- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
válasz Barney™ #3558 üzenetére
Az az információ, hogy a bevizsgálás költségét neked kell fizetni, nem fedi a valóságot. Nincs ilyen kötelezettséged. Először is a bizonyítási teher az első hat hónapban rajtuk van és nem rajtad. Így ha ők nem bizonyítják független vizsgálattal, hogy te tetted tönkre a cipőt és nem a rendeltetésszerű használat közben ment tönkre, akkor hibásan teljesítettek és cserélni kötelesek a cipőt. Vita esetén lehet Békéltető Testület elé menni, illetve bíróságra.
De egyelőre ők semmivel sem bizonyították, hogy te tetted tönkre a cipőt, egyszerűen megtagadták a szavatossági igényed(kicserélés) teljesítését arra hivatkozva, hogy a beszállítójuk nekik nem téríti ezt meg. Kérd, hogy adják írásba, hogy a beszállítójuk elutasította a kérelmet és ezért nem hajlandóak ők sem cserélni. Ha nem teszik ezt meg, akkor pedig kérd a vásárlók könyvét és abba írd le ezt te. Illetve ismételd meg benne, hogy te továbbra is kicserélést kérsz. Mindenképp nyoma legyen mindennek. Ne add ki a te példányod a kezedből. Mondd nekik, hogy fogyasztóvédelmi törvényt sértettek és bejelented a történteket az NFH-nak, akik megbírságolhatják őket ezért. Hogy pontosabban láss, olvasd el a PTK szavatosságra vonatkozó részeit, illetve a 49/2003 (VII.30.) GKM rendeletet.[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...