Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #4493 üzenetére

    Autós példánál maradva, mi van abban az esetben, ha ott is a hűtőt cseréled? :DDD
    Tehát ha jól értelmezem a szavaidat, akkor cserélhet az ügyfél hűtőt, csak bizonyítania a kereskedőnek kell, hogy a hűtő miatt ment tönkre. Ennél az is elegendő, ha a hűtőgyártó az adott VGA típusra nem ajánlja a hűtőt? Vagy netalántán a VGA-n látszik a fizikai behatás (egy-egy csavarhúzó nyom)?
    Egy konkrét példa kifordítva:
    - 9600GT full passzív hűtéssel meghibásodik. Ügyfél lead garanciális javításra/cserére
    - új 9600GT Aktív Zalman hűtéssel visszaad. Árban nem kell ráfizetnie, nem jár semmivel, a kártya teljesen ugyan az, csak a hűtő hatékonyabb már rajt.
    Ebben az esetben akkor mi van? El kell fogadnia az ügyfélnek, vagy sem? Mert ha követem a fenti okfejtéseket, akkor ha az ügyfél cserélhet rajt hűtőt és az nem minősül szerződésszegésnek, akkor ebben az esetben sem minősülhet annak.

    A mobilcégeknek kellene megmondani, hogy mi nincs és mi van...én anno próbáltam "kötöszködni" velük egy Motorola L7 +12 hónapos javítási időszakában. A válaszuk egyszerű volt: a +12 hónap garanciát a gyártói és törvényi kereten felül vállalják, így ebben az esetben a cég álláspontja a mérvadó. Nálam nem cseréltek bent aksit, burkolatot, az alaplapot csak javították és a garlapon nem hosszabbították meg a garidőt, holott 3 hétig csücsültek rajt. Nem sokkal később kiderült, hogy az alaplapot cserélték, de a burkolatot sem ártott volna, ugyanis a korábbi szerelések miatt már annyira viseltes volt, hogy a kontakthibát az okozta. Azóta nem veszek mobilcégnél telefont, csak olyat, amit úgy vágnak hozzám és a telefonáláson kívül a kacsák kergetésére jó, a szervizük pedig nem rajtuk megy keresztül. Minden egyéb esetben kizárólag gyári telefont veszek.

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák