Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz net84 #4495 üzenetére

    Jótállás esetén:
    - csavarhúzónyom: ha kereskedő bizonyítja, hogy ettől a csavarhúzózástól romlott el, mentesül, különben nem
    - más hűtés van rajta, és meghibásodik: ha kereskedő bizonyítja, hogy a más hűtéstől romlott el, mentesül, különben nem. A rátett új hűtő nem jár a kereskedőnek persze, az a tulajé, de az eredeti hűtőjét visszakérném, hiszen része az eredetileg eladott terméknek.

    Szavatosságnál pedig a bizonyítás terhe a vásárlón van, tehát csak akkor jogosult cserére/pénzvissza, ha be tudja bizonyítani, hogy bár csavarhúzónyomos/cserélt hűtős a kártya, mégis a vásárláskor benne rejlő hiba az, ami most előjött és miatta tragikus hirtelenséggel elhalálozott a kártya.

    Csere = másik ugyanolyan, vagyis eredeti állapotában kell kiadni neki, ahogy a másik is volt eredetileg. Ettől való eltérés már megállapodás kérdése...

    Mobilcégeknek meg nem fogom itt leírni, miket kívánok, mert kimoderálnák, pedig úrilány vagyok ám. :DDD Volt már meccsem még itt is a pH!-n a mobilőrültek szekciójában azzal, hogy a cégek tájékoztatása alapján jótállás/szavatosság szempontjából teljesen téves dolgokat írtak le egy cikkben, azóta sem javították. :W Az ilyen esetekre lenne hasznos a közérdekű kereset (sok embert érintő ügyben egyes szervezetek is jogosultak perelni, pl. NFH meg magán fogyvédelmi szervezetek is), de az NFH-nak ilyen huncutságokra nincs ideje persze. :U

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák