- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
Szia!
Ebből az összegből nagyon szép facelift 1.6 Sportot tudsz venni és a kötelező dolgokra is marad. Ha nem idegenkedsz az 5 ajtós formától, lehet neccesen egy VSA is belefér (2.0 benzin, 160 ló)
Pár napja leírtuk mikre kell odafigyelni: [link] [link]Gyerekkel a 3 ajtós macera szerintem, de meg lehet oldani, hátul nagyon kényelmesen el lehet férni. Sport ülések baromi kényelmesek, mióta megvan nem ültem jobb ülésbe, szerintem jobb mint a Type-R ülés. (azért az ex F Astrámba gyári kókuszrostos Recaro ülést nem múlja felül)
Sportok véleményem szerint nincsenek feltétlen széthajtva, FB-csopiban is babusgatja mindenki. Ha 5W30-nál sűrűbb olajjal használták, ott kell hagyni!
Megbízható autó, nagy hibái nem szoktak lenni, inkább idegesítő apróságok. Engem 2x hagyott ott de szerencsére mindkétszer jó helyen. Egyik a céges parkolóban féltengely törés, már készültem rá, meg is volt az alkatrész hozzá csak nem lett kicserélve, a másik meg a főtengely jeladó, ez pedig a háztól 2 méterre adta meg magát.
Ha bármilyen kérdésed van szívesen segítek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #57193 üzenetére
Eneos azért nem annyira jó olaj mint a szolgenje sejteti, Lengyelországban gyártják egy nem túl jó alapoljaból. Én inkább Mobil/Motul vonalon mennék esetleg Castrol de hivatalosan ehhez a Jazz-hez a Shell Helix a gyári ajánlás (nagyon jó olaj, csak ajánlani tudom).
Gyertyából NGK vagy Denso. Én az előbbire esküszöm de mind a kettő gyári beszállító, nincs velük gond. Szűrőből jó a Filtron ha prémium kell akkor Mann.
Fékolaj, váltóolaj (csak gyári!!!), klímára érdemes ránézni ahogy írták előttem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
Köszi a válaszokat
Váltóolaj tényleg nagy gebaszt okoz ha nem gyári? Amit boldi írt feljebb az enyhén...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #57203 üzenetére
Igen, a szinkrongyűrűket kicsinálja ha nem gyárit teszel bele. Kb ez az egy dolog amire háklis a gép. Szóval Honda MTF3 kell bele.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #57191 üzenetére
Gratula! Majd kérünk 40 db HD képet... a motoros topikba.
Az első lámpából ítélve small blockos (vagyis 1,2-es), jól látom? És azt a szerelő srácot véletlenül nem Gondi Péternek hívják?
Én motulbuzi vagyok, úgyhogy részemről a 8100 Eco-nergy 0W30 a kedvenc olaj. Szűrőből meg Mann-t vagy gyárit (Purflux) válassz. Gyertyából jó az NGK BKR6E-11 vagy a Denso K20PR-U11, de a boyracerkedéshez előnyösebb az irídium gyertya, mint pl. az NGK BKR6EIX-11, nekem is ilyen van most bent. Valamivel pörgősebb lesz tőle a motor (nem erősebb!), és ugyan nem olcsó, de elég 100-120k km-enként cserélni, míg a simákat 40k-ként kell. És vigyázz, 8 db kell bele!
Amit érdemes megcsinálni:
- olaj- és szűrőcserék, a benzinszűrőt is!
- EGR-pucolás
- szelephézag ellenőrzése
- gyertyacsere (+ trafókat ellenőrizni, a hátsók szeretnek megdögleni)
- fékfolyadékcsere (kuplungét is)
- váltóolajcsere, ha 120k-nél nem történt meg, vagy ha nem MTF-3 került bele
- hűtőfolyadék szintén, ha elmaradt eddig
(- hosszbordás szíj még esetleg)Nagyjából ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Dan-szan
senior tag
-
-
Hondacco
csendes újonc
Szia!
A Magyarországon forgalomba hozott ENEOS motorolajok Japánból hajón érkeznek Európába, majd a hollandiai kikötőkből lefejtve kerülnek kiszerelés szerinti csomagolásba. A flakonok kontinensenként eltérő formájúak, más-más az amerikai, az európai és a japán piacra szánt terméké.Ezt a Szakál-Met-Al oldalán olvastam.Remélem az igazat írják!Az én Hondámban is ENEOS van. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Tamagocsi123 #57219 üzenetére
Sajnos igen, de ha hivatalos forgalmazótól veszed akkor oké.
#nincsbennetarcsi
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Tamagocsi123 #57219 üzenetére
Ha itt veszed, talán nem lesz pancsolt az olaj. Nem a legolcsóbb helyen kell megvenni, mert az mindig gyanús, véleményem szerint, főleg ha lényegesen olcsóbb, mint máshol.
"csak a zene van"
-
Bjorngolf
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Egy 2009-s Honda Civic-ünk van. A mai nap felmerült egy picike probléma, mégpedig h nem tudjuk elindítani XD A probléma a következő. A kulcs szépen bemegy a helyére (kormány alatt) de elforgatni már nem engedi magát.
Ahogy utánaolvasgattam sanszos h az önindító adta meg magát? jol gondolom? volt már valakinek hasonló esett?
Köszi előre is -
Czimby
addikt
válasz Bjorngolf #57227 üzenetére
Nem lehet csak a kormányzár kattant be?
Ha a kulcs fizikailag nem forog a zárban akkor vagy a kormányzár zárt be vagy tönkrement a zár.
Próbáld meg mozgatni a kormányt jobbra balra miközben a kulcsot próbálod elforgatni.
Ha az önindító lenne rossz a kulcs elfordulna a helyén.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Tamagocsi123
tag
válasz dgyuri0123 #57223 üzenetére
Én kizarolag egy nagy üzletben vasarolok!
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
Clark78
tag
Sziasztok!
Régóta és napi rendszerességgel olvasom a fórumot.
Mivel nagyon szupernek találom és mivel a civinfo sajnos eléggé behalt gondoltam itt az ideje átnyergelni ide
Egy 2009-es FL-es benzines UFO Civic gazdája vagyok immár 4 és fél éve, mondanom sem kell, nagy megelégedettséggel. Egyedül azt bántam meg, hogy anno nem egy 1,8-ast vettem. Időnként jól jönne az a kis plusz erő... Egyébként nagy fogás volt. Annyira friss volt még a hirdetés, hogy még a képeket sem volt ideje felrakni a kereskedőnek (beszámított autó volt). Egy gyors hívás után már autóba is vágtam magam és épphogy sikerült a neppert megelőznömA lényeg: természetesen az alap dolgokhoz (olaj, fék, klíma, stb) megvan a bejáratott szervizem, de úgy gondoltam, hogy 9 év és 80 ezer km után éppen itt az ideje, hogy ránézzen egy profi szaki is. Ezért szeretném elkérni Tóth Imi elérhetőségét privátban, ha megoldható. Sokat olvastam már róla itt-ott, de még nem voltam sose nála. Vagy ha esetleg Budaörs környékén is tudtok hasonlóan jó szakit nekem az még jobb, kényelmesebb lenne.
Nincs semmilyen konkrét problémám az autóval egyébként, csak egyszerűen szeretnék még jónéhány gondtalan évet magamnak.
Úgyhogy az lenne a kérdésem, hogy szerintetek ilyen kor és futásteljesítmény mellett mik azok a dolgokat amiket mindenképpen érdemes lenne csekkolni, beállítani, cserélni?
Szelephézag? Váltóolaj? Üzemanyagszűrő? A hűtőfolyadékot nemrég cseréltettem, természetesen gyárira.
Főként rövid, városi távokra használom, lakhely-ovi-munkahely háromszögben (4,5 év alatt raktam bele 40 ezret), ebből kifolyólag is lehetnek olyan dolgok amik esetleg előbbre vehetőek a normál a szervizperiódusokhoz képest.A tanácsokat, válaszokat előre is köszönöm!
Üdv, Clark
-
ChiliChili
tag
Sziasztok,
Elég buta dolog történt veleme. Téli ablakmosó folyadékkal töltöttem fel a tartályt (Civic 21074D) és a folyadék kupakja beleesett a tartályba. Hiába töltöttem fel teljesen, nem jött fel a kupak a tetejére. Talán később...
Ilyen sem fordult elő velem még és egyelőre fogalmam sincs, hogyan szedem ki, elég kanyargós a tartály bemeneti nyílása és az egész instrumentum. -
flegga92
senior tag
válasz ChiliChili #57232 üzenetére
Hát az a kupak nem fog feljönni soha sajnos. Kérdés, hogy hol akadt el. Kép alapján, ha a fenti rész vékony (2-es cső) és ott megakadhatott, akkor azt kell levenni és átlökni rajta. Ha nem ott akadt fel akkor ki kell venni a tartályt és kirázni belőle. Ha nem kerül a kupak a szivattyú nyílása elé közvetlen, sok gondot nem okoz. De ahogy nézem a képen van egy kis ülepítő tartály a szivattyú alatt, ott meg nem zavar semmit.
-
tboldi
nagyúr
Ma beszereltem az új aksit, minden oké, viszont észrevettem valamit. A régi Yuasa YBX3054 (36 Ah, 330 A) és az új Rocket 42B19L (40 Ah, 340 A) borítása pontosan ugyanúgy néz ki. Ugyanolyan formájú a fogantyú, ugyanott van mindkettőn a varázsszem, egyformán lapított mindkettő jobb- és baloldala, minden él pontosan megegyezik, egyedül a rájuk ragasztott címke más. Lehet, hogy ugyanaz a cég gyártja őket, csak más felirattal?
De továbbmegyek. A Rocket pontosan ugyanazt a teljesítményt tudja, mint a Yuasa YBX5054, az én régimnek a flancosabb verziója. A kisebb Yuasa 19k Ft körül kapható, a nagyobb ~25k, míg a Rocket csak 15k. Ha a feltételezésem megállja a helyét, akkor gyakorlatilag 10k-rel olcsóbban meg lehet venni a jobbik Yuasát más matricával.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Kicsit jobban átnyálaztuk az autót:
Pollenszűrő nem rossz de azért cseréljük majd. (... mire rájöttünk hol van, éljen a német Manual a képről nem esett le azonnal hol van az a hol... )
Légszűrő már cserés a héten megjön, a Densokkal együtt.
Hűtővíz gyönyörű tiszta. Olaj olyan méz barna, hogy jó ránézni. De szerdán cserés, szűrő is.
Fagyállóra rátöltöttünk. Jó vétel volt úgy néz ki. Kopp kopp kopp...!Egy napja állt a -2-3-ban, megint pöccre röffent kicsit tekeregtünk vele.
Rohanva készül már az a B, szép sor lesz... A1,A2,B, nyár végén meg A Korl.Tegnapi EPS felvillanás meg egyszeri eset volt, akkor is kb 5 secre... mire észleltük elaludt kb, tegnap utána bő 150km ma is egy ~50 és nem villant fel újra. Esetleg a murvás talaj meghülyíthette valahogy amikor mocorgott finoman a kerék?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kr:sz
tag
válasz Czimby #57199 üzenetére
Köszi neked is és @sugarforce, neked is!!
Nem lesz egyszerű türelmesen kivárni a megfelelő alkalmat és lecsapni egyre, pláne nem a nepperek előtt, deigyekszem!
@sugarforce: na szuper, hogy hasonló helyzetben vagyok, örülök, hogy minden jól sült el, használjátok egészséggel! Remélem rám is vár a megfelelő kis járgány, olyan gazdátok aki kellően megbecsülte.
-
lazac_
tag
válasz tboy93 #57238 üzenetére
Off autóval 2 héttel a jogsim megszerzése után nyaralni mentünk, besz*ptam a kormányzárat én is, volt egy negyed órás pánik... Aztán el akartam tekerni a kormányt, hogy jobban belássak a gyújtáskapcsolóhoz, akkor állt össze a kép, mert 8 évesen egyszer bekattintottam fater kocsiján. Szóval nem emlékszem, hogy tanították volna.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #57244 üzenetére
Mit veszünk alap dolognak... azt is illene megemlíteni, hogy lejtőn mindig úgy parkolunk, hogy sebesség kézi és kormány befelé, hogy ha elszabadul a legrövidebb utat tehesse meg...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
Ééééés igen! A Rocketre rá van írva, hogy a Sebang Global gyártja, úgyhogy ezen a vonalon indultam el.
In the 1960's Global was the first Korean company to introduce up-to-date Japanese battery manufacturing technology to the local market within a five-years technology transfer agreement with Japan Storage Battery Co., Ltd. When the agreement expired in 1975, Global raised a capital and technology tied with Yuasa Corporation (then Yuasa Battery Co., Ltd.) of Japan, a world famous battery manufacturer.
Szóval akkor tényleg megkaptam a mencibb Yuasa aksit 10k Ft-tal kevesebbért.
[ Szerkesztve ]
-
-
Micsurin
nagyúr
Hülyének nézős kérdés 3..2...1..
Hogy, melyik irányba jön le a váltókar gömb a 2005-ös Jazzeken?
Nem akartam feszegetni, dde nekem és apámnak is picit kicsi kellemes lenne egy nagyobb.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- DXRacer használt szék eladó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000