Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    válasz cyberkind #35729 üzenetére

    Az ugye meg van, hogy ez egy filmes jelenet?

    De tekintsünk el a filmtől és vegyük a valóságot:

    Az a dög nehéz amcsi verda a sok ezer köbcentijével, lóerejével (nehéz motor) mind csak és kizárólag a hátsókerekeket hajt. Továbbá nincs kikönnyítve és nincs rajta hátul ez a 2 kis kerék ami meggátolná a felemelkedésben ami nélkül időt veszít míg csak megemelkedik és nem gyorsul azaz halad a verda. Szóval az a kocsi egy utcai autó, aminek tuningolták a motorját, hajtásláncot, futóművet, kormányzást, kipufogórendszert és amit még kellett, de az alapból egy utcára gyártott személygépkocsi.

    A Mitsu meg épített, 4 kerék hajtásos, ergó nincs lustálkodó kerék, mindegyik hajt és tapad, sokkalta könnyebb mint az a amcsi nehéz dög, és mivel valószínűleg nagyobb fordulatszám-tartományban lehet járatni. Az ECU beállítások kérdésesek, de még így is sokkalta jobban fog tudni gyorsulni emiatt is. Továbbá lehet olyan 1-2 vagy 3 turbó van benne amik a könnyű, de erős motor erejét tudják növelni. Szóval az a japán verda úgy otthagyná a valóságban az amcsi járgányt mint a pinty.

    Az már megint más kérdés, hogy mekkora az a táv amit meg kell tenni és milyen útviszonyok között...

    Köszi a javítást gali777! valamiért az elején lévő Eclipse maradt meg bennem... és a videót is csak a fekete dög 2 kerékre állásáig néztem meg :B

    Amúgy én első sorban a német verdákat szeretem :P

    [ Szerkesztve ]

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák