- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
D@ve89
tag
Sziasztok!
Vásároltam egy Dell monitort 3 hete egy neves itthoni webáruházban, probléma nélkül át is vettem, hazavittem, tökéletesen működött. Pár napja azonban a jobb szélétől indulva kábé 10 pixel kicsit hullámos, de egyvonalban folyamatosan fehéren világít. Írtam emailt a webáruház szervízének, de ők a következőt válaszolták:
A Dell monitorok rendelkeznek a gyártó által megbízott magyarországi szakszervizhálózattal, így azok szervizelése a vásárlástól számított 3 munkanap elteltével a szakszerviz kompetenciája. Információink szerint a Dell termékek a Class II pixelpolicy által lefedett kategóriába tartoznak, mely egy pixelhibára nem biztosít cserét / javítást. A kijelző cseréhez / javításhoz egynél több, a felbontástól függő pixelhiba jelenléte szükséges, azok központi elhelyezkedése a konkrét mennyiséget csökkenti.
A Dell monitor mellé kapott gyártói garanciajegyet, melyen a szerviz telefonos elérhetőségét megtalálja, hivatalos állásfoglalást a fenti kérdésekben tőlük tud kérni.
Sajnos most még pár napig nem tudom megnézni a garanciajegyét, de rákerestem neten dell hivatalos márkaszervízekre, fel is hívtam az egyiket, és azt mondták, ha nem tőlük vásároltam a monitort, vagy nem számítógéppel együtt, akkor nem tudnak mit kezdeni velem, forduljak az eladómhoz.
Na most a kérdésem ezután az, hogy tényleg nekem kellene a szervízt hajtani, vagy a bolt nem megfelelően intézi az ügyemet? (10 pixelhiba 1600*900-as felbontás mellett szerintem már cserés, ahogy utánanéztem)
-
D@ve89
tag
Köszönöm válaszod, a bolt válasza meglepett, de akkor nem ok nélkül.
Közben egy másik márkaszervízt is felhívtam, ők nagyon készségesek voltak, azt mondták ha beviszem, 4-5 munkanapon belül javítják vagy cserélik (ráadásul ez még nekem nagyon jó helyen is van). Remélem nem fogok csalódni a Dell garanciális ügyintézésében. -
D@ve89
tag
Sziasztok!
2 hónapja vettem egy webshopban egy DELL monitort, amin két hét után megjelent egy fehér csík. Visszavittem, és ki is cserélték egy újra (le volt ragasztva, tényleg újnak tűnt). Most azonban egy hete ez az új darab is tönkrement, sípol magas hangon, vibrál a képernyője, jobb alsó része elsötétedik. Kezd kicsit kényelmetlenné válni, hogy vidékről mindig juttassam fel Budapestre szervízbe, így az lenne a kérdésem, hogy ha cserét ajánlanak fel megint, kérhetek-e pénzvisszafizetést vagy esetleg egy másik márkára cserélést hasonló árban (olyat szeretnék, aminek van szervíze a közelünkben is)?
-
D@ve89
tag
Sziasztok!
Az online vásárlás esetén 8 napon belüli elállás után ugyebár 30 napja van a kereskedőnek visszafizetni a vételárat. Ez a 30 nap ez konkrétan egy hónap, vagy 30 munkanapot takar? Csak mert 06.18-án vittem vissza árut, és még mindig nem utalták a vételárat. Igaz, van még három napjuk minimum, de kezdek félni, hogy nem fog simán menni az ügy.
-
D@ve89
tag
válasz Mistvan9 #10787 üzenetére
Lehet csűrni-csavarni életszerűtlen példákkal a dolgot, de nem lesz igazad. Amúgyis, egy felragasztott csempétől már nem fogsz tudni elállni, azt már eredeti állapotában nem hiszem, hogy vissza tudod visszaadni. Így szól a törvény, pontosan azért, hogy valamennyire a kereskedőket is védje (mert egyébként van elég bajuk bőven, kereskedői oldalról elég szivatás tud lenni ez a 8 napon belüli elállás, vagy a személyes vétel esetén a 3 napos csere). Amúgyis, azt hiszem úgy szól a törvény, hogy akkor kell mindenképpen cserélnie a kereskedőnek, ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, egy zörgő ventilátor pedig szerintem nem feltétlen ez a kategória.
Egyébként pedig még mindig lehet garanciáztatni a kártyát.
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz PR0JECTNR56 #10857 üzenetére
Szia, ha esetleg még nem láttad volna a következő cikket, nézd meg, hátha hasznos lesz számodra is: Dedikált VGA-s notebook guide
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
Sziasztok!
Nem magam ügyében írok, egy másik topicban más problémája kapcsán leírtakról szeretném kikérni a véleményeteket: az alapprobléma az, hogy Telekomnál vásárolt, három munkanapon belül visszavitt hibás (nem működik a wifije) Apple Ipad-et nem cseréltek arra hivatkozva, hogy Apple termékek esetén ilyet nem lehet, és mindenképpen elküldik szervízbe.Én úgy gondolnám, hogy a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 7.§-a értelmében cserélni kellett volna, de a topicban egy kicsit "bennfentesebb" kolléga válaszai szerint ez így rendben volt: 1.hsz, 2. hsz .
Én még mindig úgy gondolnám, hogy Apple ide, 49/2003. GKM rendelet 4. §-a oda (a 151/2003. 7.§ pont ezt oldja fel, én így gondolnám), cserélni kellene, de kicsit elbizonytalanított, hogy ilyen biztosan állítja. Mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz Biznisz Elek #10923 üzenetére
Kérdés, kit fog érdekelni az asztalcsapkodás a lengyel szervízben. (Gondolom, nem Thinkpadről van szó.)
-
D@ve89
tag
válasz Wiz Khalifa #11817 üzenetére
Őőőő... mi az, hogy a hálózatuk miatt nullázódott az IMEI számod? Az nem tud csak úgy "nullázódni", főleg nem hálózat miatt.
-
D@ve89
tag
válasz Wiz Khalifa #11822 üzenetére
Hát én ezt most nem értem. Mi történik akkor, amikor rossz lesz a telefon? Mi a hibajelenség, amivel garanciális ügyintézésre viszed? És mivel javítanak? Új IMEI?
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz Wiz Khalifa #11824 üzenetére
Mindenesetre, ez egy elég kamuszövegnek tűnik, hogy nullázódott az IMEI. Az nem változhat csak úgy magától, de főleg nem a hálózat miatt.
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz Apollo17hu #11943 üzenetére
A lényeg, hogy netes rendelés volt. Átvétel módja már nem számít. 14 napod van az elállásra, amelyet indoklás nélkül megtehetsz. A boltnak 14 napja lesz visszaadni a pénzed.
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz =Mentor= #13378 üzenetére
"Hozzám vágtak egy kiállított vagy más által visszavitt darabot?"
Éljenek azok, akik a hibátlan termékeket visszaküldözgetik ilyen-olyan okoknál fogva , élve törvény adta jogukkal. Szerinted ezeket a termékeket bezúzzák?
Amúgy ha nincs baja, lényegtelen, hogy már volt-e bekapcsolva vagy se, hiszen teljes 1 év jótállást kaptál rá, nemde?
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz norbert1998 #13494 üzenetére
"még a router saját kezelőfelületére sem bírtam ip-ről fellépni!"
Mondjuk ennek semmi köze az internethez. Nem véletlenül a router lesz a rossz?
-
D@ve89
tag
válasz norbert1998 #13505 üzenetére
Hát, itt nem a nettel lesz a gond... Amúgy mivel ADSL-ről van szó, a falból sem UTP jön, a modemig megy a "telefonkábel", a modemből pedig routerbe/gépbe UTP. Ehhez nem kell szerelő, sőt, ha a router a tied, akkor már az utp is...
-
D@ve89
tag
válasz Directors #13679 üzenetére
Ne printscreent, hanem a bizonylatot küldd el nekik. Egyébként pedig én azt tartanám logikusnak, ha valami automatizmus rendezné a számlára érkező pénzeket, de ezt ugye a közlemény rovat alapján tudja megtenni. Lehet, hogy emiatt nem látják beérkezettnek a pénzed, mivel elrontottad, és így nem az történt vele, ami kellett volna.
-
D@ve89
tag
Sziasztok!
Adott egy 2013. 06. 23-án T-mobile-ban vásárolt Samsung telefon, 2 év garanciával. Májusban elromlott (rettenetesen gyorsan lemerül új gyári akksival, mindig forró, mintha csinálna valamit, néha újraindul magától), házhoz jövő szervíz alaplapot cserélt, de ettől semmi sem javult. Javasolták még a SIM kártya cserét, de ez sem vezetett sikerre. Mik a lehetőségeim szerintetek? Samsung azt mondta, ilyenkor már nem cserél készüléket... Végülis nekem mindegy lenne, ha megjavítaná a mostanit...