Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Auratech

    őstag

    válasz schawo #45525 üzenetére

    Van benne féltékenység, hogy az ő művészi micsodájához hogy jöhetek. De a balettosoknak a tempó számít, kizárólag a minősítésnél. Hihetetlen érzékenyek erre.+-1-%-nál gyanakodni kezd, kettőnél ordít neki, hogy lassabb-gyorsabb. A technikák lehetőségeit a tempó határozza meg. A 8 tourt kiforogni nem lehet, mert marad fél fordulat. Az ugrásnál sem tud tovább fennmaradni a levegőben, ha tovább tart a zene... vagy előbb földet érni azonos elrugaszkodással. Kábé olyan pontosak, mint egy jó dobos. Mondjuk ütős óra van inden táncsuliban.

    andorra:
    a felvételbe belehallgattam. Köszönöm! Szép, de nem pont ezt keresem. Szóval köszi!

    kammerer:
    A hozott részlet során az "Ünnep" szereplői épp a színpad egyik feléről a másikra nyargalnak, csatavonalban. Ezt szívesen látnám úgy, hogy a gyerekek a vonós dallamával "ütköznek, viadaloznak"..:)
    A minőségben igazad van.
    Egy színházas vizsgaelőadás kábé egymillás nagyságrendű NKA pályázatos költségvetésébe ellenben nem fér bele egy zenekar és 12 különféle részlet megtanulása, próbák...
    A koreográfus a már koreográfiára idomított, megtalált-letöltött élő/felvételen bejátszott zenét használja a próbák során. Emiatt a minőséggel megalkuszik, mert dolgozni lehet, kell vele.
    A sok próbán a minőség hiánya nem ordít, megszokásra kerül. Egészen az előadás előtti hetekig.
    Na ezen változtattam... Mindenkinek jobb. A közönség manapság a koreográfiákban gyakran borzalmas felvételekkel találkozik a netes szemétkupacokból válogatás miatt. Mert egy szempontból épp jó.
    Múlt évben az 5. országos balettverseny zenei felelőseként ezt az ország összes iskolájából tapasztaltam, kivéve Uhrik Dóra(igazgató) pécsi balettiskoláját. Ott viszont a Pécsi Balett anyaga-stúdiója van használva direkte.

    Szóval ennyit a táncitánciról.

    [ Szerkesztve ]

    Auratech Field Recording

Új hozzászólás Aktív témák