- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Macrodroid
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
ma Érdekes egyveleg a középső Edge 50: a jó tulajdonságai közé becsúszott pár rossz, de vannak szerethető, egyedi megoldásai is.
-
Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
it Az USA-ban még nem volt rá példa, hogy törvényben védenék az agyhullámokat és a mentális adatokon való nyerészkedés miatt aggódnának. Colorado azonban most lépett, mert túl gyorsan fejlődik a neurotechnológia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny001
senior tag
Hi!
Köszönöm a válaszokat, sajnos a fogyasztóvédelmis hölgy se bíztatott, úgyhogy egyelőre marad így. Aztán vagy lesz alkatrész, vagy csere.
By.: Johnny
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
asdf_
veterán
Azt szokták még eljátszani, van alkatrész, de többe kerül, mintha egy új hűtőt vennél.
Jajj, ilyen volt nekem is, lenovo notebookba cpu cooler (venti+borda+rajta levo heatpipe, termeszetesen amugy csak ventillator kellett volna, mert egy darab vas, meg a heatpipe, az nem szokott elromlani, de csak kulon a ventit persze nem lehet megvenni), no ez kerult valami ropke otven-hatvan nettoba egy 4-5 eves notebookhoz.
-
Outlander
őstag
válasz Johnny001 #9901 üzenetére
Fogyasztóvédelem, személyes tapasztalataim alapján nem jó semmire...
Soha semmiben nem tudtam érdemben segíteni, saját elmondásuk szerint is, ők "max rossz hírét tudják kelteni a cégnek".. ezzel aztán ki vagyok segítve.. illetve továbbítottak a békéltető testülethez egy kinyomtatott névjegykártya segítségével.
Hogy kerek legyen a történet.
Adott egy telenoros előfizetés egy telefonnal, telefon egyszer márciusban meghibásodott, akkor úgy ahogy megcsinálták...
Késöbb ismét meghibásodott májusban, nem csinálták meg, újra visszaküldtem, megint nem csinálták meg, megint visszaküldtem, valamit csináltak vele mert jó lett 1,5 hétig... megint visszaküldtem, 07.01 óta bent van...Míg mielött bárki is írná, van/volt jegyzőkönyv, panaszkönyv, fogyasztóvédelmis feljelentés, kettő is, mindkettőt lezárták, anélkül h lett volna bármi is... szóval ha kérhetem akkor az ilyen alapdolgokat ne írjátok be.
Jelenleg szeptemberben megyünk majd a bíróságra, ha addig nem állnak pozitívan a dolgokhoz, és nem tudunk megegyezni minimum egy szerződésbontásban....
Ezt csak úgy, gondoltam kiírom magamból...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Johnny001
senior tag
válasz Outlander #9903 üzenetére
Hi!
Sajnos én is úgy tapasztaltam, hogy elég gyorsan lepattintott a hölgy. De azért mégiscsak furcsa, hogy egy száz valahány ezer forintos hűtőszekrényt ki kell dobni hat év után. A szabályozó elektronika füstölt el, van még egy gyanúsított alkatrész, amit ezek szerint kénytelen leszek kicserélni. Ha véletlenül jó lesz, elmehetnek a f..ba.
Szóval a fogyasztóvédelemre nem számíthatunk, lassan kiröhögnek, ha velük fenyegetőzünk.
Még annyit tehetek maximum, hogy megrendelem ami kell közvetlenül a gyárból, és akkor elmeh.....
By.: Johnny
[ Szerkesztve ]
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
őstag
Sziasztok!
Még a hónap elején hosszas utánajárást, tesztelgetést, fórumozgatást követően elküldtem a 2-3 hónapos alaplapomat garanciáztatni, amit nem boltból, hanem egy sráctól vettem itt a PH-n. Bontatlanul, 3 év garanciával vettem meg az alaplapot. A csomagot elküldtem a hónap első napján, elvileg 5-én került a boltba. Mikor a srácot kérdeztem, 15-én, azt mondta már külföldre elküldték az alaplapot. Azóta csak várok, kérdezgetek, de semmi hír a lap felől. Milyen lehetőségeim vannak, illetve mennyire aggódjak még? Már 1 hónapja nincs alaplap és aggaszt a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
őstag
válasz Superhun #9907 üzenetére
1-2 hónap Basszus...
Akkor úgy néz ki jól belenyúltam. Még annyit kérdeznék, (mivel kérdéses a garancia a hiba jellege miatt, kérésre leírom részletesen is) hogy lehet ezekből következtetni, hogy most éppen mi történik? Mint írtad a bolt valószínűleg várja a csereterméket. Külföldön állapítják meg, hogy garanciális-e vagy itt a hazai boltban? Erre csak azért vagyok ennyire kíváncsi, mert nagyon nem szeretném ugyan azzal a hibás alaplappal szembe találni magam esetleges 2 hónap után, ugyanis a hiba fenn áll, de nem tudom, hogy mennyire reprodukálható. Minden esetre a dobozába tettem egy papírt, melyre leírtam magyarul és angolul is a problémámat elég részletesen. -
Topikgazda
Jobb esetben a bolt bevizsgálja, mert sok kellemetlenségtől kímélheti meg magát, ha mégsem hibás és úgy küldi tovább. Ha a hiba jellege olyan, hogy egy szakszerviznek titulált helyen nem lehet javítani, akkor továbbküldi a bolt a nagykernek. Egyébként meg 1 héten belül visszakerült volna hozzád "nem hibás" címszó alatt.
Leírom az ügymenet legrosszabb eshetőségét, ami beletelhet 2 hónapba is (vagy többe):
1. A kisker beviszgálja a terméket. Hibásnak találja, ezért visszaküldi a terméket a nagykernek
2. A nagyker visszaküldi a forgalmazónak
3. A forgalmazó visszaküldi a gyártóhoz
4. A gyártó bevizsgálja újra. Ha hibás, akkor cserélik
5. Gyártó küldi a csereterméket a forgalmazónak
6. Forgalmazó küldi a nagykernek
7. Nagyker küldi a kiskernek
8. Értesít a kisker, hogy megérkezett a cseretermékHa bármelyik szereplő úgy dönt, hogy raktárból cseréli a terméket, akkor jelentősen csökken az átfutási idő. Rendesebb boltok (és akik megtehetik) saját erőből cserélik a terméket és 1-2 héten belül nálad van az új. Sajnos ezt nem minden bolt teheti meg, vagy csak szimplán nem akarja, mondván neki ez plusz macera. Ami vmilyen szinten igaz is, mert neki a később megérkezett csereterméket el kell adnia valakinek.
-
fokocs
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem.
A probléma:Egy hónapos elvileg vízálló DMC-FT4 fényképezőgép rendeltetés szerű használat közben beázott (első vizes próbálkozás).
A boltba visszavittem, három hét után a kérdésemre jött az e-mail, hogy megjavították és holnap átvehető lesz a boltban.
Na most én elég keserű szájízzel használnék egy főleg beázás után javított 70000-es fényképezőgépet. Ha most működik is a beázástól a belső elektronika sokkal gyorsabban korrodálódik és ezzel az élettartama valószínűleg csökken esetleg a garancia lejárta után megy tönkre.
A kérdésem az, hogy ilyenkor kérhetek-e javítás helyett cserét. Ha igen, mire kell hivatkozni?Visszaolvasva találtam ezt a belinkelt törvényt:
306. §
(1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban — választása szerint — kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a
választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik
szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne,
figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés
súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;Erre a bolt helyében azt mondanám, hogy a javításhoz képest aránytalanul magas a csere költsége, tehát elzavar.
Erre mit léphetek?
Mielőtt bemegyek, szeretnék kicsit felkészülni.Hálás lennék a tanácsokért.
Köszi,
fokocs -
Topikgazda
Mint írtad is, a cserébe nem fognak belemenni. Cserét csak akkor szoktak alkalmazni, ha már javítani nem lehet, vagy már a javításhoz szükséges alkatrészek beszerzési ára + munkadíj + egyéb felmerülő költség az áru aktuális piaci értékét kiteszik.
Továbbá a csereigényt a garanciális ügyintézés megkezdése előtt kellett volna felhozni, így ez már eső után köpönyeg.
[ Szerkesztve ]
-
fokocs
csendes tag
válasz Superhun #9915 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a választ.A cserét azért nem kértem, mert azt evidenciának tartottam ebben az esetben. Fel sem merült bennem, hogy javítani fognak egy beázott elektronikát, főleg, hogy a szigetelésnek, vagy a készülékháznak a valószínűsíthető hibájából.
És mi van az indikátorral, ami elszineződik beázáskor, azt is kicserélik? Mert ha nem, akkor eléggé értékcsökkent lesz a gépem.Na mindegy, ha átvettem, majd sokkal okosabb leszek.
Mégegyszer köszi,
fokocs -
Mister_X
nagyúr
Üdv! Lenne egy gondom, tanácsot szeretnék kérni: [link] (és négy hsz-szel alatta). Tömören: nem megfelelő javítást végeztek, ami később a gép halálához vezetett. Garanciát is vállaltak a javításra, de ezek szerint alapból nem javították meg jól, ami miatt egy másik hiba is fellépett. Ráadásul két hónap telt el a beadástól (2013.06.03.).
Kérdés: van valami törvény amivel érvényesíthetem a jogaimat? Egyáltalán milyen feltételek vonatkoznak a szervizekre, mennyi idő alatt kell a beadott termékeket megjavítaniuk? Mivel alapból nem jól javították meg a gépet, gondolom csak van valami, amivel legalább a javításra szánt összeget viszontláthatnám. Az a baj, hogy nem vagyon ilyen téren tisztában a jogaimmal. Így olajozza az ember a kapitalizmus fogaskerekeit...
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
FuRiONight
őstag
Hali
Lambda Computernél vásároltam tavaly tavasszal egy Sapphire Redeon HD 7850 2GB OC kártyát. Még majd egy év garanciám van rá, de a DVI port meghalt a kártyán.
Hardverkert már felhivtam de a nincs rajta olyan szám, ami alapján ők azonositani tudják. Valszeg nem tölük lett vásárolva.
Mit kéne tennem?
-
asdf_
veterán
válasz FuRiONight #9919 üzenetére
Erdeklodsz a Sapphire-nal direktben, hogy mi a palya ilyenkor. http://www.sapphiretech.com/proav/support.aspx
-
Predator2
addikt
Helló
Nemrég vásároltam egy Logitech kormányt használtan Apródról egy hét próba garival.
Vásárlás előtt felhívtam az eladót és megérdeklődtem, hogy van e bármilyen hibája és további képeket kértem tőle. Mivel jónak tűnt kormány, korrekt volt az eladó így elutaltam a vételárat. Megérkezett rendben, de az egy hét próbagarancia alatt füstölni kezdett a kormány. Ezt jeleztem is felé. És megbeszéltem vele, hogy elküldöm szerelőhöz és megnézetem mi is lehet a hiba. A szerelő megnézte és nagyon leharcolt állapotban találta.
Ezt meg is írtam a srácnak de azóta nem jelentkezik. (Elméletileg Aug 10-ig nyaral)Ti mit csinálnátok a helyemben?
A rendőrség foglalkozik ilyen esetekkel? Van egyáltalán értelme rendőrhöz fordulnom?Köszönöm a válaszotokat előre is.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Outlander
őstag
válasz Predator2 #9921 üzenetére
Hát nem tudom.... én se foglalkoznék veled... Most képzeld el a helyzetet...
Eladsz valamit, tegyük fel h nem vagy rossz indulatú, tehát jó...
Megkapják, eltelik x nap, majd mondják h füstöl (egyáltalán mi tud benne füstölni? ), odaadtad valami "Pityunak", aki állítólag ért hozzá, szétkapta és "nagyon leharcolt állapotban találta.", ez egyáltalán mit jelent?!
Mit szedett szét és ott mi volt leharcolva?!
Ez egyáltalán milyen "szakvélemény"?! No meg mi alapján szedteszét? Hivatalos szerviz?Ugyanmár... most komolyan?! Nem lehet h simán csak "erős" voltál a kanyarban?!
Mindazonáltal simán lehet h hibás volt már eladáskor is, de elolvasva amit írtál, ilyen vevőim nekem is voltak, belenyomta az amd procit a 775-ös lapba és a többi, és a többi...
Remélem nem haragszol meg, de ez kikívánkozott...
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Predator2
addikt
válasz Outlander #9923 üzenetére
Egy Logitech G25-ös kormányról van szó. A benne lévő FFB motorok füstöltek.
Megbíztam egy szerelőt, hogy nézze át aki már bizonyított természetesen a srác beleegyezésével.
A leharcolt állapot azt jelenti, hogy mivel ezek viszonylag öreg kormányok előszokott jönni benne az öregedés és a gyári hiba/nem megfelelő használat jelei.Pár kolléga véleménye: [link] [link] [link]
Ha hibátlan lett volna a kormány mint amiben megegyeztünk azt az 1 hetet simán bírnia kellett volna. Nyugodt szívvel állíthatom (akár rendőr előtt is) h nem kínoztam.
Ha átnézel a kormányos topicba rögtön megérted a történetet teljes egészében.
Ma jelentkezett a srác és átvállalta a javítás költségeit. Elismerte, hogy már nála is melegedett a cucc de ilyen komoly hibára nem gondolt.
Az más kérdés, hogy ténylegesen fizet e majd.A mai világban nem sokat jelent de a megbízhatóságom:[link]
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Outlander
őstag
válasz Predator2 #9925 üzenetére
Rendben, így kerek... reméltem h nem sértődsz meg írásom , csak annyi "user error"-os eladásom volt már, és az írásod is kicsit félreérthető volt, h nekem egyből erre kattant az agyam...
De akkor úgy tünik h korrekt volt az eladó is... illetve legalább elismerte...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Predator2
addikt
-
asdf_
veterán
válasz FuRiONight #9924 üzenetére
Haaaaat, pedig szerintem sokkal egyszerubb naluk erdeklodni es esetleg lyukra futni, mint megtalalni, hogy melyik disztrib/subdisztribtol van a cumo, na meg egy emailt dobni a seriallal sem kerul semmibe (ha meg olyat valaszolnak, hogy juttasd el ehhez a nakkerhez, akkor meg ott sem fogsz lepattani, hogy utcai ugyfellel nem foglalkoznak, mert lesz mit lobogtatnod). De ha mindenkepp magyar fronton akarsz tamadni, akkor itt probalkozz (a szervizt kerd mindenhol).
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Üdv!
Rokon tavaly vásárolt egy konfigot a Lord Computersnél. Most úgy tûnik az alaplap megadta magát, viszont a Lord év elején lehúzta a rolót, bezárt. Egy email cimet hagytak az üzleten elérhetôségnek, amire számtalan levél után sem válaszoltak.
Ilyenkor mi a helyzet? Számla/gari a konfigról van, kihez/hova fordulhatnék gariztatással kapcsolatban? -
asdf_
veterán
válasz nyogo83 #9929 üzenetére
3. A képviseletre jogosult(ak) adatai
13/7. Miljic Sasa (an.: Kovacevic Marija)
Születési ideje: 1982/09/11
Külföldi lakása, illetve tartózkodási helye:
XS 25240 Stapar, Kneza Lazara utca 21.
Adóazonosító jel: 8422563568
Kézbesítési megbízottja: HAJDÚSÁGI AGROTRADE Mezőgazdasági Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
1085 Budapest, József körút 69.21. A cég adószáma
21/3. Adószám: 22604743-2-41.
Közösségi adószám: HU22604743.
Adószám státusza: érvényes adószám Státusz kezdete: 2010/03/05
A változás időpontja: 2012/10/17
Bejegyzés kelte: 2012/10/17 Közzétéve: 2012/11/01
Hatályos: 2012/10/17 ...33. A végrehajtás adatai
33/1.
A végrehajtás elrendelésének időpontja: 2013. február 8.
A végrehajtás ügyszáma: 7213013287
A végrehajtást elrendelő megnevezése: APEH Észak-budapesti Adóigazgatósága Hátralékkezelési Osztály 2.
Az értesítés (indítás) kiállításának időpontja: 2013. március 22.
Bejegyzés kelte: 2013/03/22
Hatályos: 2013/03/22 ...Papir szerint a ceg meg el, tehat elvileg naluk kene, persze eselyed nem sok van. Az alaplapgyarto hazai disztirbutora(i) lehetnek a baratod, ha szobaallnak veled, en a gyarto oldalan a contact us-nal kezdenem.
-
Beri
addikt
Üdv mindenkinek!
Van egy TP-Link routerem, amit gariztatni szeretnék. A termék egy szlovák webshopból származik. Lehet bárhol máshol érvényesíteni a garanciát? Mi kell hozzá? Nincs ilyen "sorozatszám alapján megnézzük, hogy garis-e, aztán megoldjuk" módszer?
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Josi
aktív tag
A magyar importőr a Mercury Magyarország Zrt.
Ők 5 év gart adnak az általuk forgalmazott cuccokra.
Esetleg velük tudsz értekezni.
De hogy a szlovák webshopos cuccal foglalkoznak-e, azt nem tudom.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
ricshard444
veterán
Remek beszélgetéseket folytatok az Ipon-al...
Tegnap hoztak nekem egy videókártyát ami 74 fok felett egyszerűen lekapcsolja a monitort, írtam is az Ipon-ak minden hibát kizárva, de közben meg szórakozott az internet, és néha volt néha nem, mikor rányomtam, hogy garanciafutár megrendelése töltött 1-2 sec-et majd elment az internet.
Ezért ma is megrendeltem, vissza is írtak, hogy visszautasítják a megrendelésem a dupla kérelem miatt /írtam nekik reggel, hogyha elment a tegnapi akkor töröljék/, semmi visszaigazoló mail nem jött, ezért át is írtam freemail-re a profilom.Ehhez képest most nem akarják garanciába bevenni a 60000-s videókártyát, mert 2x küldtem el.
Nem értem a logikát: 2x küldtem és 1x sem kapom meg a szolgáltatást? Kész viccMost nézegessem szerintük? Ne hülyéskedjünk már Nagyon remélem, hogy felfogják
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
7Heads Drago
veterán
Sziasztok
egy telot gariztatok és több mint 1 hónapja már le van adva
az lenne a kérdésem hogy nincs-e valami időhöz kötve hogy mennyi időn belül kell nekik megcsinálni az adott kütyüt?
esetleg az idő letelte után nem-e kötelesek újat adni nekem?
by Süsüricshard444:
Grat Látom máshol is sok a hülye, már kezdtem azt hinni hogy csak én vonzom őket be ))[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
asdf_
veterán
válasz 7Heads Drago #9935 üzenetére
Husegszerzodes melle vetted, vagy csak ugy magaban?
-
Topikgazda
válasz 7Heads Drago #9937 üzenetére
GSM boltba garis? Akkor ott sztem még várhatsz egy darabig.
-
asdf_
veterán
válasz 7Heads Drago #9937 üzenetére
Az mar jobb helyzet, ugy egyszerubb elallni a szerzodestol. Itt felmerul a masik kerdes, amit a kollega mar pedzegetett, hogy vmi gsm hienanal tortent a vasarlas, vagy valami normalis uzletben, ahol kaptal normalis blokkot/szamlat es gyartoi garjegyet?
-
ricshard444
veterán
válasz ricshard444 #9934 üzenetére
Végül az egyik aktív maradt és kijött egy futár, most izgulhatok, hogy nem légkondis helyen tesztelik, mert akkor esélyem nincs.
Vannak dolgok...
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! Van valami szabály arra, hogy egy autót meddig lehet javítani? Ford Focus autómat június 25-én vittem be 2 éves felülvizsgálatra, kiderült, hogy a motorolaj keveredik a hűtővízzel. Nem találták az okát, kizárásos alapon, bevizsgálás nélkül ( a Ford már nem fizeti a motorbemérést), motorcsere lesz. 1.6 100LE-s motor, állítólag a világból is kivisz, nekem 20.000 km-ig tartott. Motor nincs raktáron, majd hoznak, ha lesz. Kaptam egy Ford Fusion-t csereautónak, de én már inkább szabadulnék az egésztől.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e valami határidő a javításra, és egyáltalán vissza tudom-e vetetni az autót?[ Szerkesztve ]
-
Johnny001
senior tag
válasz pinnacle #9943 üzenetére
Hi!
El nem tudom képzelni, hogy ilyen sokáig tartson a javítás, hozd el és vidd el másik szervizbe! Kérdezz rá, hogy mik a terveik. Azt már végképp nem értem, hogy garanciális autónál még mit akarnak kifizettetni.
By.: Johnny
[ Szerkesztve ]
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
pinnacle
nagyúr
válasz Johnny001 #9944 üzenetére
Szia! Ki van szedve a motor, nem tudom elhozni. A motor nyomáspróbáját nem akarja a Ford kifizetni, bevizsgálás nélkül cserélik a motort. Azért kell várni, mert sehol sincs készleten. Nekem semmit sem kell fizetni mert 2 év teljes körű, +1 év hajtáslánc garanciám van.
-
Johnny001
senior tag
-
samycool87
csendes tag
Sziasztok!
Egy nagyon bosszantó és vérlázító esettel állok szemben, lassan odalessz a fél vesém.
Ez év március 19-én az Újgsm-nél vásároltam egy Sony Xperia P típusú mobiltelefont. Június 18-ig bírta, innentől kezdve gyakorlatilag nem tudtam hívást fogadni. Hivatalos szoftverfrissítéssel próbálkoztam, ez pár napig meg is oldotta a hibát. Sajnos azonban kb. 4 napra rá újra lehalt. Szervízfutár elvitte garanciába, jeleztem feléjük, hogy valószínűleg alaplap baja van mivel a szoftverfrissítés nem segített. 3 hétig(!!) ültek rajta. Visszakapás után 4. napra ugyan azzal a hibával használhatatatlanná vált. Jeleztem nekik a felháborodásomat, de gyári garanciára hivatkozva mindenféle cserét/pénzvisszafizetést megtagadtak. Újra elvitte a futár, majd 1 hét után visszahozta, mostanra pedig megint ugyan azzal a hibával vált használhatatlanná.
A Sony magyarország IMEI szám alapján kiderítette, hogy egy Honkongba szánt készüléket kaptam, amit hivatalosan nem is lehet magyarországon szervízelni. E szerint az Újgsm-nél hazudnak mint a vízfolyás!?!?!
Egyszerűen 0 rugalmasság, azon kívül, hogy azt szajkózzák: nagyon sajnálom, megértem, semmiben nem hajlnadóak közreműködni. Szerintük a gyártó (akinél soha nem is járt a telefonom) akárhányszor visszaküldheti amennyiben javíthatónak ítéli meg.
Szerintetek mit tehetnék? Van valami esélyem, hogy megszabaduljak ettől a telefontól és cégtől? Arra gondoltam, hogy kikérem a panaszkönyvet amit aztán jelentek a fogyasztóvédelemnek is. Nem akarom újra visszaküldeni a telefont, meg vagyok győződve róla, hogy gyári selejet.
Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!
-
Outlander
őstag
válasz pinnacle #9947 üzenetére
Nem értem h mi a bajod?!
Anélkül hogy szórakoznának, kicserélnek egy fő darabot egy újra, mivel nem a szomszéd utcában gyártják, így ez nem két perc míg meg lesz, ráadásul még egy "létező "autóról van szó, tehát elöbb a komplett autóba szerelik be, a "pót" alkatrész másodlagos dolog..
Tehát teljesen alaptalanul vagy felháborodva, jó én elhiszem h kényelmetlen, de ráadásul még kaptál egy csere autót is, ami nem is kötelező..
Légy türelemmel, felesleges a kapkodás, hepciáskodás...
Ha majd ugyanazt a motor rakják be, ráadásul ótvarul, és/vagy egyéb gondod is lesz a szerelés utáni napokban, akkor lehet visszamenni és reklamálni...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Topikgazda
válasz samycool87 #9948 üzenetére
A gyári garancia kamu. Ezekre a telefonokra bolti garancia van, ami annyit jelent, hogy a bolt próbálja megjavíttatni a saját "szervizében". Ez annyit tesz, hogy szoftverfrissítésen kívül gyakorlatilag semmit sem tudnak kezdeni vele, mert sem szakértelmük, sem alkatrészük nincs a javításhoz.
A konklúzió: noname GSM boltokból NEM veszünk telefont. Vannak normálisabb GSM boltok, akik ilyenkor már rég cserélték volna vagy visszaadták volna a pénzt. Sajnos utóbbiból nagyon kevés van (én személy szerint egyet ismerek, de ott is csak olyan telót vennék, ami a szolgáltatómnál nem kapható).
Szerintem első körben vásárlók könyve, majd ha nem vezet eredményre, békéltető testület. Ha ez sem hoz megoldást, akkor perelhetsz, de ez sokáig eltart és rengeteg vele a macera. Viszont tuti megnyered, és a bolt fizeti a per összes költségét.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- OLED TV topic
- Android játékok topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motorolaj és szűrő topik
- Hobby elektronika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...