- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
St3ven
addikt
Sziasztok!
Áprilisban vásárolt Philips hajszárítót adtam le szeptember 1-jén garanciális javításra (egy perc működés után kikapcsolt), és ma 15-én kaptam egy sms-t, hogy nem javítható, fáradjak be az eredeti számlával.
Amikor átvették tőlem, megjegyezte az ügyfélszolgálatos, hogy jó piszkos a ventilátor előtti rács a készülék hátulján, nem szoktam-e tisztítani. Mondom nem, de azért vegyük át javításra (nem akartam szórakozni vele, meg megint bemenni, ha mégsem ez a gond, illetve úgy voltam vele, ha már garanciális, tisztítsák már meg ők, de akkor szakszerűen). Ez nem került be a jegyzőkönyvbe.
Mi várható, ha bemegyek? Adnak új készüléket, mert nem tudták javítani?
Vagy azt fogják mondani, hogy a sok kosz miatt romlott el, és így jártam? Igazából rendeltetésszerűen használtam, nem túrtam vele a homokozót meg ilyenek, arról meg nem tehetek, hogy napi szintű használat során begyűjtötte a levegőben lévő port.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
válasz surgyi #10301 üzenetére
Ez szvsz teljesen hihető, amit mondtak. Gyári garancia esetén a forgalmazóhoz, de közvetlenül a gyártói szakszervizhez is fordulhatsz. Igazából azt kell megnézni, milyen garanciapapírt adnak: ha tényleg sony-s, és nem pedig valami hevenyészett, fénymásolt bolti garipapír, akkor szerintem rendben van. A +1 év alatt felmerült garanciális ügyintézés meg nyilván teljesen az ő feltételeik szerint zajlik.
Az más kérdés, hogy ilyen GSM boltban nem vennék semmilyen készüléket, mert az ördög nem alszik.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
válasz Superhun #10305 üzenetére
Köszi, hamarosan kiderül.
Ilyenkor nem az van, hogy ha nem tudják javítani, akkor azonosra kell cserélniük? Csak mert ezt a típust már többért adják, mint amikor megvettem, szóval a levásárlással nem biztos, hogy jól járnék.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
válasz Attix82 #10316 üzenetére
Nem tudom, pár hete még volt, direkt megnéztem, hogyér' adják. Drágábban.
De a jótállás pont arra vonatkozik, nem, hogy megjavítják, vagy ha nem tudják, cserélik? Szóval ahhoz, hogy nekik milyen beszerzési forrásból származik, meg jelenleg mennyiért adják, ilyen szempontból nincsen közöm. Vagy rosszul látom?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
válasz St3ven #10302 üzenetére
Csereutalványt adtak, ami alapján az elmondásuk szerint vagy visszakérem a rajta szereplő összeget (a készülék eredeti árát), vagy levásárolom bármire, vagy elhozok egy ugyanolyan készüléket, a jelenlegi árától függetlenül. Végül egy ugyanolyan készüléket választottam (most egyébként az eredeti árhoz képest 50%-kal többe kerül).
Szóval szerintem elég korrektek voltak, nem kellett ráfizetni, ill. nem kamuzták be, hogy le kell vásárolnom az összeget.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
válasz lama_lamm #10484 üzenetére
Legközelebb ne javítást, hanem kifejezetten cserét kérj, aztán meglátjuk, mit lépnek. Szvsz a fogyvédelem ezzel nem tud mit kezdeni, max. polgári peres úton szerezhetsz érvényt a jogaidnak. (Ptk.306. §)
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
válasz allein #10506 üzenetére
A termék kézhezvételének a napja a "0." nap, utána nyolc munkanapon belül állhatsz el a vásárlástól, indoklás nélkül.
Webshopon keresztül vetted, ugye? Mert ha üzletben, akkor nincs jogod elállni a vásárlástól.
[ Szerkesztve ]
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
válasz mimike #10517 üzenetére
Ja és arra is kíváncsi lennék, hogy mégis mikor akartak szólni, ha nem hívom fel őket.
Pont ezt akartam írni. Ha teszem azt, egy évig nem telefonál oda az ember, akkor egy évig lapítanak? Eszem megáll.
Van valami jegyzőkönyved a hibáról? Átvételkor csak adtak valami papírt, hogy milyen hibával vették át garanciális javításra. Mi szerepel pontosan benne?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
-
St3ven
addikt
válasz Attix82 #10645 üzenetére
ha vissza viszel egy laptopot amibe kicserélted a az egyik memória modult, és a márkaszervit vizsgálata elkészíti a szakvéleményt, akkor miújság?
Nem vagyok benne biztos, hogy nem költői-e a kérdés, de nyilván polgári peres eljárást kezdeményezhet a forgalmazó ellened, kártérítésre igényt tartva.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
Szerintetek a MediaMarkt webshopjában vásárolt terméket - élve a 8 munkanapos elállás jogával - visszaveszik egy MediaMarkt üzletben?
Egyáltalán kötelesek ezt megtenni?
Hogy a pénzt hogyan/mikor adják vissza, nem is érdekes, csak hogy ne kelljen már postázni.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
Sziasztok!
Neten 03.29-én rendelt termék 04.02-án lett kiszállítva Pick Pack Pontra, ahonnan 04.03-án hoztam el.
Legközelebb szombaton (04.12.) tudom leadni a webáruház szaküzletében. Benne vagyok így még vajon az indoklás nélküli elállás 8 munkanapos határidejében?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen