- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
-
sasa311
veterán
válasz Vasinger! #9555 üzenetére
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
(2) A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem
érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.Köszönjük a Samsungnak, de a magyar törvényeket még ők sem írhatják felül. Senkit nem érdekel, hogy ők miket irogatnak a belső szabályzatukban.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Vasinger!
nagyúr
Nem eszi meg reggelire ez a kis vállalat, mint a Samsung a magyar törvényeket? Vagy nem játszhatták ki valahogy? Azért nem kis halak abban a bizonyos vízben, csak tudják mit csinálnak, nem?
-
axioma
veterán
válasz Vasinger! #9560 üzenetére
Nem hiszem. Probalkoznak. Ha nem vagy erelyes, de me'gis meg akarod csinaltatni a telefonod (eleje 90%, abbol 50% beadja a derekat), akkor ez a technika hoz nekik:
- 45% esellyel egy jo kis szervizdijat
- 45% esellyel egy ajton kifordulo vevot
- 10% esellyel azt, hogy mint rendesen, nekik kell allni a koltsegeket.
Szerinted?
Es rengeteg ilyen hely van. Attol fuggoen, hogy mennyire penzehesek, kell sok kort futnod a sajat igazadert, hatha valahol a 10%-bol is morzsolodnak me'g le. Sokszor mert tobbet er az idod meg az idegeskedes, mint az igazad...A szuleimet most utasitotta vissza a Tondach, hogy a 18 eve vasarolt, 30 evig garancialis cserepukre szerintuk csak 5 ev garancia van, mikor a szamlan ott a 30 ev. Sot, a weboldaluk leghangsulyosabb eleme (rikito piros a piros tetok kozott) a 33 ev garancia. Tomeges a reklamacio, mert tenyleg szar a termek, mar azzal is probaltak oket lerazni, hogy akkor nem ok voltak a tulajok (de mar 21 eve tortent a cegfelvasarlas, ugyhogy de). Mivel itt nagysagrenddel nagyobb osszegrol van szo, nem lehetetlen hogy az ugyvedi dij megelolegezese nelkul - amit nem mindenki engedhet meg maganak - sose lehetne ervenyesiteni a garanciat.
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz Vasinger! #9560 üzenetére
Nem, mert a hiedelemmel ellentétben a nagyvállalatok nem így működnek.
Hoznak egy ilyen belső szabályzatot, aminek az a célja, hogy a nem elég határozott vevőt lerázzák és spóroljanak. Tudják, hogy nincs következménye, mert ha a vevő odaállít a törvényekkel akkor fogják és megcsinálják a javítást - amit úgyis kötelességük. Ha meg nem jön vissza tiszta profit!
Odáig nem fognak elmenni, hogy verd az asztalt meg homárra posztolj és hasonlók, mert egy ilyen cégnek a PRESZTIZS mindennél fontosabb. Milliárdokba került, amíg kiépítették, egy pár ezer forintos alkatrészen nem akarnak elbukni annyi pozitív presztizst, amennyit mondjuk 200 milió forintnyi reklámmal értek le.
Illetve ott sem hülyék dolgoznak, egy önköltségi 5e forintos szerelést nem fognak kockáztatni egy több százezres fogyvéd bírásággal szemben, csak ha megéri nekik. Ilyen helyzetben meg nyilván nem éri meg nekik.
Nyugodtan menj vissza a kinyomtatott paragrafussal és határozottan de nem agresszíven szólítsd fel őket arra, hogy tegyenek eleget a törvényileg előírt kötelezettségüknek, ellenkező esetben panaszt teszel hivatalos úton. Már veszik is majd át a készüléket...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Vasinger!
nagyúr
Köszönöm mindenkinek, hogy ennyit foglalkozott az ügyemmel. Félreértések elkerülése végett, nem romlott el semmi, csak vettem egy SSD-t és a tulaj csak ezt a garijegyet küldte el, a számlát nem és ezért voltam így kétségbeesve.
Annó ugyanezt játszottam el, csak mobillal, de akkor volt egy protekciós dolgom azzal a telóval kapcsolatban, ott azért nem aggódtam.
Elvittem 2x is a gariba, mindkétszer csak a garilevelet kérték és a telefont, semmi mást.
-
zenwalk
senior tag
Sziasztok
A barátnőm MSI laptopja április 30. óta van szervizben. Nincs valami limit, hogy hány nap alatt kéne megcsinálniuk? Ez már több mint 30 nap Már többször hívtuk őket, de mindig csak annyit mondanak, hogy értesítenek ha van valami fejlemény -
Topikgazda
válasz zenwalk #9566 üzenetére
Sajnos nincs megkötés a garanciális javítás maximális idejére vonatkozóan, így csak annyit tehetsz, hogy vársz... Egyébként a bolt tehetetlen, mert a szerviz nem küldi neki a javított terméket.
Megjegyzem, hogy az MSI magyarországi szervize nagyon gyenge. Ebben nem a szervizesek hibásak, hanem maga az MSI, mert nem látja el a megfelelő alkatrészekkel őket. Ezért nem szabad MSI laptopot venni.
-
Topikgazda
válasz davidcsaba93 #9565 üzenetére
Rossz topic. Itt a garanciáztatással, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos kérdéseket tárgyaljuk ki, a konkrét hibafelismeréshez egy szakmai topicban kérj segítséget, pl. itt.
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #9567 üzenetére
Sajnos nincs megkötés a garanciális javítás maximális idejére vonatkozóan, így csak annyit tehetsz, hogy vársz...
PTK. 306. §
(2) A kijavítást vagy kicserélést — a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
"(2) A kijavítást vagy kicserélést — a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni."
Te is tudod, hogy ez egy halandzsa szöveg . Kényelmetlenség? Valakinek már 30 perc is az.
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #9570 üzenetére
Esete valogatja, vevo elall a vasarlastol, birosagon pedig eloadja, hogy mi volt szamara a jelentos kenyelemtlenseg, aztan vagy megitelik, vagy nem. Allando peldam, hogy egy hatgyerekes csaladanyanak egy egy hetig nem mukodo mosogep -hiaba nincs meg 15 nap sem- mar akar megallna szerintem birosagon, a jelentos kenyelmetlenseg. De a 16. napon halalbiztosan.
-
Topikgazda
Ezzel csak az a baj, hogy csak azért, mert pl. munkára használja valaki a laptopot, az előnyben részesül azokkal szemben, akik, tegyük fel, csak játszanak rajta?
Lehet menni azzal a törvénnyel bíróságra, aztán jól kimagyarázza a bolt csicsás ügyvédekkel (persze ha megtehetik), hogy a szerviz szarakodott és ők könyörögtek is nekik, hogy küldjék már azt a szerencsétlen terméket. Akkora homály ez a garanciális ügyintézés határidő téma, hogy hihetetlen... persze ezt egyesek ki is használják.[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
-
Armahun
addikt
Szépestét.
Szerintetek papírok nélkül van esélyem gariztatni?
Neten rendeltem egy műszaki cikket, de a számlát róla valahova elkevertem.
Külön garancia levél úgy emlékszem, hogy nem volt.
A visszaigazoló emailból a rendelésszámmal és az adataimmal szerintetek tudok valamit intézni?[ Szerkesztve ]
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Armahun
addikt
Nincs rajta semmi.
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
asdf_
veterán
válasz Armahun #9575 üzenetére
En online jelentenem be a hibat ugyanarrol a mailcimrol, amivel vasaroltal -meg jobb, ha logines az oldal, es belepve van contact form-, hogy tisztelt ceg, adott datumkor, alabbi rendelesszammal vasarolt termekem meghibasodott, mi a tovabbi teendom? Lehet, hogy szoba sem kerul a szamla.
Milyen cumo amugy (csak hogy garjegyes lehetett-e vagy sem). -
-
Armahun
addikt
válasz Superhun #9583 üzenetére
Nincs sajnos. Benne hagytam mindent a sárga gls-es borítékban, ami szőrén szálán eltűnt.
Viszonylag nem rég február közepén.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
kmisi99
addikt
Ha meghibásodott valamim jelen esetben egy merevlemez akkor én kérhetem, hogy milyet küldjenek? Természetesen ha kell ráfizetéssel. Csak mert ugyan az a típus már nem kapható és nem akrom, hogy csak úgy véletlen szerűen küldjenek egy hasonlót.
-
davidcsaba93
aktív tag
válasz sasa311 #9587 üzenetére
Vagy akár meg is egyezhet a bolttal, akkor bármi lehetséges. Nekem amikor a merevlemezhiány miatt nem tudtak ugyanolyat visszaküldeni először nem is a pénzvisszafizetéssel jöttek hanem hogy csak másfajtát tudnának adni, ráadásul az eredeti 500gb-s helyett 640gb-ost. Pedig rendesen kiszúrhattak volna velem ha visszafizetik az árát...
-
asdf_
veterán
válasz sasa311 #9587 üzenetére
Kiveve, ha tajekoztattak arrol, hogy a ketto meg harom ev gari az tulajdonkepp mit is jelent valojaban Amugy parazni szerintem nem kell kulonosebben, azonos meretu, azonos kaliberu hdd-t kapsz majd vissza, tehat egy wd raptor helyettt, nem fognak egy wd green editiont kuldeni, 320-as helyett pedig 250-est. Nem mellesleg amugy ha az elso even tul vagyunk, akkor kulonosebb mod nincs az alkudozasra, leven ami visszajon cserebe, annak a gari lejarati idejet hozzaigazitjak az eredetileg vasarolt termek lejarati idejehez -mert az eredeti vasarlastol szamitott 2-3-5 evre vallaltak korlatozott garit-, ergo a bolt mocskosul nem fog tudni mit kezdeni egy olyan garibol visszajott hdd-vel, amin van meg fel, egy, masfel ev gari, neadjisten latszik rajta, hogy refurbished.
(nekem epp most cserelnek egy 320-as raid edition wd-t, meg nem jott vissza -500-ast kapok amugy helyette-, valahol a futarnal van, de mar latom, hogy 2013. oktobereben fog lejarni a gari a cseretermekre, hiaba lesz esetleg vadonatuj a cserecucc (leven 2008-as vasarlasu cumorol van szo). -
Attix82
őstag
válasz sasa311 #9590 üzenetére
1 év a kötelező jótállás, garancia szó nem létezik. Ha pl valahol 3 év garancia van írva, a vásárlói infóba kell megnézni mit is takar. Ha 3 év jótállás akkor az teljes körű, ha pedig 1 év jótállást és 2 év korlátozottat ,akkor ott már a bolt feltételei vannak (az utolsó 2 évbe).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz sasa311 #9590 üzenetére
Azert mondtam, hogy kiveve ha. Ha a bolt balpenisz volt, es 3 ev jotallast ir egy vinyora, akkor hulye volt, bukja is be (mar ha a vevo hajlando leallni jogi szkanderozni). Ha az lett irva a jotallasi jegyre, ami tenylegesen takarja a gyarto warranty policy-jat (es persze egyben nem uti a magyar jogszabalyokat), akkor viszont az ervenyes, amit fentebb irtam.
-
skayline
tag
Tisztelt fórumtársaim!
Következőben kérném a véleményetek/ segítségetek.
2013.05.06-án vásároltam az iPonban egy SAPPHIRE 11201-20-20G HD7770 1GB GDDR5 GHZ EDITION OC PCIE videokártyát. Első napokban nem nyüstöltem mint kiderült hiba volt, mert mikor elkezdtem dolgoztatni hibákat dobott ki .
2013.05.14-én bevittem, hogy intézzék el a cserét mivel hibás a termék. Szó nélkül bevették garanciába és a fentebb feltöltött képet és társait is mellékletbe csatolták maguknak. Teltek a napok és lejárt a 15nap, vga kártya nélkül maradtam mert az alaplapon nincs így elkezdtem velük levelezni, hogy mi is van már mivel a jogszabályban 15 nap van megadva amire kell törekedniük. Nagy nehezen jó pár levél váltás után mikor már nyomatékosítottam a tényeket és felszólítottam, őket, hogy biztosítsanak legalább addig egy videokártyát, hogy a munkám is tudjam végezni nagy nehezen rávették magukat és a saját költségemre elmehettem a boltjukba 2013.06.04 napján volt ez. Itt kezdődik a sztori még érdekesebb része 2013.05.27 napján rendeltem egy tabletet legyen min legalább az emailokat és hasonló dolgokat intéznem meg amúgy is kellett már. Haza hoztam a terméket és feltettem a töltőre mivel annyira le volt merülve, hogy a boltban nem tudtam kipróbálni, erre az a tény fogad, hogy újra kaptam az iPontól egy hibás terméket mert mikor a tenyerembe vettem a tabletet azt vettem észre, hogy a bal szélén középen elszíneződik egy pontban mint ha megnyomnám a képernyőt pedig csak a tenyeremben tartom és semmit nem csinálok. 2013. június 7., péntek jön a levél a tablettel kapcsolatban "Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Dévai utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek."Érdekesség aznap meg is jelent náluk, hogy rendelhető a termék de cserélni nem tudták? Újra megrendeltem a terméket kíváncsian várom, hogy ugyan azt a hibás terméket árusítják vagy sem?!
Következő lenne a kérdésem, hogy a videó kártyával kapcsolatban mit tudnék lépni mert lassan 30 napja tartják maguknál és az én pénzemből gazdálkodnak mint vga mint tablet terén.
Előre is köszönöm válaszaitokat! -
sasa311
veterán
válasz skayline #9594 üzenetére
Ha ilyen elégedetlen vagy egy üzlettel minek rendeltél ott új tabletet? Miért nem mentél be a pénzedért és vettél a szomszédba egy tabletet?
A VGA javításra visszatérve kevés dolgot tehetsz, a jogszabály ködösen fogalmaz, nem ír elő határidőt. Lehet reklamálnod arra hivatkozva, hogy ez neked jelentős kellemetlenség (lsd. e miatt kellett tabletet venned).
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
skayline
tag
válasz sasa311 #9595 üzenetére
Elsősorban azért rendeltem meg ott a terméket mert régen nem ilyen brigád volt ott ha bármi nyűgöm bajom volt elintézték korrekten és pontos időre sőt volt mikor a garanciázást elintézték nekem 3 napon belül.
VGA-nál nem lehet kérni bizonyos időn belül visszafizetést vagy egy másik terméket? -
skayline
tag
válasz Attix82 #9596 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy a haszon amit nyertek rajta az az Ő zsebükbe landolt ergo gazdálkodnak abból a pénzből én meg maradtam egy nagy semmivel ez idáig.
Tabletet azért is rendeltem meg újra, hogy tényleg a rosszat képesek újra eladni vagy sem mert maga a termék amit rendeltem teljes mértékben igényeimet kielégítette volna. Esetleg beigazolódik az a tény, hogy megint azt adják akkor van már mivel rájuk csapnom.
-
skayline
tag
Esetleg valaki nem ismeri fel a hibát amit az első posztomban megjelenítettem?
Előre is kösz a helpet!
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care