Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz DeathAdder #31855 üzenetére

    Van egy ACEA és/vagy API teljesítmény szerinti minősítő besorolás. Ha azoknak, és az olajokra vonatkozó alapvető előírásoknak megfelelnek, a viszkozitásuk előírt teljesítménye laboratóriumi körülmények között a tűrésmezőn belül vannak, akkor elvileg semmi nem akadályozza meg a gyártókat, hogy más összetételű olajat gyártsanak két különböző gyárban.
    A globalizált és multinacionális világban 10 különböző gyárban 10 különböző terméket is találhatsz, amik papíron ugyanazok, a rájuk vonatkozó előírásoknak megfelelnek, mégsem egyformák.
    Nem biztos, hogy egyik jobb, másik rosszabb, de más.

    Namost ha az autógyár a motorra vonatkozóan elegendőnek tartják az adott ACEA/API/SAE besorolási követelményeket, akkor nincs mit tenni, szigorúbb előírás hiányában mindkét(vagy sok) féle olaj megfelelő kell, hogy legyen az adott motorba.
    A garanciaidőn belül a megfelelő anyagokkal, megfelelő rendszerességgel karbantartott, és előírás szerint használt motor nem adhatja meg magát a motorolaj miatt.
    Azon felül pedig már senki semmilyen felelősséget nem vállal.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák