- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Ariadne #4493 üzenetére
Autós példánál maradva, mi van abban az esetben, ha ott is a hűtőt cseréled?
Tehát ha jól értelmezem a szavaidat, akkor cserélhet az ügyfél hűtőt, csak bizonyítania a kereskedőnek kell, hogy a hűtő miatt ment tönkre. Ennél az is elegendő, ha a hűtőgyártó az adott VGA típusra nem ajánlja a hűtőt? Vagy netalántán a VGA-n látszik a fizikai behatás (egy-egy csavarhúzó nyom)?
Egy konkrét példa kifordítva:
- 9600GT full passzív hűtéssel meghibásodik. Ügyfél lead garanciális javításra/cserére
- új 9600GT Aktív Zalman hűtéssel visszaad. Árban nem kell ráfizetnie, nem jár semmivel, a kártya teljesen ugyan az, csak a hűtő hatékonyabb már rajt.
Ebben az esetben akkor mi van? El kell fogadnia az ügyfélnek, vagy sem? Mert ha követem a fenti okfejtéseket, akkor ha az ügyfél cserélhet rajt hűtőt és az nem minősül szerződésszegésnek, akkor ebben az esetben sem minősülhet annak.A mobilcégeknek kellene megmondani, hogy mi nincs és mi van...én anno próbáltam "kötöszködni" velük egy Motorola L7 +12 hónapos javítási időszakában. A válaszuk egyszerű volt: a +12 hónap garanciát a gyártói és törvényi kereten felül vállalják, így ebben az esetben a cég álláspontja a mérvadó. Nálam nem cseréltek bent aksit, burkolatot, az alaplapot csak javították és a garlapon nem hosszabbították meg a garidőt, holott 3 hétig csücsültek rajt. Nem sokkal később kiderült, hogy az alaplapot cserélték, de a burkolatot sem ártott volna, ugyanis a korábbi szerelések miatt már annyira viseltes volt, hogy a kontakthibát az okozta. Azóta nem veszek mobilcégnél telefont, csak olyat, amit úgy vágnak hozzám és a telefonáláson kívül a kacsák kergetésére jó, a szervizük pedig nem rajtuk megy keresztül. Minden egyéb esetben kizárólag gyári telefont veszek.
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot