Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
default.
őstag
Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni:
Van egy HTC telefonom, telenoros, hangszóró recseg néha hívás közben. Elvittem a telenorhoz, elküldték a szervízbe, ma szóltak h mehetek érte. A Jegyzőkönyvben a következő áll: "A készülék átvizsgálása során megállapítást nyert, hogy a készüléken illegális szoftveres beavatkozás történt. Fentiek miatt a gyártó nem fogadja el garanciálisként, a garancia a mai nappal érvényét veszti."
Felhívtam a szervizt, kérdeztem, mit jelent ez, azt mondták, h rootoltam a telefont.
Az van, hogy direkt nem rootoltam a telefont, amig garanciális volt, hogy ebbe ne köthessenek bele. A fazon erősködött, azt mondta, ha nem tetszik, forduljak a fogyasztóvédelemhez.
Mit tanácsoltok? A fogyasztóvédelem megoldás lehet erre? Kell valamit fizetnem érte?
köszönöm előre is!
ÜDV