- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Digitális detox a Nokiától
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
psg5
veterán
Jótállás és szavatosság oszt kész. Garancia meg garancia reklamációban, nem ismertek, ráadásul valahogy külön-külön magyarázva...
Leírásod alapján kétféle elbírálás alá esik ugyanannak a terméknek a jótállás érvényesítése ami fura, ezért kérdeztem.
De elnézésedet kérem, ha úgy értelmezted, hogy kifogásoltam írásod érthető mivoltát.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
Topikgazda
-
psg5
veterán
Hogy vettél egy noname (jó sokak szerint már márkásnak mondott terméket) amikor kicsit több felárért talán márkásabb, biztosabb jótállási, szerviz háttérrel rendelkező terméket is vehettél volna, főleg, úgy hogy a Superhun kollega írja, hogy nem érdemes olcsó említett márkákat venni, erre írod, hogy nem is volt olcsó.
Még egyszer bocs ha bármit is kioktatásnak vettél részemről........
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
Topikgazda
Értjük a problémád, és egyáltalán nem volt szó kioktatásról. Csak leírtuk, hogy mi a helyzet a piacon.
Ha megint ugyan ilyen hibásan kapod vissza, akkor azonnali cserét vagy pénzvisszafizetést kérsz, javítást már jogszabály szerint nem eszközölhetnek, hiszen már kétszer sem sikerült. Ha ebbe nem mennek bele, akkor vásárlók könyve, majd ezek után a további lépcsők.
-
Turbolada II
őstag
Vásárlók könyve, fogyasztóvédelemmel való fenyegetés, főnök odahívása, asztalcsapkodás.
+bónusz: Index - Tékozló Homár*A többiek pedig ne szóljanak be neki, mert ugyan gyenge minőségű terméket vett, de a törvény erejénél fogva arra is jár szavatosság/jótállás.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
asvald
senior tag
személy szerint nem szeretném magam még 5-6ezer forint mínuszba verni azért , hogy beleírjak nekik a könyvbe annyit már a lap nem ér , ma viszont szólok rokonomnak aki meglátogatja Őket ,remélem jó benyomással lesz rájuk
[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
asvald
senior tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen TV-t vegyek?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Peugeot, Citroën topik
- Wise (ex-TransferWise)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...