- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #10228 üzenetére
A 15 napos jogszabalyra szerintem nem biztos, hogy olyan nagyon kene hivatkozni, egy masodik evben levo es velhetoen 10e ft alatti vasarlasi osszegu egernel, mert igen sanszos, hogy tobb okbol nem is vonatkozik ra
Szoval mennyibe fajt az az eger. Es ki, es milyen ketto evet adott ra? Mi all erre vonatkozoan a garlevelen?[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #10235 üzenetére
Jo kerdes, nincs elottunk a kapott garipapir, igy nem tudjuk Szavatossag eseten el a 15 nap, mert az benne van a 49/2003-ban, csak -ezen tovabbra is lehet velem vitatkozni- jelen esetben mivel az ugyfel nem lobogtat szakertoi papirt, mellyel bizonyitja igazat, hogy azt bizony nem o tette tonkre, nem o az oka a hibanak, igy nem szavatossagi ugyintezesrol van szo, hanem a vevo a gyartoi garit veszi igenybe (errol meg kene mar kerdezni valami nagy okost -nem a hatosagot, mert ok mondanak sok baromsagot enelkul is-, hogy hulyeseget beszelek-e, vagy jol gondolom-e en ezt, mert en is kivancsi vagyok ).
[ Szerkesztve ]
-
Arthuro_Adam
őstag
válasz Superhun #10273 üzenetére
2012 decemberében vettem.
Levelezés a Nokiaval:
"Tisztelt Nokia!
2013. augusztus 8-án adtam Lumia 800 típusú készülékemet a Váci út 30. szám alatt található Nokia Szervízben.
A készülék külső hangszórója hibásodott meg.Az eltelt időszakban (több, mint 30 nap) semmilyen értesítés nem jött a szervíztől, csak személyes érdeklődésem után vették fel a kapcsolatot a központi szervízzel, akik állításuk szerint alkatrészhiány miatt nem tudják megjavítani.
A problémáim:
- Elfogadhatatlan, hogy 30 napig semmilyen jelzés nem érkezik a szervíz részéről, amikor 5-6 napos javítást ígérnek.
- A telefont azért vásároltam, hogy használjam, ráadásul a vásárlás helyszínén még forgalmazzák is (ráadásul a megjelenés óta még el sem telt a két év, amelyre garanciát vállalnak), ezért is érthetetlen számomra a késésre adott magyarázat.Kérem, a probléma mielőbbi kivizsgálását!"
Válasz:
"Sajnos néha előfordult, hogy alkatrészhiány végett megcsúszik a javítási idő, ami az Ön esetében valóban sok ideig tart.
A rendszer szerint a készülék a tegnapi napon érkezett be a központi szervizbe, ahol a munkatársak megkezdték a javítási folyamatot. Mi a részünkről kapcsolatba lépünk velük, hogy megsürgessük a javítást, hogy minél gyorsabban visszakapja a kijavított készülékét.Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért."
Erre ezt írtam:
"Tisztelt Nokia!
Hogy lehet az, hogy csak tegnap érkezett be a központi szervízbe a telefon, ha több, mint 30 napja adtam le, ahonnan elvben aznap vagy másnap már küldték is tovább?
Milyen lépéseket tesznek a kommunikáció javítása érdekében, valamint van-e valamilyen kárpótlási rendszer, amivel ellensúlyozzák a hosszas várakozási időt?"
[ Szerkesztve ]
-
St3ven
addikt
válasz Superhun #10305 üzenetére
Köszi, hamarosan kiderül.
Ilyenkor nem az van, hogy ha nem tudják javítani, akkor azonosra kell cserélniük? Csak mert ezt a típust már többért adják, mint amikor megvettem, szóval a levásárlással nem biztos, hogy jól járnék.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
Crystalheart
senior tag
válasz Superhun #10407 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert az Index fórumán, a víz-gáz-fűtéses topikban egy tag azt mondta, talán jobban járok, ha inkább elajándékozom a cirkót (amit öt éve vettünk 151-ért, és abból csak 2 évig használtuk), mert ha a fél éves garancia alatt többet kell rákölteni, mint az eladási ár... Szóval alapvetésnek kezelte a jótállást, amit én is furcsálltam. (Előtte meg azt mondta, hogy 25-40-ért reális eladásra kínálnom.)
-
beci43
senior tag
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #10482 üzenetére
Az, hogy tudod-e ervenyesiteni a -bolt hibajabol- vagy sem, az a kutyat nem erdekel, jarni jar minima szavatossag, ez szerintem kb. tuti, te fizettel x forintot. Nem a vasarolt cuccert, hanem a vasarolt cucc+ajandekert, innentol kezdve...
(bajdovej van mostanaban ez a lenovo thinkpadek melle ajandek kingston ram akcio, azok biza ugy jonnek be, hogy szerpel a ram a bejovo szamlan osszeggel, aztan kovetkezo sorban pedig a kedvezmeny minusszal. Es kifele is igy megy ki.)[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
válasz Superhun #10531 üzenetére
Nagyon érdekes, mert nem találok jogszabályi hivatkozást arra, hogy ha jelezte a fogyasztó a csereigényét időn belül, akkor van-e határidő a visszaküldésre, szerintem nincs.
Azonban valóban a sok idő eltelte és, hogy ezt nem jelezte is fura és támadásra adhat okot.F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Superhun #10557 üzenetére
Szerintem (sajnos) az keveseket érdekel, hogy a jótállások érvényesítése után az üzlettel anyagilag mi lesz...velük áll a fogyasztó szerződésben, aztán perelje az üzlet a Lenovot...
Ettől függetlenül a kollega ügyével kapcsolatban a bizonyítás ami mérvadó és onnan már mindegy, hogy hol van a szerviz, ahol vásárolta azok jót kell hogy álljanak érte.Viszont, ha valakinek sima jótállási igénye alakul ebben a témában (nem ilyen összetört gép) akkor a bolt nem bújhat ki alóla arra hivatkozva, hogy a szervízé 3 nap után, meg ilyen hülyeségek. Bíróság előtt sima ügy.
F.K.T.
-
Impressa
őstag
válasz Superhun #10565 üzenetére
Üdv.!
Itt a fórumon vagyunk egy jó páran, akik megjárták a Lengyel szervizzel. Mindegyikünknek szervizmunkalapján az állt, hogy karcosan érkezett a gép a szervizbe, ez volt az alaphelyzet (kb. 6 fórumtársról tudok már )
és vagy még egy fórumtárs, aki minap küldte ki szervizbe a gépét. Előtte jeleztem neki, hogy fotót, videót készítsen a gépről, milyen állapotban küldte oda. - én is ezt tettem annak idején, bár ez sem segített rajtam - Még elég képlékeny a dolog, de tervezik, hogy újra legyen szervize nálunk is.psg5 olvasva itt a hozzászólásotokat nem egyszerű a történet, főleg így, hogy nincs bizonyíték a birtokában. Mindenesetre szépen kihasználják az ember bizalmát.
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
psg5
veterán
válasz Superhun #10594 üzenetére
Pont ezért írtam (úgy látom az irónia a pontokkal nem "ment át"
Környezetemben is nehezen tudom meggyőzni az embereket a minőség és az ár legtöbb esetben történő egyenes arányosságával...
Nyilván ez nem mindig igaz, de főleg műszaki, elektronikai kütyüknél többségében igen.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
vg
addikt
válasz Superhun #10594 üzenetére
Nem mondanám, hogy egy 60.000 forintos gép olcsó lenne. Az azonos, de nagyobb márkájú kategóriájú gép is hozzávetőlegesen ennyi.
Amúgy nem kioktatást kértem, hanem tanácsot. Nem én találtam ki a reklamációs-garanciális dolgot, ez van a jegyzőkönyvön is.
[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
válasz Superhun #10636 üzenetére
Az sem teljesen tudatosított még nálunk, hogy a 3 munkanapos cserénél, elég a bejelentését megtenni ennyi időn belül vagy akár a netes vásárlásnál a 8 napos elállásnál is elég ezen belül a bejelentést megtenni, nem kell vissza is küldeni...
Sokkal több fogyasztói előadás, oktatás kellene szerintem, simán kisiskolás kortól.F.K.T.
-
axioma
veterán
válasz Superhun #10778 üzenetére
OK, vegyunk masik peldat. A mosogatogepet ajandek egy doboz Somat all-in-1 tablettaval arulja a ceg. Nyilvan az elso az, hogy elhasznalod (az adott kiszereles ker.forgalomban nem is kaphato altalaban, hogy potold kesobb). Ilyenkor ha romma szerelik es nem javithato, mar ki is futott, akkor nem kell visszaadjak a penzt a tablettak hianya miatt??? Ilyen egyszeru lenne kibujnia a kereskedonek a kotelezettsege alol? (Felteszem azt nem nehez megoldani, hgoy a szervizbe el se kuldi hanem per def. gazdasagtalannak veszi a javitast, es cserelni meg egyszerubben lathato hogy nem tudja, ha hetente direkt ezert a sajat belso cikkszamat megvaltoztatja, peldaul mert holnap 6 somat helyett 8 lidl tabletta jar hozza.)
Egyaltalan nem eletszeru, hogy ez igy atmenjen a fogyvedelmi torvenyeken, sajnalom, ha megtortenik.
(Kivancsi lennek, hogy egy nyugati orszagban mindez hogyan tortenne.)[ Szerkesztve ]
-
krisztian922
tag
válasz Superhun #10911 üzenetére
Köszi a választ, akkor nincs ezzel gond.
Igazából még ezután jutott eszembe, hogy karácsonykor is vidéken egy unokatesómnak vettem egy városi pc boltban egy hdd-t és most ez így nem ugrik be biztosra, de ott is alá kellett írni átvételkor azt hiszem talán pont a gari papírt. Hirtelen megijedtem, hogy akár azzal is gond lehet (ha netán gariztatni kéne), de akkor nem köszi.Asus m5a97 evo r2.0 - AMD fx 6300 - AMD HD7850 1gb - 2x4gb Kingston hyperx black 1600mhz - Cooler Master Hyper Evo 212
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz Superhun #10928 üzenetére
Nem szerencse ok igy intezik. Vissza kapod a javithatatlan gepet egy cserere jogosito papiral amivel a vasarlas helyen tudsz reklamalni. Ok leadjak a disztinek es par napon belul vagy veszel ugyan ott az eredeti vetelarbol valamit vagy vissza kered az penzt.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz Superhun #10930 üzenetére
Biztos tobbet hallasz ropa mint a tobbi gyartorol mert itthon szerintem a lenovobol adjak el a legtobbet. Eleg sokat arultam en is es szemely szerint nem volt ipyen tapasztalatom de persze en is olvastam ilyenekrol. Viszont azt is tudom hogy az emberek mikre kepesek. Az egyetlen vedelem erre ha csomagolasnal kamerazol vagy fenykepezel.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
werszomjas
őstag
válasz Superhun #11002 üzenetére
Igen én is ettől tartok, hogy benyeli a bolt.
Ez esetben viszont visszakérem a hibás HDD-t és elküldöm én a gyártónak.
Úgy nézem, a seagate honlapon van is erre lehetőség, rma igénylés, és küldés.2011.09-es vásárlás egyébként, 3 év garancia, tehát 2014.09-ig garis, és a honlapon beírva is ezt írja, hogy aktív a garancia.
A kérdés már csak az, hogy vissza kérhetem-e a hibás terméket, ha mindenképp le akarják velem vásároltatni az árát, amibe nem szeretnék semmiképp belemenni.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Futás, futópályák
- Horgász topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Steam topic
- Formula-1
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen