Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Peter M #2982 üzenetére

    Az mondjuk nem derült ki számomra, hogy mikor vetted egyáltalán.

    Ez már az a szint, ahol én visszakérném a babaruhát... Kereskedőhöz visszamegy, asztalra csap, hogy csak úgy döng, és visszakéri készpénzben a teljes vételárat, plusz extragarancia árát. Mert a készülék sosem jó, és mert a plusz garancia sz*rt sem ér, képtelenek megjavítani. Ötször próbálkoztak, még mindig rossz, vagyis nem tudják megjavítani. Adjanak egy másik ugyanolyan készüléket, vagy vissza a pénzt. Ha tiltakoznak, vásárlók könyvébe beír, tértivevényes levélben felszólít, békéltető testülethez elmegy, bíróságon pert indít. Ebben a sorrendben...

    Ilyen árban szerintem a perbe is érdemes lehet belemenni (ügyvéddel), mert ez nem terméktámogatás, ez nem szervizháttér, csak kamuzás...

    mod: Csodálom, hogy eddig bírtad türelemmel, én az első két-három javítás után az arcukba vágtam volna a gépet... :U

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák