- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taru
tag
Igen, ezt értem. De miért irják rá? (persze azért, hogy ha sérül akkor ne kelljen cserélni/javítani, mert gondolom nem azért, hogy azonosítani lehessen, hisz logikus, serial számot nem veszek le, az alapján azonosítom, az kell ergo marad). Ennek kell lennie jogi háttérnek ami elmondja, hogy pl. Ha ilyen-olyan jogi/garancia érvényesítési kitételed van, leszel szives a vevőt tájékoztatni, még pedig úgy, hogy ráirod (ezt most találtam ki, de kb ez lehet benne). Próbáltam megkeresni, hogy mi is az a törvény ami miatt RÁ irják amit irnak illetve, hogy kötelező-e de nem találtam semmit.
Feltételezem ez a nemzetközi jog kereteiben lehet. Viszont felmerül így is a kérdés (nálam), ha nincs ilyen felhívás akkor mi a minimum és maximum sérülési határ és MI határozza azt meg? Mert persze, meg van a matrica, nem vette le, olvasható minden adat, de mennyire sérülhet a felhaszánló hozzá nem értése miatt, hogy végül ne számítson garanciálisnak (szétszerelés természetesen garancia vesztés). Tehát ha nagyon koszos, a felhasználó szerint olvashatatlan akkor le lehet tisztítani (száraz zsepivel), bár lehet maszatos lesz (de olvasható)? Kis darab leszakad de nincs rajta adat az akkor még garanciális? Ha rajta van a felhívás, ezekre egy NEM a válasz, de ha nincs, akkor mi alapján döntik el? Nemzetközileg (tehát gondolom a nemzetközi jognak megfelelően).
Továbbá a példádból kiderül, hogy a matrica hiány miatt a gyártó visszadobja, ami rendben van DE erről a feltételről a vevőt vételkor tájékoztatni kell (elméletileg, vagy a gyár perelhető, bár kétlem bárki idáig menne). Nem úgy, hogy amikor odaadják akkor elmondják, de egy leírásban pl ami minden azonos termékhez jár (az, hogy a vevő nem olvassa el mellékes), vagy éppen a matricán különben a nemzetközi jog szerint a gyár hibázott és kénytelen cserélni/javítani (hiszen hibásan informálta a vevőt ami az Ő hibája). Legalábbis én igy tudom, de nem tudok hozzá tv-t linkelni és pont ezért kavarodtam meg, mert SEMMIT nem találok ezzel kapcsoaltban (még cikket sem).