- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
vg
addikt
Nekem van egy Myaudio Series 916DDC gépem, vagyis nincs. Három hónapja vettem MM-ben, de a barátnőm használta csak napi 1-2 óra játék meg youtube. Egy hónap után, után teljesen meghülyült. Újraindult, majd össze vissza ugrált a kép, elindultak a programok, ode-oda lépkedett magától, mintha az üveget nyomkodná nagyon gyorsan valaki. Újraindítani alig lehetett, be sem kapcsolt sokszor. Legkisebb fénynél vibrált a gép. Elküldték garanciába, de annyit csináltak, hogy egy programmal kalibrálták a képet(egy hónapig volt oda a gép). Visszakaptam, hazamentem, otthon bár a képremegés elmúlt, viszont fél óra használat után ugyanaz lett(össze vissza lépkedett mindenhova, mintha magától élne). Használhatatlan. A képernyő forgatási opció bekapcsolása után meg simán újraindult... Még aznap este visszavittem, és újra elküldték, de már reklamációba. Ennek már három hete megint. Katasztrófa. Rizsporos kalapom emelem, hogy nem csinálnak rajta semmit. A hét elején fel is hívtam a szervizt, hogy mi a helyzet, de olyan szinten bunkó volt az ügyintéző, hogy már most látom, hogy pontosan ugyanúgy le fogják szarni az egészet, ahogy először. Nem volt képes felfogni, hogy bosszant, hogy úgy visszaküldték garanciából, hogy egy vacak képernyő kalibrációs programmal megtesztelték és ennyi. Ha kezébe vette volna a készüléket és nyomkodta volna pár percig, akkor látta volna a hibát továbbra is. Még a bluetooth-t se kapcsolta ki! Én marhára sokat melóztam azért a 60ezer forintért, marhára bánt ez a hozzáállás. Ha valakinek lenne ötlete, vagy találkozott ilyennek megírhatná.
-
vg
addikt
válasz Superhun #10594 üzenetére
Nem mondanám, hogy egy 60.000 forintos gép olcsó lenne. Az azonos, de nagyobb márkájú kategóriájú gép is hozzávetőlegesen ennyi.
Amúgy nem kioktatást kértem, hanem tanácsot. Nem én találtam ki a reklamációs-garanciális dolgot, ez van a jegyzőkönyvön is.
[ Szerkesztve ]
-
-
vg
addikt
válasz atillaahun #10607 üzenetére
Kipróbáltuk természetesen mikor először kaptuk vissza. Úgy 10 percig nyomogattuk, de otthon, úgy fél óra után jöttek ki a hibák. Vittük is azonnal vissza. Azért alapból benne van az emberben, hogy megbízik a boltban, kereskedőben, gyártóban. Én megbíztam, de már egyikben sem bízom. Sajnos. Mikor majd újra megyünk a gépért már egy órát fogom nyomogatni, tesztelni. Ha tökéletes csak akkor fogom aláírni, hogy átvettem.
-
vg
addikt
válasz asvald #10659 üzenetére
Várni tudsz csak, hiszen jogszabály szerint nekik áll a zászló. Sajnos semmit nem fogsz elérni fogyasztóvédővel. Tapasztalat sajnos. A legjobb megoldás, ha írsz a vásárlók könyvébe. Erre nagyon érzékenyek a boltok, nem szeretik, hiszen a hatóságok (jegyző, fogyasztóvédelmi felügyelőségek) két évre visszamenőleg vizsgálhatják a vásárlók könyvét, és szabálytalan kezelése miatt jelentős pénzbírság is kiszabható! Ráadásul kötelező válaszolni 30 napon belül számodra írásban!
-
vg
addikt
már kétszer megjárt display.hu szerviz munkája, megy harmadszorra is:
Megy a homárra is a történet!
-
vg
addikt
válasz balpeter04 #10694 üzenetére
Hát, én nem sok jót jósolok, főleg ha a display.hu szervizbe került. Ott leszarják. Az én történetem most tették ki homárra, egyék meg.
-
vg
addikt
válasz Prouser1 #12508 üzenetére
Szerintem elbuktad a pénzt: [/nem_csereli_a_mediamarkt_a_javithatatlan_tabletet]