- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Drughi #64651 üzenetére
Van 1-1 húzósabb tétel pl a megdöglő főfékhenger ami típushiba és kb 100k de amúgy simán jó vétel. Van pár dolog amire specifikusan oda kell figyelni de generálisan nem egy drágán fenntartható modell mert viszonylag ritkán kell hozzányúlni ha gondos gazdája volt.
#nincsbennetarcsi
-
MPowerPH
félisten
Meg egy kerdes... Latom, hogy van a kormanyon 2db gomb, amivel a telefont tudom vezerelni. Na de hogy? Van benne bluetooth? Hol parositom es hogyan a telefonommal? Mar ha egyaltalan lehetseges.
Tegnap erkezes utan lottem egy fotot. 😊 Navi mar csak disz benne, USB hianyzik nagyon.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #64647 üzenetére
Azzal nem is fogsz.
A PC26 (nálad már PC39 vagy 47 vagy mi lesz a kód de 1:1 a karbit leszámítva a blokk a PC26-tal) blokk esetén lehet próbálkozni a fogyi csökkentésével de az a fing fűrészelés esete. Eszik amennyit cserében teljesítményéhez mérten korrektül megy.
A Jazz is eszik annyit mint a CB sőt, cserében nem is megy. Soha nem tudtam 6,7-6,9 alá vinni és csal a fedélzeti 2 decit még kb.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #64660 üzenetére
Nálam 7,3-at ír most a BC cirka 400 km-re, és a korábbi tapasztalatok alapján fél literrel mutat többet a kiszámoltnál, ha csak város-only használat van, mint most, úgyhogy olyan 6,8 körül lehet a valós.
Vagyis a big block a rövidebb váltójával semmivel nem fogyaszt többet.
Amúgy az OCC beszerelése óta csökkent 3 decit, előtte konstans 7,6-ot írt az addigi ~300 km-re.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #64663 üzenetére
Mint pl. elromlani?
-
veterán
-
-
veterán
válasz yodamester10 #64668 üzenetére
Ez egy nagyon átfogó téma, de lerövidítve a véleményem az, hogy az elektromos autóknak addig nem jön el az idejük, amíg nem találnak fel valami kisebb, könnyebb, gyorsabban tölthető (otthon is sima 240V-ról, hogy ne kelljen milliós beruházás, ahhoz, hogy lehessen elektromos autót rentábilisan, emberi időmennyiséggel tölteni, no meg ugye családi ház, mert a tömblakásokban élőknek reményük sincs elektromos autót tölteni), nagyobb kapacitású akkumulátort, aminek esetleg a gyártása se legyen környezetszennyező és írtózatosan drága (alapanyag, lítium ugye) és netalántán az elhasználódás után is megoldható legyen az újrahasznosítása.
Amíg ezek nem teljesülnek, addig ez az egész egy hatalmas parasztvakítás. Drága, erősen kompromisszumos használhatósággal (rövid valós hatótáv, emiatt folyamatos hatótávpara, megbízhatatlanság a totalcaros Opel Corsa-s videó a bizonyíték, sebességkorlátozottság, 130-nál már megfeleződik a hatótáv, télen a fűtés és a hőmérséklet fogja vissza, nyáron meg a légkondi vesz el durván a hatótávból, ha nem akarok egy tizenxmilliós szaunában utazni töltőpontot keresve, ahelyett, hogy a célom felé tartanék).
Így tudtam röviden összefoglalni a véleményem a jelenlegi elektromos autózásról. Úri hóbort. Egyelőre. Talán ha pl a Toyota elhozza a száraz akkumulátorokat (amikről a napokban olvastam), talán lesz változás. Addig viszont a hibridek maradnak, amik viszont azt gondolom, mostanra kiforrottak. Vannak erősek és használhatóak egész jó fogyasztással. Az új Jazz is ilyen, de a Toyota 184 lovas hibrid Corollája pl jó irány. Szerintem. -
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #64668 üzenetére
Magasra dobtad a labdát.
-
MPowerPH
félisten
válasz yodamester10 #64663 üzenetére
A Golf, es ugy alapbol a VW, es a konszern nagy resze is egy hulladek. Annal meg a BMW -t is tobbre tartom.
En lekaparnam a vakolatot a falrol, ha olyan ulesekben kellene csucsulnom. Ezert is lett Accord, nem egy fiatalabb Astra vagy Golf vagy mondjuk Octavia.
S60 volt a masik kiszemelt, de nem talaltam jot. Az ulesei annak a legjobbak ebbol az erabol, ha nem nezzuk a BMW komfort, hutheto-futheto masszirozos uleseit.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #64661 üzenetére
Nekem pont, hogy ~3 decivel mutat kevesebbet mint a valós.
tboy93 Vagy számold újra, vagy hess a szélsőbe. Nekem 4,5-4,7 alá nem igazán sikerült még rendes használat mellett levinnem igaz ez a karbi széria még sokkal torkosabb.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
MPowerPH
félisten
válasz rothfb #64672 üzenetére
Igen. 2011 Octavia. Fenntartani tobbe kerult, mint a BMW -met, pedig negyed annyi km ment bele. Gumi es az uzemanyag ktg -t nem szamolva, csak a szervizeket. Az, hogy egyebkent egy katasztrofa mind ulni benne, mind vezetni, mar megint masik kerdes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
yodamester10
őstag
válasz MPowerPH #64671 üzenetére
Nem akarok ide sokat offolni nem azért jöttem vissza mert még mindig jazzt keresek az ismerősömnek, de ültél mér kifejezetten golf gte-ben?Én erről a típusról beszélek nem a simáról én ezzel járok egy 2014-es dízel civic-et váltott és ég és föld.Szóval csak olyan véleménye érdekel aki már ült vagy használt ilyet.Nekem a civic bejött de havi 700km város megöli a dízelt így lett PHEV de mivel a honda még sehol sincs így kellett valami alternatíva.Csendes gyors erős full extra.A honda is elromlik hidd el nekem
Itt az összefoglalóban megtalálod az autóm: Skoda, VW, Audi, Seat topik
Ja és miről váltottam[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #64675 üzenetére
Én ücsörögtem már egy Golf 7 R-ben, annyira azért nem ájultam el tőle. Szépen össze van rakva, és jó anyagokból, de számomra olyan jellegtelen az összhatás. A Hyundai i30N-ben például kellemesebben éreztem magam.
Nyílván nem leszólni akarom a VW-ket, de ez annyira szubjektív, hogy kinek mi jön be, hogy felesleges győzködni a másikat, ha nem egyeznek a vélemények.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz BigBlackDog #64679 üzenetére
De Polonak imádkozol a gyorsulásért amikor ezek a lesajnált 500-as postás motorok még mennek. Tudom, kipróbáltuk haverom 5-ös 1.2 TSi-jével szemben.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #64679 üzenetére
Tiszta sor, a Polo nem megy, cserébe nem is fogyaszt
Amugy fekete alkoholos filcet beszereztel mar? Tudod ha mar nagyon vakit a check engine, satirozd ki a muszerfalon
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz yodamester10 #64675 üzenetére
Tudod, hogy en mibol ultem at az Accordba? Igaz 2 ev eltelt azota. Az otthoni Octaviat es a masik vodor csavart nem szamolom.
Don't Tread On Me
-
őstag
válasz BigBlackDog #64685 üzenetére
Én a fiat stilót anno a check eengine lámpa miatt adtam el. Szervizben: semmi gond, kiütjük belőle. Olasz autós uncsi tesóm nem értette. Amíg megy nem kell vele törődni, olasz autó Engem kiidegelt.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #64686 üzenetére
Anno a civic előtt én is nézgetettem a stilokat. Beszéltem egy tulajjal, kérdeztem az elektronikus hibákról. Erre ilyet szól: "egy kezemen meg tudom számolni hány valós elektronikus hibám volt, a többi az fals riasztás, kontakt hiba meg ilyenek " Végül ugye 7gen kuvik lett, de a lambda szonda miatt a check enginet nem úsztam meg.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #64685 üzenetére
Szerencsére még nem láttam menet közben a check engine-t
Cégesnek amúgy elfogadnék én is egy dsg-s vw-t simán. Esetleg egy GOLF GTE-t is. -
inf3rno
nagyúr
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, hogy a Honda CRV-nél nincs magyar nyelvű menü és hang. Csak angolt, németet meg egyéb egzotikus nyelveket lehet választani. Lehet ezt valahogy magyarítani?[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
veterán
válasz hhenry #64692 üzenetére
A Motul olajválasztója a következő olajat és viszkozitást ajánlja az autódhoz 2007-2012-ig:
link100000 mérföldig 0W30, 100000 mérföld felett 5W30. Motul 8100 ECO-nergy a megnevezés.
Amúgy max azt nem értem, hogy miért 5W40-es olajokat linkkeltél...Kaphatóak is az említett olajok:
link
linkKicsit drágábbak, mint az általad linkkeltek, de szerintem inkább ezekből kellene választanod.
[ Szerkesztve ]
-
Kurfürst
csendes tag
Nyugodtan menj a sedanra, bazi nagy csomagtere van (520 liter), nagyobb, mint a hatchbacké, és a hátsó traktusban is több a hely. Tesztek szerint 24" colos bőröndből 5 is belepakolható.
A hecsi akkor érdekes, ha túlméretes tárgyakat, hűtőt, biciklit meg ilyesmit akarsz bepakolni, de arra úgy látom van más céljármű.
-
Kurfürst
csendes tag
válasz DonThomasino #64405 üzenetére
Igaz a híresztelés, tényleg nincs velük baj. Tényleg szinte csak olajcserére vittük őket a szervízbe.
A családban ha összeadom az autókat kb. 40 évnyi tapasztalat van Hondákkal, soha semelyikkel nem volt semmi komolyabb baj. Alapvetően olajat meg normál kopó-fogyó alkatrészeket (fék, kuplung, meg kikopott futómű alkatrészek) kértek. Egyetlen dologra háklisak, a váltóba a Honda saját váltó olaját kell rakni.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Gmail
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Építő/felújító topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest