- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
werszomjas
őstag
válasz Superhun #11002 üzenetére
Igen én is ettől tartok, hogy benyeli a bolt.
Ez esetben viszont visszakérem a hibás HDD-t és elküldöm én a gyártónak.
Úgy nézem, a seagate honlapon van is erre lehetőség, rma igénylés, és küldés.2011.09-es vásárlás egyébként, 3 év garancia, tehát 2014.09-ig garis, és a honlapon beírva is ezt írja, hogy aktív a garancia.
A kérdés már csak az, hogy vissza kérhetem-e a hibás terméket, ha mindenképp le akarják velem vásároltatni az árát, amibe nem szeretnék semmiképp belemenni.
[ Szerkesztve ]
üdv
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Asztrofotózás
- Xbox Series X|S
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...