Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Barney™

    aktív tag

    Segítséget szeretnék kérni:
    Az egy hónapja vásárolt cipőm, belseje elkezdett kikopni, és szétszakadni. A vásárláskor azt mondtálk 6 hónap garancia van rá. Visszavittem, felvettek róla egy jegyzőkönyvet, melyben cserét, vagy kártérítést kértem. Pár nap múlva, megkerestek telefonon, és közölték, hogy a beszállító elutasította kérelmet, nem cserélik ki, nem javítják meg, és nem kárpótolnak semmilyen formában sem. Továbbá közölték, hogy lehetőségem van a fogyasztóvédelemhez fordulni, de a bevizsgálás költségét (6500HUF) nekem kell fizetni.
    Azt szeretném megkérdezni, hogy szerintetek, mit lehet iylen esetben tenni??

    Előre is köszönöm a segítségeteket

Új hozzászólás Aktív témák