Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz net84 #4492 üzenetére

    Szerintem nem szerződésszegés. Ha autót veszek, arra is tehetek más átmérőjű kereket, vagy szereltethetek bele légkondit, ha nem volt. A kártya az enyém, ha akarom sztepptáncot is lejthetek rajta, amíg darabokra törik... Csak ez ugyebár nem garanciális hiba. :DDD

    Viszont ha emiatt lesz baja a kártyának, akkor az természetesen nem garanciális hiba. Ez azt jelenti, hogy ha behozza az új hűtővel, akkor a kereskedőnek bizonyítania kell, hogy a hűtő csere miatt romlott el a kártya, erre a hibára pedig nincs jótállási kötelezettség. De ha egyébként van valami baja, ami nem a hűtő miatt van, akkor ugyanúgy ki kell cserélni/pénzt visszaadni. Ha bizonyíthatatlan, akkor pedig jótállásnál a kereskedő szív (akkor is cserélnie/ pénzt visszaadnia kell), szavatosságnál pedig a vásárló (nem tudja bizonyítani, hogy a hiba oka benne volt vásárláskor a cuccban).

    mod: Egyébként nincs olyan, hogy fődarab már jópár éve, és nem lehet a szabályokat úgy értelmezni, hogy a jótállás nem hosszabbodik meg a szervizben töltött idővel.

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák