- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #31300 üzenetére
Ez megmagyarázza akkor, mert több esetben is megcáfolta az elméletet ez az FL/nonFl piros/fehér óracsoport kérdés
(#31292) bbubby00 - ezek a rohadt csippek tudnak valamit, csak fogalmam nincs mit
Fogyasztás ha változik is akkor minimálisat, és szaréhúgyé előcsalnak értékes lóerőket, nem csak TDI-knél.
Két ismerősöm is "chippelt" az elmúlt pár hónapban, egyik az FN2 -t (valami akupunktúrás csip mond valakinek valamit?), hát nem tudom mit csináltak vele, sülthülye vagyok hozzá, de az autó érezhetően jobban megy, a végsebessége is nagyobb. Szerintem engem úgy otthagyna mint a huzat jelent állás szerint!Másik egy golf ötös GTi. Chip után (igaz tizenhárom hibakód ki van írva) sokkal erősebb lett az autó, gps szerint 252 km/h végsebességet ment (gyárilag megadott érték 235 ahogy az enyémnek is, de szerintem soha nem menne gps szerint sem annyival) és a gyorsulási adatok is igen imponálóak.
Szóval ez a rohadt csip tud valamit, és nem is drága[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz DeathAdder #31303 üzenetére
90 ezret mentem hiba nélkül chippelt autóval. Ha kihasználod a plusz erőt, többet fog enni. De mivel általában normál tempóval mész, ezért nem változik a fogyi, csak marad erőtartalék egy előzésre. Minden kamuszöveg ellenére sem hiszem amúgy, hogy nem árt a motornak, és nem gondolom, hogy a magyar optimalizáló mesterek a gyári mérnökök munkájánál többet tudnának. Bár nekem rossz tapasztalatom nem volt a chippel, a következő autómat alapból kellően erős motorral fogom venni, és nem fogok chippel bohóckodni, az tuti.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #31304 üzenetére
Vagy kellően kis tömeggel.
A következő autóm esélyesen az MX-5/S2000/370Z trióból fog kikerülni.
Same rules apply!
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #31303 üzenetére
Mi levittük kecskemét mellé egy profihoz. Előtte németben csinálta a bizniszt. 4beállós garázs, makulálanság. Beült a gép elé, rádugott egy cuccot a computerre, wifin átküldte a jelet a szgépre, majd kb.20 percig állítgatta a különféle görbéket. Lefrissítette a kocsit és kész is. Mondta h a jobban fog menni és kevesebbet is eszik. Kell neki kb500 km-er amíg beáll a rendszer és örülhetünk a fejünknek. Ha véletlen be kéne vinni opel szervizbe és visszafrissítik a rendszert, akkor vigyük vissza és szívesen visszaállítja.
Pesten senki nem akarta vállalni mert h még új a kocsi, meg ecoflex meg blala... 100+ÁFA amit mondtak... hát így 50+utiköltségből megúsztuk, de tényleg kedvezöbb lett a fogyasztás és jobbat is lép
Nem sokat dobott rá, kb 15-20%ot.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
xcbiker
addikt
Ha már családom lenne... ez a kéne kategória!
http://www.hondanet.hu/nagyon-stilusos-es-tagas-az-uj-hr-v/Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Hmmz
aktív tag
válasz xcbiker #31307 üzenetére
Tegyük hozzá gyorsan hogy előbb végy 8 millió gyenge magyar forintot
De ha már álmodozunk akkor én a legelső gyárilag turbós új civic Type-r-t vinném másfélszer annyiértMottó:Ha kiírnád a telszámot, az árat, meg a várost, akkor már rég megvettem volna...
-
EQMontoya
veterán
válasz xcbiker #31307 üzenetére
És miért olyan jó ez egy családdal?
Lehet, én vagyok marha, de derék/hátproblémákon kívül nem látom indokoltnak a suvokat.
Egy kombihoz képest:
-A nagy légellenállás miatt pályán többet fogyaszt
-Magasabb tömegközéppont miatt (legalább érzésre) kevéssé stabil
-A nagy felület miatt nagyobb tempónál zajosabb is
-Szarabb pakolni a magasan lévő csomagtérbe
-Ha van négykerék-hajtásod, akkor folyamatosan extra súlyként cipeled. Cserébe egy évben két nap van, amikor szintén maximum 10 centi hóig vagy jó, mert utána ugyanúgy felakadnak. A terepjáróképességük ugyanis zéró.Ezen felül szerintem ormótlanul néznek ki, és zavar a magas üléspozició, illetve az ebből fakadó meredek tartása a felsőtestnek.
Értem én, hogy most ez a divat, de tényleg, ennyire?
Same rules apply!
-
-
nagyúr
válasz runner 125 #31311 üzenetére
A címben tetszett a "stílusos" szó mert ahogy ránéztem a kocsira nem tudtam hogy KIA, Hyundai vagy miféle keleti gép lehetne hirtelen.
A belső tér viszont elég korrekt és tetszetős.Més que un club!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #31297 üzenetére
Nagyon szemügyre kell venni a kasznit.
Nemrég vett egy ~8éves kék fiat bravo-t az egyik ismerősöm, melynek elsőre kifogástalan volt a fényezése, aztán egy-két hét használat után látszódott (lehet volt mosás is) , hogy a motorháztető csupa kőfelverődés, tiszta pötty. Úgy eltüntették hogy akkor ott nem lehetett észrevenni! Beszarás.
Ahogy már előttem is írták nem lesz ez nagy autó?
Toyota Corolla E11/E12?>>>W!nman*
ködlámpa , szerintem p&p de azért kérdezz rá (vagy ebay)
"Ez szerintem nem a gyári 15-ös VTI felni, vagy igen!?" - ezt így ahogy van nem értem
ovál nincs[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #31311 üzenetére
Én nem vagyok SUV rajongó, egyetértek Veled, legyenek csak jó kockaformájúak.
Igazából kettő tetszik, a 2. gen X-Trail, aminek nemrég fejezték be a gyártását, az olyan igazi férfias megjelenésű autó, illetve az új Kia Sorento. -
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #31314 üzenetére
Az xtrail meg terepjarasra is alkalmas valamelyest, nem? Ugy rémlik, az nem annyira divat-terepjáró.
Same rules apply!
-
vekk200
tag
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni tőletek nem rég vásároltam egy 1.4 6gen Honda sziviket és nem rég ki villant ez a check engine hibakód nem tudom mi lehet az oka nem nagyon értek hozzá hogy tudom ezt kivenni belőle ha meglehet oldani házilag? előre is köszönöm
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #31314 üzenetére
Nah igen, az szerintem is nagyon rendben van, de nekem még az Outlander 2. generációja is bejön.
Mennyire érdekes, h a 3. generációt h elfuserála az összes gyártó... mind egy legömbölyített, egy kaptafás, egyedi vonásoktól mentes, tucat SUV lett.EQMontoya
Igen, elég korrekt a hajtásrendszere, úgy ahogy az Outlander-nek is. 2 év nagy TC-s SUV teszten emlékeim szerint e kettő jutott legfeljebb a havas, saras emelkedőn. Szegény CR-V az első bukkanón felült és csak forogtak az első kerekei, a hátsók meg sem mozdultak..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolynet
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz EQMontoya #31309 üzenetére
A mai divat SUV-ok jó része nem autópályára van kitalálva. Tudni kell h ki mire veszi, hol fogja használni.
A HR-V-mben lévő 1.6 VTEC teljesen átlagos használat mellett szerintem max. 1-2 dl-rel eszik többet, mint egy 1.6-os személyautó. 7,5 az átlagfogyasztásom.
Nem kanyarvadászatra van, de normális közlekedés mellett abszolút rendben van a futóműve, ne billeg, nem szélérzékeny, 120-130-ig a menetzaj is abszolút személyautós, sőt, alapjáraton annyira nincs a motornak hangja, h max. a fordulatszámmérőből látszik h jár.
Volt előtte kombi Astra-m, kényelmi szempontból a magasabb csomagtérpadló számomra sokkal előnyösebb, jobban pakolható, még ha jóval kisebb is.
Ez az extra súlyként cipelés megint a raccsingboj gondolkodás. A kategória nem a LE - tömeg optimalizálásról szól. Egyébként mennyi lehet ez a plusz súly, 70-80kg? Mintha még egy utasod lenne. (5 ajtós HR-V tömege 1300kg...)
Itthon egyre enyhébbek a telek, igaz, de mi pl. elég sokat járunk Ausztriába, többször is jól jött már a 4WD hajtás mostani télen. A 10cm-t azért cáfolnám és a nulla terepjáróképességet is, ha van pár perced nézd meg a linkelt a videókat.
01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10Előnye, h jobban kilátsz belőle, nem vakítanak el, kényelmes a ki - beszállás, könnyű vele parkolni (akár padkára), a kis benzinmotor rövid távokra, városba ideálisabb mint a D5, cserébe nem fogyaszt sokat a Haldex rendszer miatt. Van hasmagasság, nem kell nagyon óvni kátyús úton, vagy gondolkodni h lehajtson-e az ember mellékútra.
Amolyan igazi mindenes, mint egy svájci bicska. Ha, kell lehet vontatni, van hozzá tetőcsomagtartón, korrekt 4WD hajtás, pakolni is tudok bele, 5 személyes, olcsó fenntartani, megbízható, számomra a legjobb döntés volt megvenni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
!Overdose!
őstag
válasz zolynet #31313 üzenetére
A kollégának facelift előtti Civic-e van. Ezen a linken nem látok ahhoz való ködlámpát. Egyébként szerény véleményem szerint csak optikai okokból lehet értelme beépíteni. Igazi ködben nem ér sokat. Inkább egy DRL-t építenék a helyére.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
bbubby00
őstag
Engem kicsit csak az zavar, hogy 90nél 5ösbe 3ezren pörög a motor... Bár eddig hozzá voltam szokva a nagyobb dízelekhez
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Winner_hun
félisten
-
xcbiker
addikt
erről vélemény?
A lyány ezt nézte:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.7_cdti_enjoy-8684414[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
honda23
aktív tag
válasz xcbiker #31297 üzenetére
Én is mazda 6-ot nézegetek, nagy, tágas, gyári hibákra kell figyelni(első lámpa magasságállítás, alváz, kézifék bovden berohadás, fékek berohadása, hátsó sárvédőívek berohadása, motor).
7 gen accord nagyon drága, röhejesen drága, mint a 7 gen civicek is.
Nissan almera, primera is nagyon olcsó, 2002-esek vannak bőven 1 milla alatt.
Toyoták is nagyon drágák.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz szőröscica #31333 üzenetére
P11-est mondtad, 1998-2002 közöttieket.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #31324 üzenetére
DRL= ?
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #31338 üzenetére
-
wierra
senior tag
válasz >>>W!nman* #31338 üzenetére
nappali menetfény
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #31341 üzenetére
feherben igen fasza pedig
-
wierra
senior tag
válasz !Overdose! #31324 üzenetére
Front ködlámpa nem ér sokat? .
Voltam olyan ködben, hogy ködlámpával ha lassan is, de tudtam haladni; anélkül viszont meg kellett volna állnom.
Minden esetre nekem többet ér a ködlámpa az Accordban, mintsem DRL-re cseréljem az izzót benne."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
>>>W!nman*
tag
válasz tboy93 #31339 üzenetére
Értem, köszi.
Ez nekem nagyon sufnis... szóval marad így, v max kap vmi gyári (jellegűt).
Amelyik 6.gen-ben volt gyárilag ködfényszóró elől, abban hol volt a kapcsolója?Tboy93: szürke autóra? meg nem akarok ilyeneket. Ink. Csak plug&play gyári cuccokkal.
Kivétel a felni.Más:
Sűrűn engednek el a gyári ponthegesztések? Pótkeréktartó letörve, Imi emltette, h klíma ékszíjat csak akkor cserél, ha 2anya nem forog el... -mákom volt.
Illetve tegnap ki akartam venni légszűrőházat, így a jobb toronyból kicsavartam vna a 2csavart, de csak az egyik engedett...
A motor felé belső, a műanyag sárdugó melletti elforog... Sztem az anya elengedett a lemeztől...[ Szerkesztve ]
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #31337 üzenetére
Egyetértek.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
!Overdose!
őstag
válasz wierra #31343 üzenetére
Elfogadom a véleményed, de nekem más a tapasztalatom. Számtalan autóval kerültem már nagy ködbe, de még olyan szitu nem volt, hogy a ködlámpával érezhetően jobban láttam volna. Szerintem, ha nélkülözhetetlen biztonsági dolog lenne, akkor már évek óta alapfelszerelés lenne minden autóban.
m3tr0: Jó lesz ez! Facelift előttieknek még jól állnak az old school felnik. Fl után már nem annyira.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #31348 üzenetére
Akkor valószínű, hogy jó volt az autó. Tudom nem mindig adja ki úgy, de azonnal le kell csapni, ha van egy jónak tűnő darab.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #31348 üzenetére
Ezt elbaszarintottátok. Sajnálom.
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Robogó, kismotor
- YouTube
- Anime filmek és sorozatok
- OLED TV topic
- Total Commander
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND