- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Mobil flották
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
Ariadne: Amelyik kisker abba köt bele jótállási ügyintézéskor, hogy le lett cserélve a hűtés, azt nem fogja meghatni egy tőle független szerviz papírja sem. Különösen igaz ez, ha bp-i webáruházban rendelsz valamit és vidéki PC bontóban rakatsz rá másik hűtést. Szóval ebből a szempontból teljesen értelmetlen a külön akció, hogy a szakszerűség látszatát keltse a fogyasztó, mert nem előz meg semmit vele. Ráadásul teljesen normális, hogy én eladóként a saját embereim szakértelmében bízok meg és csak az ő munkájukért felelek. A bíróságon meg maximum az derül ki, hogy a nem rendeltetésszerű használat okozta a meghibásodást, aminek köze van a hűtés átszereléséhez. Aztán majd a szerviz, aki összerakta a user által kiválasztott hűtővel a videokártyát azt mondja, hogy ő sem tehet a meghibásodásról. Mert őt a user kérte meg, hogy A videokártyára B hűtést rakjon és az általa elvégzett művelet szakszerű volt. Az már más kérdés, hogy a B hűtő elégtelen hűtést biztosított a videokártyának, de az kifejezetten az ügyfél kérésére lett felszerelve. Vagy nem tudja a forgalmazó bizonyítani, hogy a nem rendeltetésszerű használat okozta a meghibásodást, akkor megint lényegtelen a plusz papír.
Egyedül abban tudok egyetérteni, hogy amennyiben a user tudja magáról, hogy nem ért hozzá, akkor bízza szakemberre az ilyet. De ez az egész a garancia szempontjából teljesen irreleváns. Szóval csak attól, mert a fogyasztó cseréli le a hűtőt, nem veszik el a jótállás. Erre való hivatkozás pont olyan, mint a "beázott" szövegre való hivatkozás. Csak és kizárólag arra irányul, hogy kimentse magát a forgalmazó a jótállási kötelezettsége alól. Ezzel pedig akármennyire is ez a gyakorlat, nem tudok azonosulni és végképp nem tudok egyetérteni, a beletőrődéssel pedig nem áll szándékomban támogatni.Gyuri27: Már megint átmentél az okoskodóba, aki megmondja, hogy mihez mennyire van közöm. Még úgy látszik nem estél elégszer pofára az ilyen megmondásokkal.