- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
psg5
veterán
válasz asvald #10521 üzenetére
Elég ha jelzed három munkanapon belül. (célszerű írásban)
Közben pedig nyilván, gondolom leegyeztetted, hogy mikorra küldöd vissza vagyis tudtak a 3 hétről...151/2002:
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.F.K.T.
-
asvald
senior tag
válasz asvald #10521 üzenetére
Heló!
A korábbi problémámmal kapcsolatosan szeretnék feltenni egy kérdést
#10521) asvald 2013-11-06 17:18:47Mivel holnapi napon lejár a 15nap ,és nem történt semmi érdemben a boltnál ,ilyenkor mit tudok kezdeni?
Nem jelezték ,hogy a 3napos csere garanciát elutasította volna a nagyker se azt , hogy garanciába javítanak ,semmit.....
Kezdjek el fenyegetőzni fogyasztóvédővel ?[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
vg
addikt
válasz asvald #10659 üzenetére
Várni tudsz csak, hiszen jogszabály szerint nekik áll a zászló. Sajnos semmit nem fogsz elérni fogyasztóvédővel. Tapasztalat sajnos. A legjobb megoldás, ha írsz a vásárlók könyvébe. Erre nagyon érzékenyek a boltok, nem szeretik, hiszen a hatóságok (jegyző, fogyasztóvédelmi felügyelőségek) két évre visszamenőleg vizsgálhatják a vásárlók könyvét, és szabálytalan kezelése miatt jelentős pénzbírság is kiszabható! Ráadásul kötelező válaszolni 30 napon belül számodra írásban!
-
asvald
senior tag
válasz asvald #10666 üzenetére
fejlemény :
Emailra nem válaszoltak azóta se , viszont hívtam őket , állítólag semmi baja a lapomnak se a biosnak
64bites rendszerrel tesztelték stbde leírom a történetemet azért : szóval, megvettem a lapot, kiérkezett, jól összeraktam ,
telepítettem , majd első indításnál furcsa volt , hogy a processzor folyamatosan 20 de inkább 30% felett dolgozott ,mondom magamba "áá lehet updatel a windows" ekkor feladatkezelő megnyit , majd látom hogy itt bezony semmit nem mutat, ami használná a procit .
Ezek után böngésző megnyit , és azt tapasztalom , hogy borzasztóan lassú a gépem kb p3-p4 szint mondom WTF mi ez? Majd újraindítottam a gépet arra lettem figyelmes hogy a posztolás során nem csipog a bios mint ha valami nem lenne rendben . Gondolkozok ,gondolkozok majd belépek biosba , kikapcsolom a turbót c1,c6 stb, és megint indítom a rendszert , itt gyors felállás következik (azt elfelejtettem mondani , hogy a bekapcsolástól nézve is lassú volt mintha nehezen ismerné fel a rendszer winchestert ,ramot, processzort ) folytatom: tehát a rendszer feláll gyorsan stb... minden szép, és jó azt hittem a következő újraindításig minden jó is volt , aztán megint kezdte a dolgait p3-p4 szint , megint rebot ,visszaállítok mindent alapra , megint jó minden , itt már a processzortól kezdve mindenre gondoltam , hogy rossz .
Muszáj voltam venni egy Sempron 145ös procit, és azzal letesztelni ,hát ,hogy mit ne mit mondjak indításkövetően a rendszer 100% processzor kihasználtságot mutatott , szinte lehetetlen volt használni , itt el is durrant az agyam . Aztán megint felcsillant a szememben a remény, hátha az egyik ram baszakodik ,ki-berakosgattam , de a helyzet változatlan , most a vga volt a soros azt is kivettem, alaplapra rákötöttem a moncsit , és ugyan az a helyzet dög lassú az egész rendszer .Közben az összes frissítést telepítettem azokkal se értem semmit . Azt még elmondanám , hogy a gép kb 4-5 -dik indítássorozat után volt hajlandó rendeltetésszerűen működni,ezeket megelégelve majd a harmadik napon írtam nekik a problémáról.[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
-
asvald
senior tag
válasz asvald #10671 üzenetére
Ha minden igaz péntekre itt a lapom ,és megnézem egy xp-vel vagy egy windows 8al mit csinál ,ja , és kipróbálom másik wincsivel , de ha nem jó akkor megmondom nekik ,hogy kenjék a hajukra azt az ótvaros lapot .
Most komolyra fordítva a szót , ha tényleg nem lesz jó, se így ,se úgy, akkor mit csináljak, megint küldjem vissza?
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
asvald
senior tag
válasz asvald #10686 üzenetére
Visszaért a lapom , még rosszabb mint volt alaplapi ventilátorcsatlakozó behalt ,de szerencsére a cpu-é nem
Látom személyesen kell visszavinnem , el kell magyaráznom nekik ,hogy szart adtak el , de az is biztos , hogy másik lap nélkül nem jövök el onnét , ha személyesen megyek fel . egyenlőre idén nem szórakozok velük majd januárba viszem vissza....
Egyébként a garanciapapírom ott maradt náluk nagy valószínüstéggel ,ezért is kapnak egy rostos emailt az tutifolytatás januárba
[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!