Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    Me'g garancialis keszulek (palackzsugorito) az idokozben megszunt Cora-ban vasarolva, de amugy a megadott szerviznek (1db orszagosan, Szekesfehervar) leadva. A szerviz panaszkodik a mostani "gyartora" (aki nem gyart, de mind1), hogy nem kap alkatreszek kozul pont fu"to"betetet, ami meg szokott bennuk makkanni. Az illetekes "gyarto" szinten nem tudja, bar most probaljak magasabb vezetohoz reportolni a problemat, hogy mi varhato, idopontot se tudnak.
    Ha nem tudjak (ertelmes ido alatt - bar az nyilvan gumiszabaly, de azert honapokig csak ne tartson) javitani, ilyenkor ki kell cseret vagy penzvisszat adjon? A gyarto, akihez - az erdeklodesen kivul -, nincs aktiv kapcsolat az ugyben? A megszunt kereskedo (azt nem hiszem, hogy az Auchan ezeket is at akarna' vallalni...), vagy a szerviz? Melyiknel lehet (erdemes) folyamatos nyomast gyakorolni, allandoan kerdezgetni, hogy dontsenek rola?
    A baj az, hogy a keszulek kellene, azert lett megvasarolva. Boltban kaphato (de nem a kereskedo utodjanal, hanem uj partnernel, az Intersparban), tehat gyartjak nyilvan. Az ara se valtozott, 13e korul. De most patthelyzet... mi ilyenkor a strategia, tudja valaki?

Új hozzászólás Aktív témák