztottam. Azóta tökéletes.
A kézifék hiba engem nem érintett még. Hacsak a német meg nem csináltatta már eleve.
A kuplung nálam nem ropog. Viszont nyikorog. De ez ilyen a Jazzben, Accordban is. Csak ideiglenes megoldás van, de visszatér. Nem okoz komoly hibát. Együtt élek vele. A bal oldali kilincsház nekem is elvált. Provizórikusan megcsináltam egy éve, mellette megvettem az új kilincsházat Zsemitótól. Azóta is a dobozában pihen. Maradt az én megoldásom. Félek szétszedni.
Ezeken kívül fékeket cseréltettem, négy tárcsa, összes fékbetét, Textart kapott.
Ezek nem olyan hibák, mint pl a motorchecklámpa által mutatott problémák. A motor tökéletes, nem eszi az olajat, mindig indul, nincs nagynyomású szivattyú, nincs kettőstömegű, nem kell a dpf-re figyelni, nem szakad, nem nyúlik a vezérműlánc. Nem romlik el a turbó. Nem kell rá figyelni. Nincsenek több százezres hibák, nem hagyott ott sehol soha. A vezérlés láncos, 250000-nél kell ránézni. Magyarul nem várható vezérléscsere. Nincsenek elektromos hibák, izzót kellett még cserélni. Ezen kívül 100-as prémium benzint kap mindig. Bármikor elindulnék vele akárhová, akármilyen messzire. Szóval ezért nem adom el.Voltak más autóim és elhiheted ezek nem olyan hibák, hogy világít a checklámpa és nyomozhatod miért. Vagy miért nem indul. Vagy indul, de miért dadog. Miért fogyaszt 14 litert 8 helyett. Vagy, hogy rozsdásodik a tanksapkánál. Vagy, hogy folyik az olaj, a hűtővíz... Stb stb...
Ez egy nagyon megbízható autó. Vannak hibái, de nem mindegy, milyenek a hibák. Nem egyet én házilag meg tudtam csinálni, pedig nem vagyok autószerelő.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Most már muszáj lesz beszerelnem a CD-váltót, mert a magassugárzók révén újra felfedeztem, hogy mennyivel szebben szólnak a lemezek, mint a telefon BT-n keresztül.
szerk.: Csak nem tudom, hova tegyem. A legesélyesebb a műszerfal alatt lenne a jobboldalon, de útban van a fűtés csöve. A csomagtartóba nem akarnám, mert ott szem előtt van.
[ Szerkesztve ]
-
atee_13
őstag
Honda Civic 1.3 hybrid van úgy értelme venni, hogy még soha nem volt cserélve az aksija? Van itt olyan aki esetleg mostanság túlesett ilyen procedúrán?
-
tboldi
nagyúr
Biztosan jó a hatásfoka ennek a klímahűtőnek.
-
Yamaha R1
tag
válasz rothfb #64359 üzenetére
Szeretnék majd erre valamikor hosszabban reagálni, de most nincs túl sok időm. Megpróbálom gyorsan, röviden. A 2006-2007-es Civic-ek műszerfala nem csak a hirtelen hőmérséklet változástól recseg-ropog (ami amúgy a legtöbb -nem prémium- autónál simán előfordulhat), hanem azért, mert a tervezésnél valamit elszámoltak, és az illesztések közötti távolság nem lett optimális. A legkisebb úthibán átmenve (ha már kicsit is csavarodik az autó) azonnal ropog az egész. Amikor a 2006-os startnál tesztelték a 0 kilométeres autókat a különböző portálok, majdnem mindenhol megemlítették ezt, illetve a hátsó futómű kotyogását. Ha felcsapsz egy totalcar népítéletet, ott is ezt fogod látni, mindenkinek az első szériában gyártott autókkal voltak/vannak problémái. Ezeket 2008-tól (a nagy felháborodás miatt) már javították, de a régi autókkal már nem igazán tudtak mit csinálni.
A többi dologgal tökéletesen egyetértek. Ha valakinek van helye, ideje és némi sütnivalója, akkor simán házilag minden egyéb problémát ki tud javítani. Ezért is írtam feljebb, hogy alapvetően olcsón és könnyen javítható szériahibái vannak az autónak.
A barátom autója miatt visszajöttek az emlékek, és komolyan elgondolkodtam egy hétvégi örömautó beszerzésén. Az lenne a kérdésem, hogy a kuplungpedál nyikorgását akkor konkrétan mi okozza? És mivel lehet orvosolni véglegesen? Sikerült ez már valakinek egyáltalán? Én nem tudnám ezt megszokni, főleg azt nem, amikor már ropogni kezd. Ha van erre megoldás én szívesen rászánnám az időt, energiát és a pénzt. Ötlet?
-
veterán
válasz Yamaha R1 #64371 üzenetére
Volt itt a fórumon szó a nyikorgásról, valami műanyag persely okozza elvileg, de majd kijavítanak. Pontosan nem tudom, mi okozza, de végleges megoldás nincs. Ideiglenesen wd40 vagy valamilyen kenőanyag használata segít, de hamar ismét nyikorogni kezd. A ropogás az megint más tészta, olyat még nem tapasztaltam.
-
veterán
válasz BigBlackDog #64374 üzenetére
Én ropogást nem tapasztaltam.
Volt rá megoldás? Mármint a nyikorgás-ropogásra? -
Yamaha R1
tag
válasz rothfb #64375 üzenetére
Főleg német fórumokat olvasgattam, ahol többen is arra utaltak, hogy alapvetően egy kopási folyamat zajlik le "valamiben" (sajnos nem értettem, de valószínűleg pont az általad is említett perselyben). Először csak néha és kicsit nyikorog. Aztán már egyre többször. Végül beáll az állandó nyikorgás, ami egy idő után ropogássá durvul. Ha még nem tapasztaltad, idővel biztosan fogod. A hőmérséklet itt is közrejátszik, néha enyhül, néha erősödik. De hogy konkrétan mi okozza, arról megoszlanak a vélemények. A WD-40 ha működik is, csak nagyon rövid ideig. A Lithiumos zsír már jobb, de az sem oldja meg a problémát, csak ideig-óráig mérsékli.
Nem láttam még ilyet szétszedve, de nem lehet az a perselyt tokkal vonóval cserélni? Ha pár évig csönd van, már megérte.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz atee_13 #64369 üzenetére
Szerintem engedd el ezeket a hibrideket. Inkább Toyota vonalon nézelődj. Nem voltak túl népszerűek, nem nagyon vannak utángyártott cuccok hozzá, a maszekok sincsennek ráálva, nem tudsz cellákat cserélni csak komplett akkupakkot. Ami valljuk be egy ilyen értekű autónál nem kis tétel.
Ellenben a Toyotákhoz van minden, tudnak cellánként cserélni, itthon is van pár cég aki foglalkozik vele. -
farkas26
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha újonnan vásárlok Honda kereskedésben , van-e kereskedések között árbeli különbségek azonos felszereltséggel rendelkező autóra?
Mert egyik barátom Renault-t vett újonnan, és ott a Renault kereskedések között 800eFt különbség is volt azonos felszereltségre rendelkező autóra."A jövő sem a régi"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz farkas26 #64385 üzenetére
Nincs, sztem ez folyton változik. Anno mi úgy kaptunk 10% kedvezményt, hogy csak jövőre vehettük át az autót (kb 20 nappal többet kellett így várni rá), mert arra az évre már megvolt a teljesített eladási cél, tehát az az évi bónusz már zsebben volt. Így viszont már a jövő évi cél elérésében segítettük az értékesítőt.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #64387 üzenetére
Menő! Mondjuk nálunk műszakit nem kapnál erre így max a Mozaikban. Ja nem, már ott sem.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
-
Razor1
aktív tag
2009-es Jazz-nél kuplungcsere és első-hátsó fékbetét csere nagyságrendileg mennyibe fájhat?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen